Vi vil kunne leve i fred for POLITIKERNES gæster i Danmark - OPDATERET


Gæst

#51

2016-08-29 11:32

Fordi jeg elsker mit det land mine forfærder så flot har bygget op. Og synes ikke jeg kan genkende det mere.
Nu må al den voldtægt af danske piger hører op. Og det gør vi kun ved at sende de kriminelle hjem igen. Så dem som virkelig har brug for hjælp, kan blive hjulpet!
Det gælder forøvrigt også dem, som er så stærkt troende af en religion, at andre love er under deres tro. Hjem med alt hvad der ødelægger de danske værdier og normer og undergraver det danske system, med old gamle traditioner og skrifter. Det kan vi ikke bruge til en skid. (Undskyld udtrykket)

Gæst

#52

2016-08-29 11:47

Tak for initiativet til denne underskriftindsamling!

Det er på høje tid, at samtlige politikere på Christiansborg tager strudsehovedet op af sandet, gnider øjnene og træder i karakter! I årevis har vi danskere tigget og bedt jer om at gøre noget for at stoppe den katastrofale udvikling, som ikke een af jer, kan være uvidende om.

Kyniske har I, i årevis, ladt os i stikken og henvist til jeres såkaldte forpligtigelser overfor internationale konventioner og EU, samtidig med at I nægter at få os ud af EU og de konventioner, som er ved at knuse vores smukke, engang så dejlige, fredelige og velordnede lille land og berede et helvede for vores efterkommere.....

Vi bliver fyldt med løgne og fortielser hver eneste dag, og I lader fuldstændigt som om, vi danskere ikke eksisterer, mens I servicerer jeres gæster. (ikke vores gæster, for vi har ikke inviteret dem, eller blevet spurgt, om vi ønsker at have gæster overhovedet) I servicerer dem på bekostning af os danskere... De retmæssige arvinger til dette land!!

Hvis ikke, I magter opgaven, at passe på Danmark og danskerne, som jeres bundne opgave og forpligtigelse ellers går ud på.... Så vær dog ærligt at sige det ligeud...og forlad Christiansborg...alle sammen. Hvis jeres hidtidige "præstationer" er det eneste, I magter eller det, I agter at fortsætte med, så kan vi godt undvære jer!!!

Vores tålmodighed og selvdisciplin hænger efterhånden i laser.... Vi kan/vil ikke blive ved med at se på jeres afgrundsdybe foragt og forræderi. Vi må kræve handling nu. Ingen kan forvente, eller kræve af os, at vi frivilligt, vil lade vores fædreland glide os af hænde og lade vores efterkommere i stikken. Efterhånden løber det mange koldt ned ad ryggen, når deres børnebørn forlader deres hjem og de trygge rammer, de førhen har haft! I ofrer danskerne for jeres egen uduelighed og kynisme!

Kom ikke at sige....at I ikke vidste....at I ikke troede....og at I ikke kunne handle anderledes....end I har gjort...for det er rent ud sagt løgn og latin. I beskytter jer selv, og samtidig med, at I tager fra danskerne til jeres ødelæggelses projekt, så sørger I godt for jer selv i enhver henseende....og I skammer jer ikke!!!
Gør noget nu....eller skrid!!!

Gæst

#53

2016-08-29 12:25

Selv tak. Og godt skrevet. Hanne


Gæst

#54

2016-08-29 12:25

Fordi den enorme muslimeske indvandring er Danmarks undergang og en masseudryddelse af det danske folk indefor en meget kort årrække. Ingen tvivl om, at muslimerne, når de er nok, vil overtage landet og forfølge ikke-muslimer som de gør i alle muslimske lande. Danmark ender som et mellemøstligt land, med sharia og totalt tilbagestående.

Gæst

#55 Re:

2016-08-29 12:36

#45: -  

 Godt skrevet.


Gæst

#56

2016-08-29 13:28

Danskerne skal ikke give plads til yderligere overbefolkning af Jorden !
- men gerne give en skærv til alle fertilitets- og seksualdrift-dæmpende midler i hungerramte områder -

Gæst

#57

2016-08-29 13:34

Fordi det passer alt det vi skriver under på.

Gæst

#58

2016-08-29 14:08

Fordi der er tale om et meget beskedent ønske - at kunne leve og færdes frit og trygt i ens eget land. Det burde jo være en selvfølge. Og fordi det er rigtigt at placere ansvaret for de lovløse tilstande hos de politikere og politiske partier, der har skabt dem.

Gæst

#59

2016-08-29 14:41

fordi jeg er enig.

Gæst

#60

2016-08-29 14:58

Godt initiativ kære Hanne med denne underskriftsindsamling.

En begyndelse på vores opgør med politikernes overgreb på den danske befolkning gennem 43 år med en muslimsk indvandring, danskerne ikke har accepteret ved en folkeafstemning !

Venlig hilsen
Kirsten Sletbjerg


Gæst

#61 Re:

2016-08-29 15:25

#60: -  

 Tusind tak. Jeg håber at alle vi "utilfredsere" vil bakke op om underskriftindsamlingen og være med til at dele linket til andre enige, så vores opråb bliver enormt. Kh. Hanne


Gæst

#62

2016-08-29 17:26

Fordi jeg vil af med den usikkerhed de har bragt med sig.

Gæst

#63

2016-08-29 19:04

Fordi der skal gøres noget NU.
DANMARK SKAL REDDES.
SÅ TAK FOR INITATIVET
OPVOKSET I DANMARK FLYTTEDE FOR MANGE ÅR SIDEN.
OG FYLDES MED RÆDSEL OG SORG HVER GANG JEG KOMMER ..
PÅ BESØG OG SER HVOR SLEMT DET ER
OG UNDRER MIG OVER HVOR DUMME OG NAIVE POLITIKERNE STADIG ER..
TAK
RINA



.


