Vi vil kunne leve i fred for POLITIKERNES gæster i Danmark - OPDATERET


Gæst

#201 Set på facebook: Skal Danmark om føje år ende som et islamistisk rædselsregime? Skal Danmark om føje

2017-11-22 23:53

 

Hvis ikke ansvarlige politikere snart begynder at stille håndfaste (kultur)krav til alle ikke-vestlige mennesker her i landet samt får styr på indvandringen, vil Danmark i en nær fremtid været forvandlet til noget, som vore børn og børnebørn vil opleve som et rædselsregime. Sverige er allerede godt på vej til denne tilstand.

I løbet af de næste 10-15 år vil andelen af muslimer i Danmark formentlig vokse med flere hundrede tusinde. Og dermed også deres indflydelse på vor kultur. Hvordan tror I så, at vort land ser ud til den tid?

Ja, antallet af ”No go-zoner” vil hurtigt vokse tilsvarende. Det er ikke utænkeligt, at vi måske vil opleve op til 100 byområder, hvor borgerne lever i et parallelsamfund. Tillige vil afstanden mellem vore to kulturer vokse – i form af mistro, had, vold, kriminalitet og diskriminering.

Men inden da vil de moderate muslimer have sat sig på afgørende poster i skoleråd, i bestyrelser i boligforeninger, i kommunalbestyrelser og i Folketinget, hvor de med deres Muslimske Frihedsparti hurtigt vil blive et af de største partier. For hovedparten af deres vælgere vil være dem, der af religiøse årsager ganske enkelt er nødt til at stemme på det parti. Tillige vil venstrefløjens partier hurtig indgå alliancer med dette parti – naivt uvidende om at de blot er små brikker i et stort, globalt spil om magt og dominans.

En af partiets første mærkesager vil være at forbyde letpåklædte piger og kvinder i bybilledet og skolerne samt forbyde alle reklamer med samme emne. Næste tiltag fra det Muslimske Frihedsparti vil være at begrænse ytringsfriheden – godt hjulpet af venstrefløjen. Allerede nu er der kun få mennesker, der tør stå op og fortælle, at de ikke bryder sig om islam. For så bliver de hurtigt udskammet. Selv medierne tør ikke længere kritisere islam. Og f.eks. Facebook er jo allerede styret af islamvenlige bagmænd. I flere lande arbejder man i øvrigt på at forbyde kritik af islam.

Så kommer turen til de danske domstole, som nu ikke længere må dømme alle borgere. For muslimerne skal nu parallelt dømmes ved såkaldte ”Sharia-domstole”. En praksis, som i mange år har været indført i England, hvor mange typer af kriminalitet og tvistligheder bliver afgjort uden for det officielle, engelske retsvæsen.

Nu skal alt ikke kun være negativt. For det positive er, at vort politi til den tid vil blive aflastet af et ”Sharia-politi”, der i alle byer vil sørge for at vejlede letpåklædte kvinder og berusede mænd. Et såkaldt ”moral-politi”, og det bør vi vel ikke kimse ad. Disse enheder findes allerede i de fleste europæiske lande.

Også den danske hær vil i fremtiden mærke muslimernes indflydelse. Blandt andet vil der blive sat krav om, at mindst halvdelen af soldaterne skal have en muslimsk baggrund. Tillige vil alle udenlandske hær-operationer omgående blive stoppet, idet vi i et muslimsk domineret land som Danmark ikke længere vil have nogle fjender. Også det er da positivt.

Endelig og ikke mindst – vil kristendommen langsomt blive elimineret. Den økonomiske støtte til Folkekirken vil naturligvis straks blive fjernet, og efterhånden vil det fysiske symbol på denne tro – nemlig vore smukke kirker blive nedlagt. Det gør muslimerne jo i Mellemøsten, så hvorfor skulle de ikke gøre det i Danmark, når nu de har magt til det?

Ovenstående er blot nogle af de skrækkelige fremtidsudsigter, som vore børn kommer til at leve under. Dette skrækscenarium kan kun ændres, hvis de naive politikere kommer til fornuft – ikke mindst dem fra venstrefløjen.

Gør de ikke det, får de om føje år svært ved at se deres børn i øjnene, der ikke kan forstå, at deres forældre frivilligt valgte at forvandle et trygt og rigt land til et intolerant og utrygt samfund – styret af religion i stedet for sund fornuft.

Peter Qvistgaard

Holger Danske

#202 Så grelt srår det til i Danmark selv vores justits er infiseret

2017-12-08 21:33

 

Asmaa er ansat ved Fyn Politi – hun opfordrer indirekte muslimske lande til krig mod Israel: Pernille Bendixen (DF) går nu til justitsministeren

 

Den kontroversielle islamist Asmaa Abdol-Hamid, som blandt andet har været på Koranskole i Yemen, er af en eller anden grund ansat ved Fyns Politi som brobygger mellem Vollsmose og det danske samfund.

Det har flere gange udløst stærk kritik. Hun nægter eksempelvis at give mænd hånd. Den Korte Avis

Nu har hun igen udløst meget skarp kritik.

Det skete, da hun torsdag aften lagde et opslag ud på facebook. Opslagtet blev senere slettet, men der blev taget kopi af det.

Asmaa Abdol-Hamid reagerede på, at USA nu har anerkendt Jerusalem som Israels hovedstad. På den baggrund skrev hun:

”Blot et lille udpluk af de militære styrker, som samler støv”.

Det blev efterfulgt af en liste over otte muslimske landesmilitære kapacitet med en præcis fortegnelse over tropper, tanks og flyvevåben for hvert enkelte land.

 

Den underforståede mening var næppe til at tage fejl af.

 

En indirekte krigserklæring mod Israel

Hos Dansk Folkeparti er Pernille Bendixen ikke i tvivl om formålet med Asmaa Abdol-Hamids opslag.

Pernille Bendixen sidder både i Folketinget og i Odense Byråd.

”Det er jo en indirekte krigserklæring mod Israel,” siger Bendixen til Den Korte Avis og fortsætter:

”Hun er ansat som brobygger ved Fyns Politi og dermed under Justitsministeriet. Det går simpelthen ikke. Det er grundlæggende et seriøst problem, at hun i den funktion laver en opdatering, hvor hun indirekte erklærer krig mod Israel.”

Fyns Politi er blevet orienteret om opslaget, og her siger stabschef Michael Hein Petersen til TV2 Fyn:

”Dette er en udtalelse, som vil blive studeret nærmere. Der ud over har vi på nuværende ingen kommentarer.”

Vil have justitsministeren til at fyre hende

Pernille Bendixen har dog ikke i sinde at afvente Fyns Politi’s reaktion. Hun vil nu tværtimod henvende sig til justitsminister Søren Pape Poulsen (KF) om sagen, og lægger ikke skjul på formålet.

”Jeg håber, at justitsministen vil reagere på opslaget med en fyring af Asmaa Abdol-Hamid. Vi har jo her fået skåret ud i pap, at hun ikke fungerer som brobygger, men tværtimod som ophidser,” siger Pernille Bendixen til Den Korte Avis.

Pernille Bendixen oplyser i den forbindelse, at hun bestemt ikke er imponeret over Asmaa Abdol-Hamids indsats som brobygger i Vollsmose.

”Ungdomskriminaliteten blandt de helt unge i bydelen er eksploderet i en sådan grad, at den er blevet tredoblet i løbet af blot fem år, og det er nu så langt ude, at det er de unge fra Vollsmose, der står for 58 procent af ungdomskriminaliteten i hele Odense Kommune,” pointerer Pernille Bendixen eksempelvis og tilføjer:

”Og glem så ikke, at det var Fyns Politis såkaldte brobygger, der demonstrerede sin islamistiske holdning til ytringsfrihed ved at stå i spidsen for den flok, der i sin tid forsøgte at få Jyllands-Posten dømt for Muhammed-tegningerne.

Har tidligere haft Asmaa Abdol-Hamid på programmet i Folketinget

Det er ikke første gang, Pernille Bendixen har haft Asmaa Abdol-Hamids islamiske tilgang til det danske samfund oppe og vende i Folketinget.

I januar indkaldte Pernille Bendixen således både justitsminister Søren Pape Poulsen og integrationsminister Inger Støjberg (V) i samråd.

Årsagen var, at Fyns Politi’s brobygger af religiøse grunde nægtede at give hånd til mænd.

Under samrådet slog begge ministre fast, at man som ansat ved Fyns Politi skal give hånd til alle uanset køn.

”Det er meget enkelt. Hvis man er ansat i politiet, så skal man give hånd, så enkelt er det. Hvis man bliver givet hånden, så giver man hånd,” sagde justitsminister Søren Pape Poulsen dengang til TV2 Fyn.

Men Asmaa Abdol-Hamid er altså forsat ansat ved politiet.

Holger Danske

#203 Virkelighedens Danmark

2017-12-19 13:34

Naser Khader: Jeg fortalte 50 arabiske kvinder om integration – men de ville kun vide, om jeg kunne hjælpe dem med at få flere penge ud af den danske stat

Naser Khader skulle møde omkring 50 arabiske kvinder, som er flygtet til Danmark fra blandt andet Syrien. De kom fra Regnbuecaféen i Svendborg, som bliver drevet af sympatiske danske ildsjæle.

Han glædede sig til at fortælle dem om, hvordan de blev en del af det danske samfund. Men han blev slemt skuffet over den krævementalitet han mødte hos kvinderne. De var kun interesseret i penge. Hvad spurgte kun om, hvad de kunne gøre for at hive flere penge ud af de offentlige kasser. Det fortæller Naser Khader til Den Korte Avis.

På dansk og arabisk

Mødet begyndte, og Naser Khader kastede sig ud i opgaven med at forklare kvinderne på arabisk og dansk, hvordan de blev en aktiv del af det danske samfund.

“Jeg tegnede og fortalte om Danmark som mulighedernes land for dem, der vil Danmark. Jeg opfordrede dem til selv at tage ansvar for deres integration her i landet. De skulle lære det danske sprog, få kontakt til danskere og i det hele taget være aktive. så ville danskerne tage imod dem som alle andre uden at tænke på at de kom fra andre lande.”

“Min egen oplevelse er, at danskere er farveblinde over for dem, der vil Danmark. Derfor kunne jeg give dem gode råd om hvordan de kunne blive integrerede, som jeg er blevet det – bare go for it!”

Men det prellede nærmest af som vand på en gås. Det var i hvert fald det indtryk jeg fik, da kvinderne fik mulighed for at stille spørgsmål, siger Khader.

Hvordan kan vi få flere penge?

“Hold da op, hvor blev jeg skuffet over det, kvinderne spurgte om”, siger Naser Khader.

“Der var mange spørgsmål. Men spørgsmålene handlede stort set kun om penge.

Hvor mange penge kan vi få udbetalt til det ene og til det andet. Det var som om, de var i Danmark for at trække så mange penge som muligt ud af danskerne.

Det var som om, de slet ikke havde blik for, at der var nogen, der skulle betale, det de fik, og at det var de danske skatteydere. Det var en krævementalitet, når den er værst”, siger Khader.

En hoven kvinde fra Syrien, som bare krævede ind

“Der var især en kvinde fra Syrien, som førte sig frem. Hun rejste sig og sagde, at ’hendes nabo havde sagt, at jeg hader flygtninge, fordi jeg har stemt for et lovforslag, der skærer i integrationsydelserne’”, fortæller Naser Khader.

“Det er ikke første gang, jeg hører, at der er danskere, der fortæller flygtninge, at jeg hader dem. Det gør mig vred, for det har intet med had at gøre, og det er en gemen beskyldning.

