Vi vil kunne leve i fred for POLITIKERNES gæster i Danmark - OPDATERET


Gæst

#1

2016-08-12 12:59

Hvordan kan man andet.
Alle muligheder for en fredelig løsning på dette mareridtscenarie (der KUN bliver værre efterhånden som tiden går, og der kommer endnu flere muslimer til) så dette kunne måske sætte skub i tingene så katastrofen afværges uden unødige blodsudgydelser..

Gæst

#2

2016-08-12 14:53

Vore politikere skal passe på Danmark, som deres højeste prioritet, de er valgt af danskerne og ikke af EU. Ergo er de ikke underlagt Frau Merkels diktatur.

Gæst

#3

2016-08-12 15:22

Har lige skrevet under :)

Gæst

#4

2016-08-13 09:16

Jeg skriver under på grund af at jeg er modstander af den muslimske indvandring der finder sted Europa og især for at Danmarks politiker har svigtet deres ansvar overfor det danske folk.

Da vi som sagt ikke må forsvare os mod alle de overgreb som finder sted i vort land fra de muslimske indvandrere og fordi at vore politiker ignorere vores råb om frihed, tryghed samt at Kongeriget Danmark er blevet et utrygt og udemokratisk samfund.

Gæst

#5

2016-08-13 10:40

På højeste tid , at stoppe islams indvandring Vil have mit skønne landtilbage

Gæst

#6

2016-08-13 13:55

Det er glædeligt at der er danskere der tager initstiver som denne, da det er den eneste "fredelige" måde vi som befolkning kan blive hørt på. "vores" politikere er jo døve overfor os almindelige danskere....

Gæst

#7

2016-08-13 14:50

Danmark til Danskerne, vi har kun 1 land.

der findes 57 muslimske lande, der kan de være.

Gæst

#8

2016-08-13 15:45

Jeg føler mig også mere og mere utryg, som er helt fremmed for mig, jeg har unge børn, der skal ud at prøve livet af på egen hånd.. Kan mærke jeg får lidt ondt i maven ved bare tanken.. Gaderne er fulde af fremmede, der glor, når jeg følges med mine unge døtrene, jeg er bange for de skal ud i nattelivet, osv Ja det er ikke trygt i dk længere

Gæst

#9

2016-08-13 18:10

Danmark skal ikke tage mod folk der reelt ønsker at omstyrte vores demokrati og som begår kriminalitet plus de begår overgreb mod danske kvinder grundet deres lave IQ og undertrykkende syn på kvinder

Gæst

#10

2016-08-13 19:54

Jeg skrev under fordi jeg er SÅ træt af det Danmark, vi har fået nu, og træt af politikere som ingenting gør, for at ændre det.

Gæst

#11

2016-08-13 23:52

Nu må og er danskernes tålmodighed slut, vi skal ikke længere finde os i alt lort vi udsættes for pga politikernes idioti, de hyler konstant op om at tage ansvar det kan man også sagtens gøre når man er beskyttet 24/7 jeg giver ikke 5 potter pis for nogen af dem alle deres tomme løfter kan de stoppe skråt op, ikke endnu har nogen af dem gjort noget for at danskerne kan have en tryg hverdag UD med hele bundtet af kriminelle og det gælder også politikerne for de har tydeligt bevist at dem har Danmark HELLER IKKE noget at bruge til, tømme kassen kan vi selv det behøver vi ikke en flok værdiløse akademikere til

Gæst

#12

2016-08-14 15:45

Vold bør ikke være en dagligdags ting vi efterhånden vænner os til. Vold og anden kriminalitet skal straffes....også selv om det betyder, at udlændinge sendes ud af landet til straf i eget hjemland.


Gæst

#13

2016-08-14 15:54

Fordi jeg føler mig magtesløs i et land jeg næsten ikke kan genkende. Jeg føler mig fremmedgjort

Gæst

#14

2016-08-14 18:15

Jeg skrev under fordi jeg som flere tusinde andre føler mig utryg i vores eget lille land

Gæst

#15

2016-08-15 06:53

Min gamle mormor stor respekt for den kvinde sagde altid ENHVER BETALER FOR SIT hvilket innebær inviterer du gæster er det DIG der står for omkostningerne, og i den her forbindelse er det politikerne der har inviteret men forventer/forlanger vi den alm borger OGSÅ betaler for dem
Det må være rigeligt vi betaler for den flok FALSKE SVIN som kaldes regering de gør intet andet end fylder egne lommer og ødelægger livet for ALLE ANDRE

Gæst

#16

2016-08-16 09:11

Jeg er træt af den drejning samfundet er ved at tage, blandt andet at de kriminelle udlændinge ( migranter, flygtninge, og herboende muslimer ) der sker dem ikke noget, andet end et klap på skulderen, det må du ikke.
Årg. 1950

#17

2016-08-16 14:26

Det er vores land. Det land, hvor soldater døde, for at bevare for vores skyld. Jeg er vred og træt af, at overbetalte advokater og såkaldte eksperter får penge for, at forhindre at kriminelle udlændinge ikke kan udvises. Jeg fatter ikke, at man kan få asyl, beskyttelse, når man begår overfald, voldtægt og tyverier, mens ens sag behandles. Godt jeg ikke er her om ikke så mange år. Jeg tror ikke Danmark eksisterer mere, som det land, det var engang.


Gæst

#18

2016-08-16 20:32

Fordi det er vigtigt at vi passer på Danmark , nok er nok

Gæst

#19

2016-08-17 01:59

Jeg skrev under, fordi jeg er bekymret for danskernes ve og vel. Utrykheden breder sig som ringe i vandet.

Gæst

#20 Re:

2016-08-18 12:51

#17: Årg. 1950 -  

 Meget enig


Gæst

#21

2016-08-18 15:00

Jeg er så træt, at vi danskere ustandselig skal tage hensyn til muslimerne. Det er på tide, at bøtten vender og de tar hensyn til os. Kan de ikke det, må de forlade landet. Inden vi for set os om, er Danmark blevet et Kalifat med Sharialoven som øverste lov.

Gæst

#22

2016-08-19 11:31

Vores nuværende politikere, snakker og snakker, men der bliver ikke gjort noget i praksis, og så til helvede med, hvad de siger i EU.

Gæst

#23

2016-08-20 17:18

Jeg ønsker mit land tilbage, ingen kan færdes ude , alle er bange, alt drejer sig om de inviterede gæster, hvis en Dansker gør modstand(overfald) er det Danskeren der bliver straffet, det er forkert ,og jeg mener ikke kriminelle gæster skal gå frit omkring

Gæst

#24

2016-08-20 21:53

Fordi samtlige politikere er helt ude af trit med virkeligheden og dette vanvid skulle være forhindret længe før det blev en realitet.
Vores lille land kan ikk redde og opdrage hele verden.

Gæst

#25

2016-08-21 07:42

Mange føler sig fremmed i sit eget land DANMARK.
DANMARK skulle være et frit land, det er det ikke mere.