Vilkår for brug

Aftale om Hosting af Online Underskriftindsamling

Sidst opdateret: 2024-05-20

Denne aftale er mellem Skrivunder.net (Petitions24 Oy), herefter benævnt som Tjenesteudbyderen, og forfatteren af underskriftindsamlingen.

Servicebeskrivelse

Skrivunder.net tilbyder en online platform til at skabe og hoste underskriftindsamlinger. Som forfatteren af en underskriftindsamling betragtes du som dataansvarlig, og du bestemmer indholdet af underskriftindsamlingen, hvad der bliver spurgt om fra underskriverne, formålene med behandlingen af deres persondata og varigheden for opbevaring af persondata.

Alderskrav

Du skal være mindst 18 år gammel.

Suspendering og Opsigelse af Konto

Vi forbeholder os retten til at suspendere eller opsige din konto og nægte enhver nuværende eller fremtidig brug af tjenesten.

Underskriftindsamling forfatterens ansvar

Forfatteren af underskriftindsamlingen accepterer at levere alt nødvendigt indhold til underskriftindsamlingen og er eneansvarlig for dette indholds nøjagtighed og lovlighed.

Intellektuelle ejendomsrettigheder

Forfatteren af underskriftindsamlingen beholder alle rettigheder til indholdet af deres underskriftindsamling og giver Tjenesteudbyderen en licens til at hoste og vise indholdet.

Ansvarsbegrænsning

Tjenesteudbyderen vil ikke være ansvarlig for nogen indirekte, utilsigtede eller følgeskader, der opstår som følge af denne aftale.

Under ingen omstændigheder må tjenesteudbyderens samlede ansvar over for forfatteren af underskriftindsamlingen for alle skader, tab og årsager til handling, hvad enten det er i kontrakt, erstatning (inklusive uagtsomhed) eller på anden måde, overstige det samlede beløb, som forfatteren af underskriftindsamlingen har betalt til tjenesteudbyderen i henhold til denne aftale.

Gældende lovgivning

Denne aftale er underlagt finsk lovgivning.

Ændring af Vilkår

Vi forbeholder os retten til at ændre eller modificere disse vilkår til enhver tid uden forudgående varsel.

Forbudt indhold

Overtrædelse af privatlivets fred

Deling af private oplysninger om personer uden deres samtykke.

Chikane og mobning

Målrettet indhold mod private personer, som kunne føre til personlig skade eller ærekrænkelse.

Hadefuldt indhold

Indhold, der fremmer vold, diskrimination eller had mod individer eller grupper baseret på attributter som race, etnicitet, religion, handicap, køn, nationalitet, seksuel orientering eller kønsidentitet.

Opfordringer til vold

Alt indhold, der opfordrer til eller glorificerer skade mod andre.

Seksuelt indhold

Identitetsmisbrug

At udgive sig for at være en anden eller repræsentere en organisation uden tilladelse.

Kommerciel spam

Uopfordrede reklamer, links eller enhver anden form for uautoriseret annoncering.

Krænkelser af intellektuelle ejendomsrettigheder

Indhold, der krænker andres ophavsret, varemærker eller andre intellektuelle ejendomsrettigheder uden tilladelse.

Forherligelse af terrorisme

Indhold, der støtter eller fejrer terrororganisationer eller terrorhandlinger.

Grafisk Vold

Indhold, der grafisk viser vold eller resultaterne af vold, hvilket kan være forstyrrende for seerne.