Jeg fortalte kvinden, at mine forældre i sin tid måtte købe brugte møbler, da vi kom til Danmark. Vi har kæmpet os op til det vi har i dag.

Men det ville kvinden fra Syrien ikke høre tale om. Tværtimod kunne hun fortælle mig, at ‘hun var vant til en højere levestandard i Syrien, siger Naser Khader.

“Jeg sagde til hende, at det ikke er rimeligt, at flygtninge får adgang til hele den samme store velfærdspakke fra dag ét som dem, der er født i landet, har knoklet hele livet og betalt skat. Udsigten til at blive fuldgyldig del af samfundet må gerne være en gulerod, der får de nyankomne til at oppe sig og gøre en indsats. Men kvinden fortsatte bare meget aggressivt.

Ifølge hende burde jeg ’kæmpe deres sag’, når jeg nu også er født i Syrien. For hende betød dét, at jeg skal sørge for, at hun får flere penge. Jeg fortalte hende, at jeg først og fremmest er loyal over for Danmark, mit og mine børns fædreland. Jeg kerer mig om Danmarks ve og vel og fremtid. Og skal som beslutningstager se på helheden, og om vi har ressource til at følge med. Vi skal også sikre, at der kun komme så mange, som vi er i stand til at integrere”, fortæller Naser Khader.

Ingen taknemmelighed at spore

På trods af alt det kvinden havde fået af Danmark og danskerne var der ingen taknemmelighed at spore hos hende:

“Hun sagde ikke på noget tidspunkt, at hun alligevel var glad for at være kommet i sikkerhed i Danmark og ikke længere må risikere at blive ramt af Assads bomber og Islamisk Stats brutalitet. Ikke et ord om det!

Hun påskønnede ikke med ét ord min indsats for at have kæmpet for Syrien, som jeg kan her; ved at tale for flyveforbudszoner og beskyttelse af civile. Ved at fordømme Assad, hvilket har reddet mig en plads på hans sorte liste.

For ikke at tale om islamisterne. Dér kan vi tale om had, og jeg mærker dagligt islamisternes had til mig. Intet af det talte åbenbart i hendes verden. Det handlede kun om, hvor mange penge hun kunne få nu og her. Jeg var rystet over hendes krævermentalitet og sagde til hende, at hun burde skamme sig og i stedet være taknemmelig for, at hun er kommet i sikkerhed.”

Og kvinden var ikke den eneste:

“Var hun bare én ud af mange, så kunne jeg nok ryste oplevelsen af mig.

Det skal retfærdigvis siges, at nogle af de andre kvinder bad hende sætte sig ned.

Men der var også andre, der sad og nikkede til alt, hun sagde. Jeg ved, der er mange flere som hende – for jeg støder ofte på den holdning. Jeg vil hundrede gange hellere bruge de penge, vi bruger på hende og hendes familie i Danmark, på i stedet at hjælpe flygtninge i selve Syrien og i nærområderne, som lever under elendige vilkår.”

Hanan er glad for Danmark – hun giver mig håb

Jeg møder gudskelov også andre, hvor jeg tænker, at vi er heldige, at de er kommet til Danmark – blandt andre Hanan.

Hanan er en utrolig stærk kvinde med en utrolig historie, der har gjort så dybt indtryk på mig, at jeg har skrevet en bog om hende. Hun er meget taknemmelig for at være kommet til Danmark; hun er tilfreds med det, hun får, og ønsker så hurtigt som muligt at lære sproget og blive selvforsørgende.

Flygtninge og nye borgere i Danmark, med en kaliber som Hanan, giver mig håb og gåsehud – den anden uforskammede og utaknemmelige type giver mig bare røde knopper”, slutter Naser Khader.

Holger Danske

#204 Endnu engang virkelighedens Danmark med regeringens gæster

2017-12-19 13:39

En invasion af syriske familier har ramt Danmark– antallet af syriske familiesammenføringer er mere end tyvedoblet siden 2013

Uanset hvordan man end vender og drejer det, så har antallet af syriske krigsflygtninge på midlertidigt ophold i Danmark indtil i dag medført historiens største strøm af primært muslimske familier, der nu har slået sig ned i Danmark.

Tallene taler deres eget tydelig sprog.

I perioden 2013 og til og med 2016 har i alt 15.998 ægtefæller og børn fået familiesammenføringer med asylansøgere, der har fået opholdstilladelse i Danmark.

Blandt dem udgør alene syriske familier hele 72 procent med i alt 11.429 familiemedlemmer, som er hentet til Danmark, fremgår det af Udlændingestyrelsens publikationer ”Tal og fakta på udlændingeområdet”.

Fra små fire hundrede i 2013 til over otte tusinde i 2015

Udviklingen i de syriske familiesammenføringer er eksploderet siden 2013.

I 2013 fik i alt 1.193 familiemedlemmer sammenføring med en asylansøger med ophold i Danmark. Blandt dem var de 376 syrere, som hermed udgjorde 32 procent af de familiesammenførte.

I 2014 fik i alt 2.401 familiemedlemmer sammenføring med en asylansøger med ophold i Danmark. Blandt dem var de 1.465 syrere, som hermed udgjorde 61 procent af de familiesammenførte.

I 2015 fik i alt 8.092 familiemedlemmer sammenføring med en asylansøger med ophold i Danmark. Blandt dem var de 6.633 syrere, som hermed udgjorde 82 procent af de familiesammenførte.

I 2016 fik i alt 4.312 familiemedlemmer sammenføring med en asylansøger med ophold i Danmark. Blandt dem var de 2.955 syrere, som hermed udgjorde 69 procent af de familiesammenførte.

Små sytten tusinde syrere blev til næsten tredive tusinde

I perioden fra 2013 og til og med 2016 fik i alt 16.789 syrere ifølge Danmarks Statistik opholdstilladelse i Danmark.

De er nu sammen med deres familiesammenførte medlemmer blevet til i alt 28.818 syrere, som i løbet af disse blot fire år nu har fået opholdstilladelse i Danmark med varig forsørgelse i udsigt.

I forhold til tidligere år udgør alene de syriske familiesammenføringer på blot fire år langt over en fordobling af samtlige familiesammenføringer i en ti års perioden forud for 2013.

I den ti årige periode 2003 – 2012 fik i alt 14.606 asylansøgere ophold i Danmark. I samme periode blev i alt 6.690 familiemedlemmer sammenført med en asylansøger med ophold i Danmark.

I denne ti årige periode blev de 14.605 asylansøgere med ophold således til i alt 21.296 personer, medens alene syrerne på blot fire år blev til 28.818 personer takket være familiesammenføringer.

Det er blandt andet på den baggrund, Dansk Folkeparti slår alarm og vil have stoppet den voldsomme tilstrømning til Danmark af syriske familier. 

Er utilfredse og mener, at de har krav på både bil og villa

Den rekordagtige tilstrømning af syriske familiemedlemmer til Danmark kan undre, da syrerne ved flere lejligheder har givet udtryk for utilfredshed med de forhold, de bliver budt i Danmark

En TV2-udsendelse fra oktober 2015 er således meget karakteristisk for de beklagelser, som syrere i flere medier har givet udtryk for.

Udsendelsen drejede sig om syrere, der er bosat i landsbyen Hammer i Næstved Kommune.

Ejendommen, som syrerne bor i. fremstår i TV-udsendelsen som pæn og velholdt. Indenfor er ejendommen lys og indbydende og udstyret med alt, hvad der hører sig til plus cykler til hver af beboerne.

Det regner, og jeg vil ha’ et hus.

En af dem, Omar Hussein, beklager sig over, at han endnu ikke har fået sit eget hus, ligesom han også er dybt utilfreds med vejret.

”Det regner og regner. Jeg kommer ikke ud og har ikke et hus,” klager han.

Nogle af dem siger direkte, at de vil have deres eget hus og helst også en bil. Som syrerne bemærker under en gåtur i landsbyen, så har danskerne jo ofte flere biler.

De kunne åbenbart ikke forstå, at de så ikke bare kunne få én, men må nøjes med en cykel.

I øvrigt talte de fleste af syerne stort set kun deres modersmål på trods af, at flere af dem har gået på sprogskole i op til et år.

De erklærede i øvrigt også, at de vil fraråde deres landsmænd at søge asyl i Danmark.

Vurderet ud fra syrernes beklagelser over forholdene i Danmark over for både TV2 og andre medier, skulle det ikke være noget problem at få dem sendt retur.

Dansk Folkeparti i øjeblikket forsøger at få regeringen til at give garantier for, at syrerne vil blive sendt hjem, så snart forholdene har bedret sig i de egne af Syrien, de kommer fra.

Men når den tid oprinder, får tonen sikkert en helt anden lyd.

Holger Danske

#205 Dine og mine skattekroner bliver brugt sådan her

2017-12-21 19:56

 

Muslimsk friskole med tråde til Hizb ut-Tahrir får 21,7 mio. om året i statsstøtte – men nu slår myndighederne til

 
Nu ser det ud til at være slut for den berygtede Iqra Privatskole på Nørrebro i København, som ifølge friskoleordningen hidtil har modtaget et årligt statstilskud på 21,7 millioner kroner.

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet har nu meddelt skolen ”at styrelsen tilbageholder Iqra privatskoles tilskud for januar 2018,” samt at styrelsen har tænkt sig, ”at lade Iqra Privatskoles tilskud bortfalde i sin helhed,” skriver Berlingske.

Der er tale om landets største muslimske friskole med omkring 550 elever

Skolens ledelse og bestyrelse har dog frem til den 8. januar mulighed for at gøre indsigelser mod Styrelsens beslutning, men det er tvivlsomt, om det vil ændre på noget.

Som vi tidligere har skrevet her i avisen, har skolens leder stærke Hizb Ut-Tharir sympatier, og vicedirektør i Styrelsen for Undervisning og Kvalitet, Susanne Clausen lægger da heller ikke skjul på sine betænkeligheder:

”En af vores bekymringer er, hvem der i virkeligheden styrer skolen,” siger Susanne Clausen til Berlingske, og hendes bekymring er ikke uberettiget.

Skolens leder har tidligere uddelt Hizb Ut-Tahrir propaganda på nettet

Skolelederen på den muslimske friskole, Ahmed Salale, har tidligere været aktiv på internettet med spredning af propagandamateriale fra Hizb Ut-Tahrir.

Blandt andet skrev han i en gruppe på nettet i 2012, at:

”Vi udgiver snart en video, der opsamler det globale arbejde for det islamiske kalifat over de sidste to-tre år af den islamiske bevægelse Hizb Ut-Tahrir,”, ligesom han senere i en anden facebookgruppe offentliggjorde videoen med ordene:

”En lille video om Hizb Ut-Tahrirs arbejde verden over. Allahu Akbar.”

I konsekvens af tilkytningen til Hizb Ut-Tahrir undervises eleverne i jihad.

Således fremgår det af Styrelsens brev til skolen, som Berlingske har fået aktindsigt i, at:

”Derudover fortalte to af eleverne, at de nu undervises i jihad, og at de normalt ikke sidder blandet dreng/pige, men at det kun er, når styrelsen er på besøg, at de sidder blandet,« står der blandt andet i brevet fra tilsynet til Iqra Privatskole.

To tidligere bestyrelsesmedlemmer: Hizb Ut-Tahrir har taget magten

Forleden kunne BT meddele, at to af bestyrelsens medlemmer, den tidligere bestyrelsesformand, Marwan Cheikh og et andet bestyrelsesmedlem, Ghazwan Cheikh-Youssef, havde fået nok af Hizb Ut-Tharir sympatier i både bestyrelsen og forældrekredsen.

