Vi vil kunne leve i fred for POLITIKERNES gæster i Danmark - OPDATERET

Til samtlige politikere på Christiansborg

HVER ENESTE DAG udsættes danskere for grove overfald, røverier, tyverier, voldtægter, befamlinger, chikane og horribel opførsel af de migranter, I POLITIKERE vil have her i vores engang så dejlige land. Nu er flere byer TILLIGE plaget af skyderier, begået af udenlandske bander, bilafbrændinger og over hele landet ses løsnede hjulbolte.

Vi kan ikke længere færdes i tryghed og sikkerhed på gaden, i busser og tog, på festivaller, i nattelivet, i butikker, i svømmehaller, biografer eller sågar i eget hjem eller i egen bil. Senest har vi set, at bilister også standses og overfaldes groft. Deres rockerlignende grupperinger har huseret i årevis, uden at der er grebet ind. Allerede udviste asylansøgere er stadig på fri fod i Danmark. Vores fængsler er proppede med migranter, der sidder og feder den på danskernes regning.

Politi, brandvæsen, dyreværn, postvæsen og hjemmehjælpere forhindres i at passe deres arbejde. Disse udsættes for stenkast og en horribel opførsel. Der kastes sten mod busser og privatbilister. Boligejere må flytte fra deres hjem fordi migranterne huserer i private haver. Selv ældre mennesker og teenagere slåes ned på groveste vis og berøves.

Vores butikker må lukke pga. raids (plyndringer) og horribel opførsel fra migranternes side. Butiksejere udsættes for krav om "beskyttelsespenge" og det samme gør danske og grønlandske hjemløse.

I Aarhus har busruter, der kører gennem Bispehaven og Gellerup, flere gange måttet omlægges som direkte følge af stenkastende indvandrere fra Mellemøsten. Et bibliotek i Aarhus er lukket som direkte følge af, at gruppe drenge af mellemøstlig herkomst chikanerede alt og alle. Busruter, der kører gennem Gellerup har måttet køre med vagter, så danskerne kunne være i fred.

Hundeluftere slåes ned og vores dyr på marker, byggelegepladser, i naturen, på gaden og udenfor butikker mishandles - nogle gange med frygtelig dødelig udgang.  En ung dansk pige har måttet se sin elskede hund blive stenet ihjel. Migranter har gjort det til hobby at sparke til hunde, der står udenfor butikker. Andre migranter stjæler dem, så deres kamphunde kan slå dem ihjel.

Vi skatteydere tvinges til at betale for migranternes liv her ifa. nedskæringer på danskernes velfærd og konstante nedskæringer på alt dansk, og vi vil ikke finde os i, at der fra politisk side INTET gøres for danskernes sikkerhed. Det er I POLITIKERE, der har åbnet grænserne for alle de voldelige migranter, HVIS MENTALITET OG LEVEVIS SLET IKKE MATCHER DANSKERNES. Og det er I politikere, der har besluttet at bruge danskernes skattekroner til at forsørge dem og til tåbelige forsøg på integration

Vi KRÆVER, at I tager affære pr. omgående og får fjernet samtlige kriminelle udlændinge fra dansk jord. Og nej - det er ikke godt nok, at I vil bruge danske skattekroner til at beskytte danskerne. Vi vil ikke både betale for deres liv her, for at de integrerer sig OG for at vi kan leve i fred for dem. Vi skal jo også betale til genopbygningen af deres hjemlande

VI VIL KUNNE FÆRDES FRIT OG MED GLÆDE I VORES EGET LAND

Alle er velkomne til at dele linket til underskriftindsamlingen