Gæst

#64

2016-08-29 19:20

Nu står der jo ikke noget om, hvor spørgsmålet skal besvares.

Men jeg siger NEJ. Vi vil ikke kunne leve i fred med Muslimer i det heletaget.!

Hvor skal der bekræftes.?? Hvor er denne knap. ??

Islam er strider mod Grundloven´s §67 og §69. bl.a.
§ 67: Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden. Det er lige som nemmere at deffinere Usædelighed end Sædelighed
----------------------------------------------------------
Usædelig:= Utugtig, Uterlig, Uanstændig, jf. Vellystig.
Herunder indgår Pædofili, Nekrofili, Voldtægt, Blotning for børn og voksne.
Ja kortsagt: Alt mulig uhumsk.
----------------------------------------------------------
Altså i dette tilfælde kan Islam forbydes ! !

* Opfordringer til mord på jøder og anderledes troende strider i allerhøjeste grad,
mod den offentlige orden, sådan som dette ord forstås i dette land.

FØLGELIG MÅ DET VÆRE ET UOMGÆNGELIGT KRAV TIL ENHVER IMAM, DER VIL HOLDE MOSKÉ AT
HAN UDTRYKKELIG OG OFFENTLIGT TAGER AFSTAND FRA SÅDANNE LÆRESÆTNINGER I KORANEN.
Næsten alt i islam strider imod sædeligheden eller den offentlige orden, samt vores straffelov.

§69 De fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold ordnes nærmere ved lov.
§ 69 Fortæller politikerne hvordan de skal reagere:
* Ordnes nærmere ved lov. ??
Det er ikke sket. Altså i dette tilfælde kan Islam også forbydes!

For at overholde den grundlov, som justitsministeren har påtaget sig at forvalte, SKAL
justitsministeren fremlægge lovforslag om ordning af muslimske trossamfunds
forhold, og dette lovforslag SKAL indeholde forbud mod at, de dele af Koranen,
der strider mod sædeligheden og den offentlige orden, læres i moskéerne i Danmark.

Der er ingen vej udenom - hvis Grundloven skal være det papir værd, den er skrevet på.


Gæst

#65

2016-08-30 09:41

Håbet er lysegrønt.

Gæst

#66

2016-08-30 14:30

Fordi jeg er enig i overståede

Gæst

#67

2016-08-31 05:13

Desværre er politikerne fuldkommen ligeglade med os.

Gæst

#68

2016-08-31 13:28

De -d.v.s. muslimerne - skal ud, og det skal være NU.


Gæst

#69 Re:

2016-08-31 19:12

#68: -  

 Ja. Og vil politikerne ikke det, skal pøblen nok gøre det for dem. Man da ryger politikerne selv med, samt visse dele af politiet´s top og Dommerstanden.

 


Gæst

#70 Re:

2016-09-01 11:32

#56: -  

 Det samme mener jeg, det er jo vanvid, at man kommer til landet med to koner og tyve børn. 


Gæst

#71

2016-09-05 10:56

Vi mister det Danmark vi kender hvis ikke vi får gjort noget

Gæst

#72

2016-09-06 10:09

fordi at bla, muslimer har erklæret krig med Danmark og verden man beskylder os for at være racister, men danskerne respektere jo dem der respektere os dansker, og de er der mange andre trossamfund der gør, men de eneste der ikke gør det er muslimer og kun muslimer, men de har også kun respekt for dem selv ( og dog de føre jo også krig indbyrdes) de tror at det kun er dem der skal være og det ses tydeligt på deres opførelse,,, så derfor skriver jeg under i håb om at lige de ballademager (pent sagt) kommer ud af landet så der bliver fred igen

Gæst

#73

2016-09-06 10:22

Ja vi må gøre noget nu det danske folk skulle smide alle POLITIKERNE ud inde fra borgen de er ikke til at stole på de snakker bare og gør ikke noget de er så bange for at gøre noget tænk hvad andre lande ville tænke om os ja EU og andre Vågn op Dansker vi må stå sammen.

Gæst

#74

2016-09-06 12:02

fordi det er meningsløs med alle de flygtninge her i dk de tager alle de goder som danskerne har slæbt for i flere generationer,og nu er der ikke råd til hverken ditten eller datten på grund af invandrerne de har ikke været med til at bidrage med noget som helst,så de skal ud af landet og det kan ikke gå for stærk

Gæst

#75

2016-09-10 11:41

Vi har ret til at leve og færdes i Vores eget fæderland i tryghed og frihed, at leve et godt liv både fysisk og psykisk. Jeg fordømmer ondskaben og de mennesker med ondskaben i sig. De mennesker der har ondskaben i sig , de er djævlen i sig selv , hver og en af dem , uanset hvem de end er. Ingen skal gøre mig ondt , jeg vil ikke finde mig at andre bliver usat for andres ondskab , imens jeg er tilstede. Danmark er mit fædreland .
P.S. Angående politikernes ligegyldighed over for alle de forfærdelige forbrydelser der sker , hver eneste dag mod Danskerne. Det er ikke politikerne eller Deres kære, Deres venner der bliver udsat for " flygtningernes"
ondskab . De sørger først for dem selv og deres venner, altid . Intet ondt sker Dem . Og sålænge landes dommer ikke giver alle forbryder max. straf , ja så er betyder straf ingen ting, Nej . Skattelettelser til Venstre's venner Det Er Det Eneste De Kæmper For , Os andre Dansker vi er her bare i vores eget fædreland.