De har derfor trukket sig, og i et brev til Tilsynet for Undervisning og Kvalitet, og som BT har fået aktindsigt i, skriver de blandt andet, at:

”Vi kan ikke længere stå inde for, at skolen drive efter de danske værdier, som bør gælde på en skole, der drives efter friskoleloven.”

De to tidligere bestyrelsesmedlemmers advokat, Laue Traberg Smidt, siger lige ud til Berlingske, at:

”Jeg kan bekræfte, at mine klienter er af den overbevisning, at Hizb ut-Tahrir er i fuld gang med at overtage Iqra Privatskole.”

Friskoler skal undervise i demokrati, men når Hizb Ut-Tharir blander sig …

Undervisning i jihad og kønsopdelt undervisning på Iqra Privatskole er helt efter Hizb Ut-Tahrirs drejebog.

Organisationen, som er verdensomspændende, vil indføre det islamiske kalifat med religiøst diktatur, og i Danmark lægger Hizb Ut-Tahrir Skandinavien da heller ikke skjul på at demokrati er noget Fanden har skabt.

Således opfordrer organisationen muslimer til at holde sig langt væk fra stemmeboksene, når der er valg.

Blandt andet ved folketingsvalget 18. juni 2015, hvor Hizb Ut-Tahrir i en pressemeddelelse blandt andet skrev, at:

”Vi er forpligtet til at engagere os aktivt i samfundet, men det skal ske på islams præmisser – uden at vi går på kompromis med vores principper og værdier,” lød det i pressemeddelelsen, som fortsatte:

”Demokratiet er i fundamental modstrid med islam, og det er en synkende skude – selv dets egne tilhængere mister i stigende grad tilliden til systemet og leder efter et alternativ.”

Ligeledes er kvinders ligeberettigelse også en torn i øjet på den islamiske organisation, som politikere med mellemrum har stået i kø for at få forbudt i Danmark.

Som landet ligger i øjeblikket, står Iqra Privatskole til at blive den tredje muslimske friskole, der i år står til at miste sit statstilskud.

Skoleleder på muslimsk friskole kunne ikke snakke dansk

To muslimske friskoler har i år mistet deres millionstore statstilskud og har af samme grund måttet dreje nøglen om.

Den ene af dem er Al-Salem skolen i Odense, der blev oprettet i 2009 af irakiske forældre. Her kunne skolelederen ikke engang tale dansk, og en stor del af undervisningen foregik på arabisk.

Der til kommer, at økonomien hang i laser i en sådan grad, at Tilsynet alene af den grund fandt det uforsvarligt at lade skolen fortsætte.

Indtil lukningen i november i år, hvor skolen blev lukket efter at have mistet sit statstilskud i oktober, havde Al Salem skolen modtaget årlig statsstøtte på 3,3 millioner kroner.

Ligeledes drejede Nord-Vest Privatskole på Tomsgårdsvej i Københavns nordvest-kvarter i september i år nøglen om, efter at have mistet sit statstilskud på årlige 11,6 millioner kroner på grund af blandt andet manglende demokratisyn.

Således havde skoleleder Søren Waast delt Hizbollah-relateret materiale på sin Facebook.

Ud over Iqra Privatskole er også Salix Skole i Valby med årlig statsstøtte på 7,9 millioner kroner under skærpet tilsyn.

Det samme gælder Slagelse Privatskole med årligt statstilskud på 2,9 millioner kroner samt Al Quds i København med et statstilskud på 15,3 millioner kroner.

Folketinget vil stramme reglerne

Efter de mange skandaler omkring muslimske friskoler er et flertal i Folketinget nu parat til at skærpe reglerne for friskoler med den klare målsætning, at gøre det meget vanskeligt fremover at oprette en muslimsk friskole.

”Vi er ved at formulere nye reglerne for oprettelse af friskoler, og jeg vil lægge mig selen for at sikre, at de med respekt for Grundlovens bestemmelser bliver så skrappe, at det fremover bliver meget svært at oprette en muslimsk friskole,” siger Dansk Folkepartis skoleordfører, Alex Ahrendtsen, til Den Korte Avis.

Det er Alex Ahrendtsen og undervisningsminister Merete Riisager (LA), der har taget initiativ til et nyt regelsæt for oprettelse af friskoler, ligesom det også var Ahrendtsen og Riisager, der i marts 2016 tog initiativ til at indføre de skærpede tilsyn, der allerede nu har bevist deres berettigelse.

Holger Danske

#206 Sådan opføre POLITIKERNES gæster i Danmark sig

2017-12-21 20:00

Politimand: De kaster for at dræbe – dødsensfarlige sten igen kastet ned på motorvej, så meget ved vi om gerningsmændene

 

Så skete det igen. Tunge sten blev kastet ned på en motorvej. Det foregik fra motorvejsbroen på Langesøvej ved Odense V. Politiet formoder, at der var tale om fire sten.

Disse sten var store nok til at slå folk ihjel. Men ved et mirakel kom ingen til skade denne gang. To personer er set flygte fra stedet.

Stenkastene foregik det samme sted, hvor en tysk families bil i august 2016 blev ramt af en stor sten. En kvinde blev dræbt, hendes mand blev livsvarigt lemlæstet, og deres femårige søn blev forældreløs.

Vicepolitiinspektør Per Lydiksen Laursen fra Fyns Politi siger til TV2, at der synes at være en sammenhæng mellem disse to stenkast på stedet.

Politiet vil arbejde med at afdække denne sammenhæng, blandt andet ved hjælp af DNA-spor. Det er endnu ikke oplyst, om man antager, at gerningsmændene er de samme.

Klar tale fra politimand

Vicepolitiinspektøren rammer en pæl gennem al skønsnak om, at er nok bare er tale om nogle lømler, der laver lidt drengestreger.

Til BT siger han: ”Når man kaster med noget, der vejer helt op til 50 kilo, så er det ikke drengestreger.”

BT spørger: ”Har I en teori om, at gerningsmanden eller -mændene gør det her for at slå ihjel?”

Politimandens svar er klart:

”Ja, det tror jeg. Der må jeg være rigtig grov og sige, at man ikke kan være så uvidende. Når man kaster med sten ned på en motorvej, hvor bilerne kører 110 kilometer i timen, så jævner stenen alt, hvis den rammer forruden.”

”I min terminologi må den her gerningsmand ikke have nogen empati og ikke have nogen idé om eller være ligeglad med konsekvenserne. Det her er et helt bevidst valg i min verden. Man handler kun sådan, hvis man har en ond hensigt. ”

”Den eller de må have en afgrænset tilgang til tilværelsen. Jeg ved ikke, hvad man skal kalde dem. Det er så modbydeligt, det, de laver.”

Gerningsmændenes baggrund

Men hvem er gerningsmændene? Hvilken baggrund har de?

Hidtil har man kun fundet gerningsmændene til ganske få af de over 30 stenkast, der har ramt de danske motorveje og landeveje i de seneste to år.

Kun i tre tilfælde har Den Korte Avis været i stand til at fortælle sine læsere om gerningsmændenes baggrund.

I disse sager er der til gengæld tale om et gennemgående mønster: I alle tilfælde var der tale om helt unge mennesker med indvandrerbaggrund.

I marts 2017 kastede to drenge ”af anden etnisk baggrund end dansk” sten mod en lastbil fra en gangbro i Hillerød.

I september 2017 stod en flok drenge med indvandrerbaggrund bag stenkast i Høje Kolstrup ved Aabenraa.

I september 2017 blev der kastet en sten mod en lastbil i Ålborg. Gerningsmanden var en indvandrer på … ni år. Han kunne ikke dansk, og et kunne hans forældre heller ikke.

Men i langt de fleste tilfælde er gerningsmændene og deres baggrund ikke kommet frem.

De skal findes – børn som forældre

Det er vigtigt, at samfundet får fat i de ansvarlige for disse modbydelige handlinger – børn som forældre.

Gerningsmændene skal straffes og forhindres i at gentage deres forbrydelser. Og man skal afholde nye gerningsmænd fra at forsøge sig.

Men det kræver, at myndighederne ved, hvem de er, og hvilke miljøer der frembringer dem.

Forhåbentlig kan den ny sag på Fyn føre til, at man kommer et skridt videre. 

Holger Danske

#207 Sverig en skamplet for norden og broderfolket

2017-12-21 20:12

Kirken vil kun hjælpe udlændinge – hjemløse svenskere må blive ude i kulden

Jeg skrev forleden om Den Svenske Kirkes anstrengelser for at imødekomme islam. Nu kommer  om, at kirker i Göteborgs stift fra den 15. december til den 15. marts vil give nattely for hjemløse. Smuk idé. Der er imidlertid en hage ved den. De eneste hjemløse, som vil blive budt indenfor, er udlændinge – enten migranter fra andre EU lande, der per definition er lovlige, eller illegale migranter fra lande udenfor EU. Indfødte svenskere behøver med andre ord ikke henvende sig, selv om initiativet betales med skatteydernes penge.

Argumentet for den politik – som er en udvidelse og formalisering af en praksis, der begyndte for to vintre siden – er, at den er en målrettet hjælp til mennesker, der ikke er dækket af det svenske velfærdssystem. Argumentet holder imidertid ikke. En årsag til, at der er så mange migranter i Sverige, lovlige såvel som illegale, er, at landet er en guldmine for udlændinge. Migranterne står langt fra uden dækning fra systemet, og de får tit særbehandling. Det blev for eksempel  sidste efterår, at adskillige svenske kommuner sprang hårdtarbejdende borgere over ved tildeling af statsejede lejeboliger, der i stedet blev givet – gratis – til arbejdsløse nytilkomne migranter. Nogle svenskere rystede faktisk sløvheden af sig og kritiserede vredt politikken, men protesterne nyttede ikke noget: Det svenske parlament havde vedtaget en lov, der pålagde lokale myndigheder at sætte udlændinge øverst på deres ventelister.

At det svenske parlament kunne vedtage en sådan lov, er naturligvis et sønderlemmende anklageskrift mod deres velfærdssystems prioriteringer. Det er et faktum, at der er ganske mange etniske svenskere, der lever og tigger i byernes gader, og om vinteren kryber de sammen ved indgangen til butikker og kontorbygninger, pakket ind i flere lag tæpper om natten, i håb om at holde sig i live i den isnende kulde. Man kan iagttage den samme uværdige situation i de større byer i Norge og Danmark.

Disse svenskere burde ikke sove på gaden. Den skandinaviske velfærdsstat blev grundlagt ved en kontrakt mellem borgerne og deres regering: Folket betaler overdrevent høje skatter, og til gengæld garanterer deres regering dem et fremragende sikkerhedsnet, hvis de skulle blive syge eller fyret. Kontrakten er imidlertid blevet brudt, lige siden disse lande valgte at åbne deres døre for muslimsk masseindvandring.

Borgerne er stadig tvunget til at betale for velfærdssystemet – men det selvsamme system støtter dem ikke. Myndighedspersonerne, fra de højestrangerende nationale ledere ned til de lavestrangerende lokale embedsmænd, har tilsyneladende glemt, hvem de arbejder for. På sin vis giver det mening: Når det kommer til stykket kan en statsansat papirskubber, der giver borgere noget, som de allerede har betalt for, næppe føle sig særligt god, hvorimod det, at give udlændinge gratis ting, som de ikke har gjort noget som helst for at gøre sig fortjent til, kan få den selvsamme statslige papirskubber til at føle sig som en God Samaritaner i verdensklasse.

