Vi vil kunne leve i fred for POLITIKERNES gæster i Danmark - OPDATERET


Gæst

#26

2016-08-22 08:34

Fordi jeg er træt af læse og høre hver dag om kriminalitet begået af vores gæster v

Gæst

#27 Re:

2016-08-22 17:04

#25: -  

 Meget enig. Håber bare at det snart går op for flere danskere at, de er ved at miste det Danmark vi kender og har nu 


Gæst

#28

2016-08-23 09:21

Ønsker vores Danmark tilbage. Tænker på hvad vores børn og børnebørn skal overtage. Med alle de flygtninge og migranter der er her. Alt den kriminalitet der er kommet til man tør næsten ikke færdes ude mere. Jeg mener at er man udvist på grund af kriminalitet så skal man ud af Landet med det samme. Uanset hvad der sker dem i deres hjemland. De har selv valgt.

Gæst

#29

2016-08-24 16:09

jeg syntes det lyder godt vis det kan lykkedes

Gæst

#30

2016-08-24 17:18

Fordi regeringen ikke gør noget for at beskytte os danskere, de importerer bare problemer konstant

Gæst

#31

2016-08-25 10:06

fordi danmark er blevet et utrygt land at færdes i.tænker på mine børn og børnebørn som ikke skal laves om til skaffe dyr for migranter,flygtninge og politiker

Gæst

#32

2016-08-26 10:40

Fordi jeg gerne vil leve resten af mit liv uden at skulle være bange for at der sker noget frygteligt i mit land, Danmark, og for at der skal ske noget med min famile, venner og selvfølgelig også mig og vores kæledyr. Jeg synes at der er rigtig meget vold, og det bliver grovere og grovere vold. Og jeg er ked af at sige det, men det er fra de fremmede den vold kommer. De er som vilde dyr når de kommer igang, det er nærmest som en blodrus de er i, og ingen hæmninger overhovedet. Kan godt forstå at der er tale om borgerværn mange steder og sørgeligt nok synes jeg at det nok er det der skal til for at vække regeringen. Og så vil jeg gerne have at danskerne igen kommer i første række til alting og ikke de fremmede som overhovedet ikke er spor taknemmelige for det vi gør for dem her i landet. OG så vil jeg gerne have at vi i Danmark ikke skal styres af eu. Vi skal selv være herrer og damer i eget hus. Fik nok ikke det hele med men håber man forstår hvad jeg mener.

Gæst

#33

2016-08-26 11:23

Jeg underskrev fordi jeg er dansk og besøger tit min Familie,det er ikke Spor sjovt mere,man tør ikke gå alene en aftentur og det er jeg meget ked af,før sad vi og fik en øl i gågaden og hyggede os til midnat,nu skal man Tage Taxi fordi jeg er bange

Gæst

#34 Regering - mand jer op

2016-08-27 20:42

Lige om lidt så er der flere muslimer i Danmark end ikke muslimer.

Disse muslimer stiller op med deres politiske partier.

Der vil blive hurtigt blive et flertal til disse partier.

Så får vi en muslimsk regering!

Ja, behøver jeg at sige, hvad vi så kan stille op ?

Andet end at flygte eller blive fordrevet.....

Eller stenet .... Eller halshugget .... Ja, kvinder bliver så lige voldtaget først ...

Alene de sidste 3 uger er vold eskaleret i Danmark, som jeg aldrig har set det før. Hvad tror I at det ender med ? Alle med magt til at gøre noget opfører sig som om alt er som det skal være. Og vi har stadig danske borgere som simpelthen slet ikke kan se hvor det bærer hen!

Det eneste som snart står tilbage af muligheder er at forberede sig grundigt på at forlade Danmark. For der er ingen løsninger at finde her længere.

Eller er der ? Det skal knageme til at gå stærkt. 

Mon det kan tænkes at nogle mennesker  snart begynder at håndtere disse problemstillinger selv ? Nej, det må man ikke, men når et menneske bliver presset til det yderste længe nok og der ingen hjælp er at hente, så kan alt ske. Om ikke andet for at forsvare sin familie ... 

Der bliver snart krig i Danmark, hvis ikke der handles. 

Vågn dog op og beskyt det danske folk i det danske land. For hvis ikke vores egen regering skulle gøre det, hvem fanden skulle så ?

Hanne

#35 Re: Regering - mand jer op

2016-08-27 20:55


Gæst

#36

2016-08-27 21:03

Danmark har forræderiske politikere, som bryder Grundloven.
Glistrup havde ret. Rigsret til forræderne.

