Start en Underskriftindsamling

Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.

Vigtigste Funktioner

• Du ejer dataene, inklusiv e-mailadresserne til dem der har skrevet under på din underskriftsindsamling.
  • Du kan sende en e-mail til alle personerne som har underskrevet din indsamling.
  • En adresse, der er let at huske, https://www.skrivunder.net/underskriftindsamlingens_navn
  • Du kan vælge hvad personerne, som underskriver din underskrivningsindsamling bliver bedt om.
  • Du kan oversætte din underskriftindsamling til flere sprog. Underskriftsformularen er blevet oversat til 42 sprog.
  • Du kan bruge tekst, billeder, links og lister.
  • Du kan nemt udskrive underskrifter (HTML, PDF, Excel).
  • Du kan fastlægge ansøgningen på din hjemmeside.
  • Hvis du har nye informationer, som du gerne vil dele med alle, der har skrevet under på denne underskriftssamling, kan du skrive en meddelelse. Et link til meddelelsen vil blive sendt på e-mail til alle, som har skrevet under.
 Vis mere
Du kan redigere din indsamling når som helst efter den er offentliggjort.

Din e-mailadresse er dit brugernavn. Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.

Sprog: Dansk [Redigér]

Personer, som underskriver anmodningen, skal mindst give deres navn, bopæl og en e-mailadresse. Du kan også kræve yderligere oplysninger. [Tilføj flere felter]