Det er endnu mere ødelæggende, at millioner af skandinaviske borgere accepterer det. De er blevet indoktrineret med multikulturalisme lige fra fødslen og tør ikke stille spørgsmålstegn ved, hvad de får – hvad de har betalt for, hvad de fortjener – hvis de af andre, og endda også i egne øjne, anses for at være intolerante.

Heldigvis passer denne beskrivelse ikke på alle skandinaver. Da den alternative nyhedsside  at kirkerne i Göteborg ville afvise hjemløse, der tilhører kirken, for i stedet at tage imod tilhængere af en religion, der anser kristendommen for at være en vederstyggelighed, blev mange læsere rasende. “Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner”, skrev en. “Hadet mod etniske svenskere kender ingen grænser”, skrev en anden. En tredie mente, at Göteborgs kirker alligevel snart bliver omdannet til moskeer – med minareter og det hele.

Det ser desværre for nuværende ud til at være et godt bud.

Desværre ser det næste liges så sort ud her når vi taler om kirken og diverse missionsforeninger

De ved ikke hvilket ben de skal stå på for at tækkes muslimerne

Holger Danske

#208 Måske lidt lys for enden af tunnellen

2017-12-28 00:47

DF-kravet om hjemsendelse af flygtninge og begrænset familiesammenføring lyder også i Tyskland – med stor folkelig støtte

Finansloven blev vedtaget, og efter nytår skal regeringen og Dansk Folkeparti forhandle udlændingepolitik og skat.

Dansk Folkeparti har gjort det klart, at der kun kommer en skatteaftale, hvis der samtidig indgås en tilfredsstillende aftale om udlændingepolitikken.

Partiet har to hovedkrav i udlændingepolitikken:

Flygtninge på midlertidig beskyttelse skal hjemsendes, så snart forholdene i hjemlandet tillader det. Indtil dette kan lade sig gøre, skal de forberedes på at vende hjem. Dette kan blive aktuelt for mange syrere.

Samtidig skal det gøres sværere for personer på midlertidig beskyttelse at få familiesammenføring.

Den midlertidige beskyttelse gives typisk til folk på flugt fra krig. Folk, der ikke er personligt forfulgte.

I dag skal denne gruppe vente tre år, før de kan få familiesammenføring. Den tidsfrist vil Dansk Folkeparti forlænge til fem år.

En artikel i den store tyske avis Die Welt viser, at denne debat også føres i Tyskland. Tilsyneladende er der her stærk opbakning til krav, der minder om Dansk Folkepartis.

Folkeligt nej til familiesammenføring

Tyskland har suspenderet familiesammenføringer for folk, der er på midlertidig beskyttelse. Dette gælder frem til marts 2018.

Hvad der derefter skal ske, afhænger af de kommende forhandlinger om en ny regering.

De borgerlige partier CDU/CSU vil fortsat sige nej til familiesammenføringer for denne gruppe.

Socialdemokraterne i SPD vil derimod genindføre retten til familiesammenføring.

Befolkningen siger klart nej til dette. Kun hver fjerde tysker ønsker at genindføre familiesammenføringen, sådan som SPD ønsker.

Program for hjemsendelser

Noget tyder på, at der også er stærk folkelig opbakning til hjemsendelse af flygtninge på midlertidig beskyttelse, så snart det kan lade sig gøre.

En kommentar i Die Welt, skrevet af Claus Christian Malzahn, peger på den folkelige utilfredshed med udlændingepolitikken.

Ved valget i september gav denne utilfredshed et sviende nederlag til de store partier og et gennembrud for Alternative für Deutschland.

Malzahn peger på, at man er nødt til at tage den voksende folkelige utilfredshed meget alvorligt. Det må man ikke mindst gøre ved at være meget mere aktiv med at hjemsende flygtninge, så snart det er muligt.

Ligesom i Danmark drejer det sig specielt om hjemsendelser til Syrien. Her har situationen ”ændret sig betragteligt”, som han skriver.

Ifølge Malzahn er tiden inde til at udarbejde et program for hjemsendelse til Syrien. Et sådant program må forhandles med de syriske myndigheder, om nødvendigt også med Assad.

Læserne har en klar holdning

Det krav om hjemsendelse, som Dansk Folkeparti har rejst i de politiske forhandlinger på Christiansborg, er altså også et varmt emne i Tyskland.

I den forbindelse er det meget interessant at se, hvordan Die Welts læsere reagerer på Mahlzahns artikel. Die Welt er en bred borgerlig avis.

I bunden af artiklen bliver læserne spurgt, om de deler artiklens syn på hjemsendelser og familiesammenføring.

Nej, svarer 31 læsere. Ja, lyder svaret fra … 1217 læsere!

Så kan det vist ikke siges meget klarere.

Holger Danske

#209 Selv de Østriske vælgere har talt og peget på et EU uden flugtning/migranter

2017-12-28 00:56

Et folkeligt opgør med den politiske korrekthed ruller hen over Europa – Østrigs nye leder kan blive en frontfigur for dette opgør

Østrig har fået en regering bestående af de konservative (Neue Volkspartei) og den indvandringskritiske højrefløj (Frihedspartiet).

Danske medier har især hæftet sig ved, at Frihedspartiet er kommet i regering. Men den unge konservative kansler, Sebastian Kurz, er det mest interessante ved den ny regering.

Med Kurz stiller et af Europas traditionelle borgerlige partier sig i spidsen for det folkelige oprør mod den politiske korrekthed, som ruller hen over Europa.

Denne folkelige bevægelse er ikke længere bare en protestbevægelse. Den bevæger sig med stor kraft ind i det etablerede politiske system.

Danmark som forløber

Danmark har været en forløber for det, der nu sker i Østrig.

Dansk Folkeparti er repræsentant for det folkelige opgør. Men i modsætning til andre lande har partiet for længst etableret sig som en stærk og ansvarlig parlamentarisk kraft.

Partiet har i årevis samarbejdet med Venstre-ledede regeringer. Noget lignende kan fremover ske med en socialdemokratisk ledet regering.

Socialdemokratiet i Danmark er nemlig også forud for sine søsterpartier i Europa.

Men Danmark har ikke nogen Sebastian Kurz. Lars Løkke har ikke bevæget sig så langt som den ny østrigske kansler.

De aktuelle politiske forhandlinger vil vise, om han er parat til at tage skridt i Kurz’ retning, når det gælder udlændingepolitikken.

Repræsentant for ”en ny generation af borgerlige politikere”

Men Kurz hilses velkommen af andre etablerede borgerlige kræfter. Det gælder for eksempel Angela Merkels søsterparti CSU fra Bayern.

Dette partis gruppeformand i den bayerske landdag, Alexander Dobrindt, siger: ”Med Sebastian Kurz har Bayern og Tyskland en ny forbundsfælle i Europa.”

Formanden for den konservative gruppe i Europa-Parlamentet, Manfred Weber (CSU), betragter Kurz som repræsentant for ”en ny generation af borgerlige politikere i Europa”.

Kan ramme Merkels autoritet i EU

Kurz-effekten kan forandre EU.

En række østeuropæiske lande er gået til kamp mod den politiske korrekte udlændingepolitik. Det gælder frem for alt de såkaldte Visegrad-lande: Polen, Tjekkiet, Slovakiet og Ungarn.

Disse lande insisterer på at føre deres egen meget stramme udlændingepolitik.

De nægter at bøje sig for Angela Merkel og de andre kræfter, der taler om at fordele migranterne mellem landene i stedet for at bremse kraftigt op for tilstrømningen.

For østeuropæerne er Sebastian Kurz en meget vigtig partner. Samarbejdet mellem dem viste sin styrke, da de formåede at lukke den såkaldte Balkan-rute for migranter i begyndelsen af 2016.

Alliancen mellem den nye Kurz-regering og østeuropæerne kan rokke kraftigt ved Merkels autoritet i EU, når det gælder udlændingepolitik.

Skrantende socialdemokrater

Formentlig vil Merkel blive yderligere svækket af en ny koalition med de skrantende socialdemokrater i SPD, under ledelse af den håbløse Martin Schulz.

Schulz minder i udlændingepolitikken om de danske socialdemokrater for 15-20 år siden.

Et folkeligt opgør med den politiske korrekthed ruller hen over Europa. Et opgør, som Angela Merkel ikke kan kontrollere. Dette opgør har Sebastian Kurz som en nøglefigur.


Gæst

#210 Den nødvendige kritik

2018-01-01 15:23

Hvad har vi dog rodet os ud i ? At eksperimentere med den “fredelige sameksistens” på tværs af grænser !
Et drømmescenarie, dødsdømt på forhånd. En gammel viden, der i vor moderne og fremskridtsvenlige tid ikke “må være”.

“Vi er alle lige, men nogle er mere lige end andre”. Kamp og kaos.
Blot en drøm ( Dream ) om at samle det umulige puslespil.
At bygge luftkasteller, at bygge tårnhøje korthuse. Når de rabler, er det ikke sket !
Vågn dog op af døsen ! Så fat det dog !

Eller vil vi lade os bedrage ? Er det lettere end at indse, at indrømme, at vi har taget fejl, helt og aldeles. Hvem har skylden for, at integrationen ikke lykkes – at projektet altid har været et vildskud ? Ingen vil lægge hovedet på blokken.Vi kan undskylde os selv med manglende næstekærlighed, empati, forståelse for et folk på flugt, vi må vise storsind; vi er et af de rigeste lande i verden – sådan kan det lyde derude og derinde i vort Folketing.
Hug dog bremserne i !
Brug den sunde fornuft. Alle.

Winston Churchill sagde om “muhammedanerne”, deres Islam var fanatisk vanvid som galskab hos hunde.De havde sløsede vaner, var sjuskede,kvinderne som slaver, dagenes gang præget af træghed voksende sig til angstfyldt, fatalistisk apati. Han skrev om en fornedrende sanselighed, hvor livets ynde, sanselighed, værdighed forsvandt.
Han udtalte eller skrev, at ingen bevægelse i verden kunne være mere bagstræberisk.
Havde det ikke været for Kristenheden, kunne det moderne og civiliserede Europa falde i armene på Islam – helt som det gamle Rom.

Hvad Churchill har sagt og skrevet har ingen åbenbart lyst til at genopfriske – meget relevant ellers !

At Sir Churchill ved læsning af Mein Kampf også har associeret til Koranen er vidende for mange.
Brug dog den viden – den erkendelse, gjort for længst og stop den leg med ilden !

Hvad Glistrup sagde grimt om “muhammedanerne” var uskønt at høre på. Men helt på afveje var han bestemt ikke.

Hvad Søren Krarup sagde om Islam og hvad der deraf kunne ske i Europa,havde han ret i.
Det gjorde ham til en “mørkemand”, en hadsk præst, mange racistiske ord blev ham påklistret.

Når vi nu værner vore byer med “koranklodser”, passer på stenkast fra broer, oplever voldtægter i stigende grad, affinder os med ødelæggelser på vore kirkegårde, opførelse af mange moskeer, endda med kristne præsters knæfald eller 1.spadestik til en stormoske, krav om halal og burka på job. Terroraktioner. Så må det nu stå lysende klart for alle, der vil se, høre, tale, at integration ikke kan lade sig gøre og at det ikke fortsat skal afprøves.

Kristendom er en fredelig religion. Islam er en herremandsagtig lov-ideologi.

Demokrati og sharia er umulige at samle, så det passer i et harmonisk samkvem.

Årsagen til en umulig integration behøver ikke flere “eksperter”.
Nu mangler mandsmodet og den åbne accept :

Muslimer lever bedst hvorfra de kommer. Gerne med støtte fra Vesten.

Lad os få lukket “butikken” for fanatiske vanvidspersoner, der kalder sig flygtninge.

Og lad os hjælpe de reelle flygtninge i deres eget område med beskyttelse, sygdomsbekæmpelse, undervisning, rent vand, at dyrke jorden, at drive husdyrhold.

Vesten må samarbejde om dette. Den største forhindring er sært nok EU !!

Sådan må det ikke fortsætte.

Holger Danske

#211 Virkelighedens Danmark hvor sørgeligt

2018-01-01 16:58

Ingen sikkerhed for politikere med de – efter statens øjne – forkerte meninger

Det er ikke mange år siden at Venstre med deres daværende statsminister Anders Fogh var ude at sige, at politikere skulle forsvares og at deres ytringsfrihed ikke skulle begrænses ved at voldelige elementer forfulgte dem for deres meninger.
Idag klinger disse ord meget hult selvom det er en statsminister fra Venstre der sidder på landets højeste post.

Det lader til, hvis man er uenig med den siddende regering omkring indvandring og islam, at man så bare må klare sig selv og er frit bytte for venstreorienterede voldspsykopater. I SIAD har vi set det mange gange på flere måder, at politiet åbenbart har to procedurer, én for islamkritikere og én for alle andre.

Sidst er det gået ud over advokat og partiejer Rasmus Paludan fra Stram Kurs. Foruden de ekstreme venstreorienteredes chikane af ham og hans parti under valgkampen + et smadret kontorlokale, så er de venstreorienterede begyndt at opsøge Rasmus Paludan på hans bopæl midt om natten. Det skete henhv. d. 27. dec. kl. 05.35 og igen d. 29. dec. kl. 05.45. Når Rasmus sender bud efter politiet, kommer de ikke. Det er simpelthen under al kritik i et demokratisk samfund.

Det lader til at man godt kan chikanere islamkritikere midt om natten og med SIADs kendskab til de ekstreme venstreorienterede, så kunne Rasmus Paludan ligeså godt have været udsat for mordforsøg.

Men det er åbenbart noget politiet ser igennem fingrene med, så SIAD har tænkt sig også at give det et forsøg. Denne gang med politikere der går ind for opløsning af Danmark, grænseløs indvandring af tilløbende muslimer og moskebyggerier.
De kan også få et natligt besøg, men denne gang med en god gang muslimsk morgenmusik, som lyder som psykedelisk kattejammermusik (islamisk bønneopkald), hvis ikke man sørger for, at Rasmus Paludan får den tilstrækkelige beskyttelse af hans person og hans ytringsfrihed.

Som sagt SIAD har også ved flere lejligheder prøvet at blive angrebet, se følgende link til et af angrebene. Det blev der heller ikke gjort noget ved, selvom PET vidste hvem voldsmændene var.

Holge Danske

#212 Der er en direkte sammenhæng mellem tilstrømningen af asylansøgere og stærkt stigende kriminalitet

2018-01-07 10:58

Nu dokumenteres det, at der er en direkte sammenhæng mellem tilstrømningen af asylansøgere og stærkt stigende kriminalitet

Da Europa åbnede sine døre for den massive tilstrømning af asylansøgere i 2015, åbnede man samtidig for en flodbølge af kriminalitet.

Det slår tre tyske kriminologer fast.

Konkret er de dykket ned i politiets kriminalregistre i delstatens Niedersachsen i perioden 2014-2016.

Falske journalister

Helt nøjagtig var det 92,1 procent af den stigende kriminalitet, der kom fra asylansøgere/flygtninge!

Det er udtryk for, at der har været en voldsom overkriminalitet i disse grupper. De har begået langt mere kriminalitet, end deres antal skulle tilsige.

Asylstrøm og kriminalitet var tæt forbundne.

Denne særdeles væsentlige sammenhæng vil man dog lede forgæves efter i danske medier. De ønsker ikke at fortælle sandheden. Tværtimod fortier de den for at få befolkningens støtte til tilstrømningen.

For Journalistisk Venstreparti er det meget vigtigere at bevare den politiske korrekthed end at give befolkningen viden om virkeligheden. De er falske journalister.

Unge, enlige mænd

De tyske kriminologer påpeger med rette, at der er nogle særlige forhold, som bidrager til asylansøgeres ekstremt høje kriminalitet.

Langt de fleste af dem er unge mænd, og unge mænd i alderen 14-30 år er generelt mere kriminelle. Især hvis de er enlige.

Men det kan de tyskere, danskere og andre, som kriminaliteten går ud over, jo ikke bruge til så meget.

Hvis man bliver stukket ned eller voldtaget af en asylansøger, er det en ringe trøst, at det er, fordi han er ung og alene.

Det er nu engang sådan, at langt de fleste asylansøgere, der kommer, er unge og enlige mænd – og de har altså høj kriminalitet.

Man vil gerne skinne i sin godhed

Det er vanvid, at lade en kæmpestor folkevandring strømme til Europa fra ikke-vestlige, overvejende muslimske lande.

Det har en række fatale konsekvenser, og en af dem er stærkt stigende kriminalitet.

Man giver en langt bedre støtte til mennesker i nød ved at hjælpe dem i deres nærområde.

Det er helt vildt dyrt at forsøge at hjælpe dem ved at få dem herop. Det er som regel de forkerte, man hjælper – dem med penge. Og det har store skadevirkninger på vores eget samfund.

Hvorfor gør man det så? Det er svært at se anden forklaring, end at de politisk korrekte føler sig særligt gode ved at hive folk herop. Det virker mere anonymt at sende hjælpen ned, hvor den virker bedst.

Så man forsøger efter bedste evne at bilde befolkningen ind, at det bedste er at åbne for tilstrømningen hos os selv. Så vi kan få lov at skinne i vores godhed.

Holger Danske

#213 Svenske politikere dræber budbringeren

2018-01-09 14:23

Vi fik igår i dansk TV at vide, at svenske politikere mener, at der kan udbryde krigshandlinger mellem Rusland og Sverige.
Dette er en klar dæmonisering af Rusland og Ruslands leder, Putin.

Det som svenskerne måske opfatter som aggression er, at Russisk TV gang på gang afslører, hvordan svenske politikere helt åbenlyst lader Sverige og den svenske befolkning gå til grunde.

Så her er måske den virkelige grund til, at svenskerne prøver at få Rusland til at virke som den helt store skurk. Måske er det fordi, at russiske medier er nogle af de dygtigste til at afdække, hvor galt det står til i det svenske kongerige.

Igår aftes fik vi at vide, at regeringen havde opfordret til at almindelige mennesker skulle skaffe sig fødevarer og vand, så man kunne klare 7 dage uden hjælp fra samfundet. Med denne video fra RT russisk TV herunder, virker det nærmere som om, at der var brug for rationerne, fordi der kunne udbryde borgerkrig mellem svenskerne og tilløbende fremmede.

Men siden bibelsk tid har det jo som bekendt været en trend at skyde budbringeren af sandheden, istedet for at gøre noget ved problemet.

Holger Danske

#214 Hver fjerde muslimske skoleelev i Tyskland mener, at shariaen er bedre end tysk lovgivning

2018-01-11 12:54

Rystende afsløring: Mere end hver fjerde muslimske skoleelev i Tyskland mener, at shariaen er bedre end tysk lovgivning

Danmark bliver mere og mere muslimsk. Det er en kendsgerning. Men den synes ikke at være gået op for de fleste danske politikere. De lader som ingenting.

Denne islamiske udvikling ser man også i andre europæiske lande, herunder vores store naboland Tyskland.

Men i Tyskland har man trods alt dygtige forskere, der belyser, hvad det indebærer, at landet bliver mere muslimsk.

Det betyder ikke alene, at muslimernes andel af befolkningen vokser kraftigt. Det betyder også, at radikale islamistiske holdninger breder sig i de nye generationer.

Centralt i dette analysearbejde står Kriminologisches Forschungsinstitut Niedersachsen (KFN).

Instituttet har netop offentliggjort resultaterne af en større undersøgelse af muslimske skoleelevers holdninger (det indsamlede materiale er fra 2015). Der er tale om elever i niende klasse.

Det er skræmmende læsning.

Sharia

Knap hver tredje muslimske elev (29,9 procent) kan godt forestille sig ”selv at kæmpe for islam og risikere mit liv”.

Mere end hver fjerde (27,4 procent) tilslutter sig følgende påstand: ”Shariaens islamiske love, der blandt andet straffer ægteskabsbrud og homoseksualitet hårdt, er meget bedre end de tyske love.”

Mere end hver fjerde muslimske skoleelev!

En ud af hver 12.-13. muslimske skoleelev (8 procent) finder det rigtigt, at muslimer i Mellemøsten forsøger gennem krig at grundlægge en islamisk stat. (Det var, mens Islamisk Stat var på sit højeste).

Knap 4 procent mener ligefrem, at muslimer har ret til at bruge terror.

De vantro skal bekæmpes

Hver femte muslimske elev (19,8 procent) siger ligeud: ”Muslimer bliver undertrykt i hele verden; det må de gå til modstand mod med magt.”

Næsten lige så mange (18,6 procent) siger ja til følgende udsagn: ”Det er enhver muslims pligt at bekæmpe vantro og udbrede islam i hele verden.”

Lige under hver femte elev (17,7 procent) mener, at man må gå frem med den største hårdhed ”mod islams fjender”.

Det bliver værre endnu

Forskerne påpeger, at der både kan ligge overdrivelser og underdrivelser i elevernes svar.

Nogle elever overdriver måske de rabiate holdninger for at vise sig over for de andre. Andre nedtoner måske deres holdninger, fordi de ikke er velsete i samfundet.

Men tendensen i svarene er under alle omstændigheder rystende.

Mange muslimske elever i niende klasse er fyldte med forestillinger om, at de skal kæmpe mod de vantro fjender med alle midler, og at de skal følge shariaen frem for tysk lov.

Meget peger i retning af, at denne udvikling bliver forstærket i tiden fremover. Muslimer vil udgøre en stadig stigende del af befolkningen. Og en voksende del af dem vil have islamistiske holdninger.

Statsministeren og islam

Der er i hvert fald ikke mange tegn på, at politikerne har fattet situationens alvor.

Vores egen statsminister, Lars Løkke Rasmussen, synes stadig at tro, at islam bare er en religion som andre religioner.

Men islam er love og regler. Islam er politik. Den har ambitionen om at lade Koranen forme samfundet.

Forskerne fra Kriminologisches Forschungsinstitut Niedersachsen har ydet deres vigtige bidrag til at forstå, hvad det fører med sig.


Gæst

#215 LIGE I FJÆSET

2018-01-14 11:09

Korrektheden – den forræderiske politiske elite, journaliststanden og hele samfundseliten, ikke mindst kultur- og erhvervseliten – får af og til sandheden smidt lige i fjæset. Det er skønt og frydefuldt når de en sjælden gang imellem, som da Ungarns leder holdt pressemøde, ikke har mulighed for at køre informationerne gennem deres manipulerende filtre.

Efter Viktor Orban havde været til møde med EU (Merkel og Seehofer), afholdte han et pressemøde, og afgav også et interview til Bild.

Fra interviewet:

Sp. : “Hvorfor ønsker ungarerne ikke flygtninge” ?

Sv. : “Vi betragter ikke disse mennesker som muslimske flygtninge. Vi ser dem som islamistiske erobrere” !

Fra pressemødet:

(Læg mærke til, at han taler for, og forsvarer hele det europæiske folk).

Orban indleder pressemødet med at slå fast :

“Migrationsproblemet er blevet et demokratisk problem. Sådan som situationen har fået lov til at udvikle sig overalt i Europa, så er det europæiske folks vilje nu generelt blevet meget klar”

, og han remser derefter nogle punkter op :

– de vil ikke leve under terrortrusler.

– de vil leve i sikkerhed og have deres grænser beskyttet.

– de vil have alle dem som er her uretmæssigt fjernet (removed).

– i Europa har ledende politikere ikke gjort hvad folket ønskede.

– det svigt er et brud på de demokratiske principper.

Se der har vi en politisk leder. En der passer på sit folk og sit land – ja, endog hele det europæiske folk. Toppolitikerne i Vesteuropa må føle sig pinligt berørt og skamfulde. Det burde de i hvert fald !

Mest nærliggende for os danskere er, at tage et kig på “vores egen” Statsminister Lars Løkke Rasmussen.

Før valget havde han lovet en straks-opbremsning og et eftersyn af konventionerne. Alligevel gjorde han intet, da det umiddelbart efter valget væltede ind over grænsen med ikke vestlige flygtninge og migranter i tusindvis – fortrinsvist muslimer. Tværtimod, så proklamerede han i forlængelse heraf, at danskerne nu skulle indstille sig på, at der over de næste 4 år vil komme yderligere 100.000 til landet.

Lars Løkkes adfærd understreger Viktor Orbans pointe. Samtlige politikere i Folketinget, med undtagelse af DF, ønsker en anden politik end den flertallet af folket ønsker, men de gør det alligevel !!!

Det er et alvorligt brud på de demokratiske principper. Lige nu, foregår det i praksis som vi lige har set, ved brug af embedsværket, der er specialister i at grave internationale hindringer frem. Som DF sagde : “Regeringen foregiver gode intentioner, men kører hele tiden embedsværket foran sig”, så det lykkedes desværre ikke, med et paradigmeskift, at ændre Danmarks dødskurs.

Hvad mon der sker, hvis Nye Borgerlige og DF tilsammen bliver rigtig store ? Både V og S tager jo som en selvfølge, at det først og fremmest er de internationale love, og dermed EU’s diktat, der skal efterleves…….mon så de gør ligesom i Sverige og slår sig sammen? På den måde vil de vedblivende – eller i hvert fald en rum tid endnu – kunne føre en politik, som er imod flertallet af befolkningen. Ud over, at det er et demokratisk problem, så er den slags svigt også forræderi – landsforræderi.

Det er godt der stadig findes ordentlige politiske ledere som Viktor Orban, til at påpege sådanne svigt, for de sker overalt i Vesteuropa. Han er sammen med Trump vor tids største “whistleblower”, og når han påpeger de forræderiske brud på europæernes demokratiske rettigheder, og samtidig højt og tydeliget, så alle kan høre det, siger : “Vi betragter ikke disse mennesker som muslimske flygtninge, men som islamistiske erobrere”, så gør han som drengen i “Kejserens Nye Klæder” : “Se – han har jo ikke noget tøj på” !

Han afklæder den politiske elites, journalisternes og kultur- og erhvervselitens “cover up” – deres løgn. Han afklæder deres globale vrangforestilling – deres misfoster. Hvor pinligt !


Gæst

#216 Re: LIGE I FJÆSET

2018-01-14 11:43

#215: - LIGE I FJÆSET 

Lars Løkke tænker mere på at opfylde Juncker og resten af EU baronernes ønsker, end at udføre det en statsminister skal: sørge for sit folks sikkerhed og tryghed.


Gæst

#217 “FAT DET NU: INTEGRATIONEN VIL ALDRIG LYKKES…!”

2018-01-14 21:04

Den nødvendige kritik

Hvad har vi dog rodet os ud i ? At eksperimentere med den “fredelige sameksistens” på tværs af grænser !
Et drømmescenarie, dødsdømt på forhånd. En gammel viden, der i vor moderne og fremskridtsvenlige tid ikke “må være”.

“Vi er alle lige, men nogle er mere lige end andre”. Kamp og kaos.
Blot en drøm ( Dream ) om at samle det umulige puslespil.
At bygge luftkasteller, at bygge tårnhøje korthuse. Når de rabler, er det ikke sket !
Vågn dog op af døsen ! Så fat det dog !

Eller vil vi lade os bedrage ? Er det lettere end at indse, at indrømme, at vi har taget fejl, helt og aldeles. Hvem har skylden for, at integrationen ikke lykkes – at projektet altid har været et vildskud ? Ingen vil lægge hovedet på blokken.Vi kan undskylde os selv med manglende næstekærlighed, empati, forståelse for et folk på flugt, vi må vise storsind; vi er et af de rigeste lande i verden – sådan kan det lyde derude og derinde i vort Folketing.
Hug dog bremserne i !
Brug den sunde fornuft. Alle.

Winston Churchill sagde om “muhammedanerne”, deres Islam var fanatisk vanvid som galskab hos hunde.De havde sløsede vaner, var sjuskede,kvinderne som slaver, dagenes gang præget af træghed voksende sig til angstfyldt, fatalistisk apati. Han skrev om en fornedrende sanselighed, hvor livets ynde, sanselighed, værdighed forsvandt.
Han udtalte eller skrev, at ingen bevægelse i verden kunne være mere bagstræberisk.
Havde det ikke været for Kristenheden, kunne det moderne og civiliserede Europa falde i armene på Islam – helt som det gamle Rom.

Hvad Churchill har sagt og skrevet har ingen åbenbart lyst til at genopfriske – meget relevant ellers !

At Sir Churchill ved læsning af Mein Kampf også har associeret til Koranen er vidende for mange.
Brug dog den viden – den erkendelse, gjort for længst og stop den leg med ilden !

Hvad Glistrup sagde grimt om “muhammedanerne” var uskønt at høre på. Men helt på afveje var han bestemt ikke.

Hvad Søren Krarup sagde om Islam og hvad der deraf kunne ske i Europa,havde han ret i.
Det gjorde ham til en “mørkemand”, en hadsk præst, mange racistiske ord blev ham påklistret.

Når vi nu værner vore byer med “koranklodser”, passer på stenkast fra broer, oplever voldtægter i stigende grad, affinder os med ødelæggelser på vore kirkegårde, opførelse af mange moskeer, endda med kristne præsters knæfald eller 1.spadestik til en stormoske, krav om halal og burka på job. Terroraktioner. Så må det nu stå lysende klart for alle, der vil se, høre, tale, at integration ikke kan lade sig gøre og at det ikke fortsat skal afprøves.

Kristendom er en fredelig religion. Islam er en herremandsagtig lov-ideologi.

Demokrati og sharia er umulige at samle, så det passer i et harmonisk samkvem.

Årsagen til en umulig integration behøver ikke flere “eksperter”.
Nu mangler mandsmodet og den åbne accept :

Muslimer lever bedst hvorfra de kommer. Gerne med støtte fra Vesten.

Lad os få lukket “butikken” for fanatiske vanvidspersoner, der kalder sig flygtninge.

Og lad os hjælpe de reelle flygtninge i deres eget område med beskyttelse, sygdomsbekæmpelse, undervisning, rent vand, at dyrke jorden, at drive husdyrhold.

Vesten må samarbejde om dette. Den største forhindring er sært nok EU !!

Sådan må det ikke fortsætte.


Gæst

#218 – 90 procent af de nytilkomne har betalt menneskehandlere for at komme hertil.

2018-01-14 21:21

– Menneskehandlere tjener milliarder på at smugle flygtninge til Europa – penge der ofte bruges til at finansiere våben til brug i de konfliktplagede områder.

– Mindreårige bliver tvunget ud i prostitution i forbindelse med at skaffe penge til, at familiens unge mand kan rejse til Nordeuropa og søge asyl og familiesammenføring.

– Der er eksempler på, at flygtninge sælger deres organer for at finansiere rejsen. Der er også eksempler på, at flygtninge bliver slået ihjel under rejsen og får stjålet deres organer.

– Der er fremvokset en industri for falske asylhistorier, sådan en kan koste op til 55.000 kroner.

– Ligeledes en industri for falske pas og opholdstilladelser er vokset frem.

– Tusindvis af mennesker drukner i Middelhavet.

– Kvinder og børn sidder efterladte tilbage i hjemlandet eller på Balkan/i Sydeuropa og afventer familiesammenføring med psykiske lidelser til følge.

– Der rapporteres om voldtægter undervejs på rejsen i et sådan omfang at et flertal af kvinderne i nogle modtagecentre er gravide ved ankomst.

– I 2016 var der 120 selvmordsforsøg på danske asylcentre.

– Tilrejsende fra ikke-vestlige lande i følge Finansministeriet medført en årlig nettoudgift på 33 milliarder kroner.

– Der opholder sig op mod 50.000 illegale indvandrere i Danmark alene. Dette er politiets estimat fra 2012, så tallet kan i dag sagtens værre endnu højere.


Gæst

#219 2 ANGREB PÅ DANSKE KIRKER INDENFOR 5 DAGE

2018-01-16 11:49

Så kom det også til Danmark. I de lande hvor de islamiske migranter dukker op, er der også hærværk på kristne kirker. Det er kun 5 dage siden at en kirke i Virum blev udsat for brandattentat og nu er det så kommet til Kvaglund ved Esbjerg, en islamisk ghetto.

Kirkeangreb er mildt sagt ikke noget nyt fænomen. Hvorend islam vinder frem i verden bliver kirker afbrændt og hærget. Dem der tror på islam er påbudt at ødelægge vantro bedesteder. Et par eksempler er i Afghanistan ved ødelæggelse af verdens kulturarv af to kæmpestore Buddha statuer og i Islamisk Stats tidl. områder hvor også ældgammel verdenskulturarv blev ødelagt. Også i Kosovo gik det ud over de kristne kirker, som blev ødelagt og brugt som toiletter.

Man siger at enhver generation kommer til at kæmpe for demokrati og frihed mod de onde magter. Nu er det tid for vores generation at tage den kamp op. Jeg står ikke stiltiende og ser på, at Danmark og vores kultur bliver ødelagt mens politi og medier ikke engang vil oplyse hvem der står bag.

Holger Danske

#220 Hvor mange penge skal vi bruge på det pak

2018-01-16 11:56

Flygtninge mistænkes for i stor stil at rejse på ferie til hjemlandet – nu er der afsat næsten 100 mio til at afsløre asylsvindel

Der findes i Danmark ikke noget skøn over antallet af flygtninge, der rejser på ferie i hjemlandet, men fænomenet er almindelig kendt overalt i EU.

Således har myndighederne i den tyske delstat Baden-Württemberg siden 2014 registret mindst hundrede flygtninge, der har været på ferie i det land, de er flygtet fra, skriver den tyske avis Die Welt.

Nu vil regeringen herhjemme sætte ind med en målrettet indsats, der skal afsløre flygtninges ferierejser til hjemlandet med det klare formål at inddrage deres opholdstilladelse, da de jo ikke kan være forfulgte i det land, de tager på ferie i.

Der er på finansloven for i år afsat 17,5 millioner kroner til projektet, der blandt andet omfatter stikprøvekontrol af cirka 800 udvalgte ansøgninger om forlængelse af opholdstilladelser med det formål at afdække eventuelle ferierejser til hjemlandet.

Afsløring af ferierejser til hjemlandet er dog kun en del af lang række indsatser, der skal sikre, at flygtninge opholder sig i her landet på et regulært grundlag.

Øget kontrol med forholdene i hjemlandet

Således skal der nu gennemføres en øget kontrol med forholdene i hjemlandet for de flygtninge, der er her med en tidsbegrænset opholdstilladelse.

Således er der på finansloven afsat årligt ti millioner kroner i årene 2018-2021 til en grundige undersøgelser af forholdene i de pågældende udlændiges hjemlande.

Formålet er at give Udlændingestyrelsen de fornødne oplysninger til eventuelle inddragelser af midlertidige opholdstilladelser.

Ligeledes er der på finansloven afsat yderligere 4,8 millioner kroner til undersøgelse af forholdene i den såkaldte landegruppe 3, hvor situationen er alvorlig og præget af vilkårlig voldsudøvelse og overgreb på civile eller lande, hvor der ikke umiddelbart er indtrådt forbedringer.

Gruppen omfatter 27 lande som for eksempel Afghanistan, Nigeria og Sydsudan.

Styrkelse af den tekniske identitetskontrol

Identitetskontrol via såkaldt biometri, det vil sige ansigtsfoto og fingeraftryk indlagt i en chip, skal styrkes.

Til det formål skal der etableres en it-løsning og indkøbes teknisk udstyr, der skal sikre, at Udlændingestyrelsen har de nødvendige værktøjer til en hurtig, smidig og pålidelig identifikation og kontrol af udlændinges identitet i forbindelse med eksempelvis ansøgning om ophold i Danmark.

Ligeledes skal anvendelsen biometri udvides til at omfatte eksempelvis udbetaling af ydelser på asylcentrene og kontrol ved besøg hos arbejdsgiver.

Til det projekt er der på finansloven afsat 19,5 millioner kroner i 2018 og 17,9 millioner kroner i 2019-2021.

Styrket kontrol med indrejse og familiesammenføring

Gennem de sidste to år har regeringen gennemført en række initiativer på de danske repræsentationer i udlandet med henblik på at styrke kontrollen på udlændingeområdet, inden udlændingen rejser ind i landet.

Den kontrol skal nu yderligere styrkes med et udrejseteam, der kan yde bistand på især repræsentationerne i de lande, hvor det vurderes, at risikoen for ulovlig indvandring er stor.

Desuden skal kontrollen på familiesammenføringsområdet styrkes med korttidsudsendelse af medarbejdere til de danske repræsentationer for at bistå med en grundig kontrol af ansøgerens oplysninger, inden der gives tilladelse til familiesammenføring.

Til det formål er der på finansloven 8,7 millioner kroner årligt i 2018 -2021-

Bekæmpelse af svindel med identitet og dokumenter

Udlændinge, som gemmer sig bag en falsk identitet, kan i sidste ende udgøre en reel sikkerhedsrisko, og derfor skal kontrolindsatsen i forbindelse med udstedelse af blandt andet pas og opholdskort styrkes, lyder det fra regeringen.

Den styrkede kontrolindsats skal blandt andet sikre, at sagsbehandlerne får de nødvendige værktøjer til at opdage dokumentsvindel såsom look-a-like svindel i forbindelse med ansøgninger om rejsedokumenter.

I den forbindelse vil der ske øget kontrol af sager, hvor der udstedes rejsedokumentation og opholdskort i Danmark.

Til det formål er der på finansloven afsat 6,4 millioner kroner årligt i 2018-2021.

Svindel med nationalitet

I efteråret 2015 krydsede et historisk højt antal flygtninge landets grænser, og mange af dem fik asyl, fordi de hævede at være syrere.

Der hersker dog en begrundet mistanke om, at alle ikke var syrere, og derfor skal der nu iværksættes en stikprøvekontrol, som er målrettet de personer, der i forbindelse med deres asylsag blev vurderet til at komme fra Syrien.

Til det formål er der på finansloven afsat 5,5 millioner kroner i 2018.

Pres på lande, der ikke vil modtage afviste asylansøgere

Adskillige lande nægter at tage imod deres egne statsborgere, hvis de i forbindelse med afslag på asyl nægter at tage hjem og i stedet skal tvangsudsendes.

Der er efterhånden tale om et stigende problem, og derfor skal der nu ansættes yderligere én udlændingeattaché samt to udsendelsesrådgivere til at lægge pres på de lande, således at de accepterer at tage imod egne statsborgere.

På finansloven er der til det formål afsat ti millioner kroner årlige i 2018-2021.

Desuden vil der sideløbende blive lagt pres på de lande, som modtager dansk u-landsbistand.

Der til kommer så oprettelsen af et hjemrejsecenter, hvor der på finansloven er afsat 43,3 millioner kroner i 2018 og 33 millioner kroner i 2019-2021.

Over hundrede millioner kroner

Altså alt i alt et pænt stykke over hundrede millioner kroner blot for at sikre, at flygtninge ikke svindler sig til ophold i Danmark, samt at de er til at finde, når de skal hjemsendes efter afslag på asyl.

Og de over hundrede millioner kroner er endda blot en dråbe i de milliardstore udgifter, flygtningehavet årligt koster de danske skatteborgere.

Udgifter, der nu står til at stige yderligere som følge af, at de små 6.000 syrere, som fik opholdstilladelse i 2015, nu kan begynde at ansøge om familiesammenføring.

 

Alle udgiftstal i denne artikel er hentet i finansloven, 


Gæst

#221 Hvor kunne de have gavnet i ældreplejen

2018-01-17 00:23

Over hundrede millioner kroner

Altså alt i alt et pænt stykke over hundrede millioner kroner blot for at sikre, at flygtninge ikke svindler sig til ophold i Danmark, samt at de er til at finde, når de skal hjemsendes efter afslag på asyl.

Og de over hundrede millioner kroner er endda blot en dråbe i de milliardstore udgifter, flygtningehavet årligt koster de danske skatteborgere.

Udgifter, der nu står til at stige yderligere som følge af, at de små 6.000 syrere, som fik opholdstilladelse i 2015, nu kan begynde at ansøge om familiesammenføring.

Holger Danske

#222 Vores samfund, bliver integreret ind i islam

2018-01-17 16:15

Det er ikke muslimer, der bliver integreret ind i vore samfund, men vores samfund, der bliver integreret ind i islam

Alt tyder på, at integrationen nok skal lykkes – set indefra (et islamisk perspektiv)går det som smurt

Et svensk tidsskrift finder lidelsesfælde – London

Stadigt flere områder i Europa beslaglægges af især muslimske indvandrere, og områderne vokser og breder sig geografisk.

Også i London er der no-go-zoner. Et firma der kører kurér har indstillet udbringning i flere områder. Det er simpelthen for farligt, særligt efter mørkets frembrud. 

Chaufførerne er blevet angrebet med både knive og syre. Det har Mats Dagerlind skrevet en artikel om i Samhällsnytt som udkom den 31/12 2017.

Holdningen afhænger af hvorfra der kigges 

No-go-zoner breder sig overalt i Europa. Også i Danmark.

Mange tror, at der er bred enighed om, at disse områder med parallelsamfund er noget dårligt, som ikke burde være her.

Men sådan er en del muslimer ikke på det, efter min vurdering.

Under et besøg til Trekanten i Holstebro, fortalte en beboer mig, at der er stor forskel på holdningen, alt afhængigt af, om man bor udenfor og kigger ind, eller om man bor indenfor i Trekanten og kigger ud. Området er endnu ikke hverken særlig ødelagt, og der er kun spordisk ballade og småbrande.

Flere og flere finder udsigten god

Ligesom beboeren i Trekanten, så er perspektiveringen forskellig, alt afhængigt af hvor man er. Meget tyder på, at det også gælder integration.

De muslimer der nu har indtaget forstæderne i Paris, Molenbeek i Belgien, forstæderne til Göteborg, Nørrebro og Malmö, eller de områder som nu er no-go-zoner i London : Hackney, Stoke Newinton, Bethnal Green, Elephant and Castle, Stratford og Tower Hamlets området, ser tilsyneladende helt anderledes på tingene. Når de kigger ud af parallelsamfundet på det omgivende samfund, så tyder det på, at de ser endnu ikke integrerede områder.

Ekspansion er en pligt

Som Ungarns ministerpræsident Viktor Orbán fornylig udtrykte det, så er det vi oplever ikke muslimske flygtninge men islamiske erobrere. Den Korte Avis 11.1.

Mange muslimer som kommer hertil, ser ifølge Orbán selv deres ankomst til Europa som en invasion og erobring – hvilket også er defineret som en pligt i islam. Hijrah betyder eksempelvis invasion ved immigration.

Oberst Gadaffi fra Libyen talte om, at invasionen ville ske med barnevogne, og Erdogan formulerede i en tale, at “minaretterne er vores bajonetter, kuplerne vore skjolde, moskeerne vore kaserner og de troende vore soldater”.

De skriver det selv, de siger det selv og de gør det selv 

Situationen er nu den, at flere og flere områder rundt omkring i Europa er no-go-zoner for “vantro”, og områderne vokser.

Det er i overensstemmelse med det der er påbudt enhver muslim – nemlig at alt og alle skal underlægges islam – og dertil, så siger mange af de ledende muslimer det selv. Det er en invasion. Vi invaderer jer. Vi kommer til at overtage jeres land.

Meget tyder på, at det ikke er tomme ord. Stadigt større områder er direkte farlige for landenes oprindelige borgere at færdes i. Stadigt større og stadigt flere områder er tabt til et folkeslag, en kultur, en religion – der ikke vil os det godt.       

Fra et islamisk perspektiv, så går integrationen glimrende

Konklusionen bliver stadigt sværere at komme udenom, for alt tyder på, at det ikke er muslimerne der bliver integreret ind i vore samfund, men vore samfund der bliver integreret ind i islam. 

Holger Danske

#223 Aktion mod Özlem Cekic og baggrund derfor

2018-01-18 21:28

SIAD udførte en vellykket aktion mod Özlem Cekic  i Fredericia d. 17. januar om formiddagen. 8 veloplagte menneskerettighedsaktivister og 2 medlemmer fra Brotherhood of Asgård, et civilt vagtværn, delte foldere ud om Özlem og baggrunden for vores aktion. Her er baggrunden som vi beskriver i folderen:

“Der er ikke plads til dialog med Islam!
Özlem Cekic fremstiller sig selv som brobygger, men er i virkeligheden islams talerør og shariaforekæmper.
Danskerne skal ifølge hende acceptere at Islam er en del af Danmark, det er det ikke.
Islam er en fremmed og tilbagestående kultur der håndhæver bestialske love og principper.
Islam har ingen plads i et moderne samfund. De der tror at islam kan reformeres er naive, og de der
forsøger på dialog med Islam har overhovedet ingen kontakt med virkeligheden.
Der skal ikke gives plads og tid til personer som Özlem Cekic!
De naive ”godmennesker” fra Folkekirken der tror at man kan holde dialogkaffe med Shariaforekæmpere og få noget som helst ud af det, andet end yderligere knæfald for Islam, er med til at fremskynde samfundets konvertering og fald.”

AKTIONEN:

Vi ankom til p-pladsen foran kirken og bliver mødt af to uniformerede betjente, der kører en politibil hvor der står “indsatsleder” på. Der var ikke meget indsatsleder i ham, da han kun havde en person at lave indsats med, men da SIADs aktivister og menneskerettighedsforkæmpere er fredelige folk, så var der heller ikke noget at lave indsats imod. Politiet bad os om ikke at gå ind på kirkens grund fordi menighedsrådet havde bedt betjentene om at sige det til os. Et forbud som indsatslederen og hans ene mandskab overholdt nidkært. Hver gang en af vores folk trådte bare et par skridt frem, var indsatslederen der med det samme med løftet pegefinger.

Vi fik fundet vores Dannebrog og bannere frem og stillede os ned ved indkørslen til kirken, som politiet havde foreskrevet. Kort efter vi var stillet an, kom Özlem standsmæssigt kørende i taxa. Anders Gravers sprang resolut hen til taxaen og med to tommelfingre nedad råbte han så højt han kunne: “islamisk børnemishandler!”

Taxaen kørte op til kirken og den skinhellige menighedsrådsformand rystede på sit hellige hovede af demonstranterne, da de begyndte at råbe “Özlem, nej til omskæring, nej til børnemishandling – føj for satan!” Dette råbte demonstranterne taktfast, indtil Özlem med et jaget udtryk i ansigtet skyndte sig ind i kirken- et organ hun ellers normalt hader.

SIAD er dybt rystet over det indremissionske miljø, der havde inviteret Özlem til at komme og forklare om sit arbejde som brobygger. Der er ikke megen brobyggeri i at kalde freds- og menneskerettighedsaktiviter “ekstremt højreorienterede”, når man ved at hun sidder og smisker for Grimhøjsmoskeens imamer og griner af de dumme danskere, der tror på hende, mens hun fører islam ind ad bagdøren på den mest usle og lede manér under dække af at være brobygger.

Anders sammenlignede menighedsrådet med købmændene der havde lavet Guds tempel om til en markedsplads og som Jesus jog ud af sin faders hus med pisk og væltede markedsborde. Det menigheden har gjort er værre end at have gjort Guds hus til en markedsplads. Menighedsrådet har inviteret en udsending fra satan selv ind i kirken og Anders Gravers talte om billedligt og symbolsk at menigheden skulle have pisk og have væltet deres dialogborde inde i kirken. Et større forræderi fra kirkens side er vist meget vanskeligt at finde et eksempel på og så endda fra de mest hellige af dem alle, Indre mission.

Men kirken bliver mere og mere et tilholdssted for væmmeligboerne, som får kildret ørerne af de dialogsøgende præster, provster og biskopper, som omtaler de tilløbende muslimer som flygtninge og vores næste. Flygtninge kan godt være vores næste, men muslimer der ønsker død og ødelæggelse over danskerne og død og ødelæggelse over kristendommen, kan aldrig være “en næste” i bibelsk forstand.

SIAD opfatter aktionen som vellykket idet vi, på trods af politiets nidkærhed, fik adresseret Özlem selv. Og det er ikke sidste gang vi mødes med Özlem. Vi vil forsøge at være tilstede hver gang, hun prøver at sprede sin islamiske propaganda til dumme og naive danskere. Og dette er ikke en trussel, men et løfte.


Gæst

#224 Fries vi end ej for fare?

2018-01-25 00:09

Under dine vingers skygge, Herre lad mig bo og bygge”, sådan lyder første vers af salme 50 i DDS.

Denne salme bruges ofte til begravelse i Folkekirken, som et billede på, at den døde nu lægges i Faderens beskyttende hænder.
Men den kan også, og bliver ofte brugt som en påmindelse til menigheden, om at vi kan tage det helt roligt, når vi træder inden for kirkens mure.
Vi skal ikke være bekymrede, kirken er jo Faders Hus, kirken favner alle. Jesus er vor Frelser!

Men ER Folkekirken Faders Hus? Efterkommer den, hvad skrifterne påbyder?
Disse spørgsmål stiller jeg som aktivt sognebarn af en dansk folkekirke, som efter min mening har fået høj feber. Kirken er ramt af en sygdom, der kræver total udrensning, hvis den nogensinde skal kunne fungere som symbol på fred og åndeligt nærvær igen!

Vi lever i en tid, hvor fremmede kræfter har ædt sig ind i vor danske kulturarv, som en orm i det ellers så smukke røde æble fra Paradistræet, der ellers havde vokset sig stort igen siden 2. Verdenskrig. Fjenden var nedkæmpet, og vort fædreland blev støt og roligt genopbygget af modige og stærke kræfter.

To generationer har knoklet og skabt et samfund, hvor man kunne gå i fred på gaderne om aftenen, økonomien var i vækst, ja landet var i det store hele sundt og harmonisk igen.
Man sang morgensang i skolen, flagede med Dannebrog i haven om søndagen, smuttede til købmanden efter Negerboller uden at blive kaldt racist eller højreekstremist, læste ”Lille Sorte Sambo” uden at få dårlig samvittighed, og fik sig en uddannelse og påbegyndt et liv efter sit lands kultur og regelsæt.
Om søndagen og juleaften gik man i kirke og lyttede til præsten, der jo som bekendt er talerør for Gud. Han talte om Guds store favn, om kirken som det sted, hvor man altid var velkommen, hvadenten man var glad eller i sorg. Kristendommen var lig med Jesus, som frelste os fra synden og altid ville være tilstede og favne os, når vi trængte til det. Man var et godt sognebarn, hvis man bad sin aftenbøn og lagde en tier i kirkebøssen til værdigt trængende i fattige lande.

Så skete det, at en listig fjende langsomt trængte ind i landet. Med offerkortet som største våben, er vort land langsomt blevet okkuperet af en middelalderlig og voldelig kultur, der absolut er den diamentrale modsætning til alt, hvad kristendommen står for. Vi er vantro i deres øjne, og skal bare falde på knæ for deres altdominerende og
ødelæggende ideologi.
Gennem de sidste 20 år, er vort samfund ganske støt blevet pålagt flere og flere krav om særhensyn, medmenneskelighed og accept af en fremmed kultur, og hvis man ikke opfylder disse krav, bliver man selv fremmedgjort.
Nu er det ilde set at sige ”negerboller”, gode gamle børnebøger er blevet udskiftet med hensyntagende og oplysende bøger om fremmedes levevis, det danske kød skal slagtes på bestialsk vis, svømmehaller er blevet til små zoner, hvor den fremmede kultur diskriminerer det danske frisind. Kriminaliteten er stigende, overfald, voldtægter, røverier, skudveksling på åben gade og bandeopgør er i dag ikke et særsyn!

Den danske Grundlov har spillet fallit; indvandrere får stemmeret – danske handicappede får frataget stemmeretten!
Det kristne kors er flere steder fjernet fra vores kapeller, for som det hedder ”at imødekomme de fremmede”.
Hvad blev der af Skik følge eller Land fly?
Snart skal det kristne kors sikkert også fjernes fra vores kirker, for vi skal jo bygge bro mellem kulturerne.
Folkekirken er selv med til at save grenen på paradistræet over og plante en ny tidselbefængt gevækst.

Sidste skud på denne gevækst kom onsdag d. 17 januar, hvor Lyng Kirke havde inviteret fjenden indenfor for at tale om brobyggeri og integration. En håndsrækning til en fjende, som overhovedet ikke er interesseret i brobyggeri, men derimod vender spillekortene mod os selv.

Som bekymret sognebarn deltog jeg i en aktion, der skulle vække mine medborgere op af Tornerosesøvnen og indse, at ved at deltage i dette foredrag , lagde de blot mere ved på ondskabens bål.
Desværre måtte jeg erkende, at naivitet og fejhed har grundfæstet sig solidt i en del af Fredericias borgere.
Dog har vi sat vores fodspor gennem presseomtale og diskussioner, og feje ord frasognepræsten. Det er os, der er afvigere nu. Kirken har fremmedgjort sine egne!

Kirken har vist glemt Matthæusevangeliet kap. 21 vers 12+13 ”Mit hus skal kaldes et bedehus, men I gør det til en røverkule”.
Atter vil jeg vende tilbage til salme 50 og citere: ”Fries vi end ej for fare, dog fra mørkets magt og snare. Du bevarer os vor Gud”.
Nu må Den danske Folkekirke vågne og stå ved sin kristne kulturarv…

Isabella

Holger Danske

#225 Syriske drenge skaber frygt på bibliotek –

2018-01-25 00:13

Syriske drenge skaber frygt på bibliotek – nu kan de blive belønnet med deres helt eget lokale betalt af skatteyderne

En gruppe unge syriske flygtninge skaber problemer på Skive Bibliotek. Mandag aften lavede de igen ballade. Ejvind Mikkelsen, der er formidlingschef på biblioteket, siger til Skive Folkeblad:

”Specielt den ene af dem spiller ofte op, provokerer personalet og er grov i munden. Han har ingen respekt for voksne mennesker, og de var blevet smidt ud, fordi de larmer for meget.”

Om eftermiddagen var de blevet bortvist fra biblioteket, og de havde fået besked på, at de ikke måtte komme mere den dag.

Men drengene ville ikke acceptere, at de ikke måtte spille mere computer den dag.  Da personalet var taget hjem, forsøgte de at komme ind via familiemedlemmers sygesikringskort, fordi deres egne kort var blevet spærret.

To brugere af biblioteket prøvede at holde dem ude fra biblioteket. En kvinde siger:

”Det var en ubehagelig situation, for de ville slet ikke høre på, hvad vi sagde (…) Den største af dem var meget aggressiv, og han sagde, at jeg skulle holde min mund, mens han bare grinede af mig.”

Først da der blev ringet til politiet, fortrak nogle af drengene.

Det danske samfunds skyld

Formidlingschef Ejvind Mikkelsen erkender, at biblioteket i øjeblikket har problemer med drenge, der ”ikke viser den fornødne respekt for andre, når de er på biblioteket”.

De syriske ballademagere kan blive idømt karantæne fra biblioteket i en periode. Men det er jo ikke det store. Bibliotekets reaktioner er åbenbart bløde og eftergivende:

”Bibliotekschef Kristine Ledet ved godt, at de unge syrere kommer på biblioteket, fordi de mangler noget at lave i deres hverdag. Og derfor er det så svært for hende at udelukke dem.”

Det er en standardforklaring i den bløde danske pædagogik:  De unge opfører sig dårligt, fordi det offentlige ikke giver dem tilstrækkelig mange spændende tilbud.

Det er et danske samfunds skyld, må man forstå. Andre ville mene, at det er, fordi de unge syrere ikke har lært hjemmefra, hvordan man opfører sig ordentligt.

Skal have deres eget rum

Nu vil biblioteket strække sig endnu længere for at komme de syriske drenge i møde. Bibliotekschefen siger:

”Jeg ved godt, at de kommer op at køre, når de spiller computerspil, og derfor overvejer vi også, om vi kan lave en ombygning i vores børnebibliotek, så de kan sidde og spille i et lukket glasrum, så de ikke generer andre.”

De unge syrere spreder frygt – derfor vil man bruge skattekroner på at bygge dem deres helt eget rum til computerspil!

Filosofien er åbenbart, at hvis det danske samfund bliver blødere og mere gavmildt over for flygtningedrengene, så vil disse også indse, at de selv skal optræde mere pænt.

Udnytter dansk svaghed

Desværre er der en alvorlig risiko for, at de unge syrere tværtimod ser denne adfærd som et udtryk for et svagt dansk samfund.

De får så lyst til at udnytte denne svaghed til at vise, at de kan gøre, hvad der passer dem.

Det er sikkert ikke nemt for biblioteket at håndtere sådan en gruppe. Men dette handler ikke bare om et enkelt bibliotek.

Det handler om et samfund, der modtager for mange og ikke står fast på sine krav til dem, der får ophold her.