Gæst

#37

2016-08-27 22:48

Jeg har underskrevet fordi jeg vil kunne færdes frit og trygt. Jeg ser de der kom for at få hjælp, samle sig i grupper der chikanere og stjæler. De har ikke respekt for os og det land der giver dem husly, de der er udvist bliver og fortsætter deres dårlige opførsel. Regeringen forstår åbenbart ikke alvoren, for der sker jo intet.

Gæst

#38

2016-08-27 23:28

En flygtning er kun flygtning til 1. sikre land. Derfor er der ingen flygtning blandt migranterne. -

Gæst

#39 Re: Regering - mand jer op

2016-08-27 23:31

#34: - Regering - mand jer op 

 Precis hvad jeg tænker.


Gæst

#40

2016-08-28 05:58

Fordi jeg er bange for mit barns fremtid her i Danmark, som jeg i den grad mener er truet pga af den letsindige og naive tilgang af flygtninge kontrollen her til Danmark.

Gæst

#41

2016-08-28 07:03

Fordi kriminelle migranter skal ud straks

Gæst

#42

2016-08-28 13:04

At kommentere vil blot være, at gentage tusinder af bemærkninger der er skrevet igen og igen de sidste 10 år, ignorerede meninger og oplevelser, man har "fejet ind" hvor der er mørkest", befolkningens røst latterliggjort. Måske dette er lige det, der for en mening til at "tippe", aner det ikke, men uanset hvor stærkt ønsket om glemsel er for de ansvarlige, vil jeg ikke i fremtiden foretage mig noget der kan forstyrre min hukommelse, så jeg glemmer hvad der skete og hvordan.

Gæst

#43

2016-08-28 17:11

Politikkerne er ved at ødelægge vores land og kultur. Vi er truet ved overfald voldtægter overalt i landet.

Gæst

#44

2016-08-28 20:14

Jeg synes vi skal erklære dette vanvittige sociale eksperiment for afsluttet. Nu har vi brugt mindst 40 år på at se at det aldrig kan lykkes. Glistrup kunne se det fra starten, men han var også en ekstraordinært dygtig analytiker. Siden er der kun kommet flere og flere på hans hold, efter at mere og mere tydelige tegn på det uundgåelige kom til syne. Nu er der ihvertfald ikke mange længere, der kommer med dårlige jokes, hvis man henviser til hans forudsigelser.

Man kan altid udskyde det uundgåelige, men det bliver hele tiden sværere at fixe problemet. Jeg er ikke sikker på at vi overhovedet kan redde det, på dette tidspunkt. Det kan sammenlignes med vores klimaproblemer. Hvis vi skulle have gjort noget ved dem, skulle det være startet for 30 år siden, mindst. Nu kan det vel nærmest være ligemeget. At vi skal bruge vores energi på disse latterligt banale problemer, der kunne løses på en weekend, med den rette indstilling, er kvalmende.

Jeg ville ærligt talt være i tvivl, hvis jeg skulle tale en selvmorder fra at hoppe ud fra en bro, hvis han brugte nogle af mine argumenter. Det kan på et tidspunkt blive den eneste logiske løsning for nogle mennesker.


Gæst

#45

2016-08-29 10:22

Vore politikere i deres boble af uvirkelighed for at tækkes kejserinde Merkel er jo komplet tåbelige grænsende til selvudslettende, i deres iver efter at ødelægge Danmark danskernes levevis & vores kultur i deres tro på at flere 1000 underudviklede stenalderfolk der er opdraget til at hade vesten & alt vi står for nogensinde kan & vil integreres i vores samfund, det vil aldrig ske & selv Merkel ved det, men vil ikke indrømme sin fejlslagne politik, & vores nosseløse politikere der gør alt for at tækkes hende, istedtefor at indse at hun har mistet jordforbindelsen, vedbliver at tro på at immigrationen åbne grænser & diverse boliger gratis penge mv til de lavt iqs indavlede umennesker er godt for danmark,

Kære politikere jeg håber det er jeres børn de voldtager overfalder & ødelægger på gaderne det er måske det som skal til før i vågner af jeres  utopiske drøm om et mangfoldigt Europa, hvor selv i vil blive lynchet af det Europæiske præstetsyre, i vil ikke kunne styre dem når de er tilpas mange  i vil få 2 valg  bliv muslimer eller bliv slået ihjel.

Er i fuldstændigt blinde overfor den tilbagestående udvikling & samfundsnedbrydende politik i fører ? Kig dog på historien se hvad der skete i Iran der var et velfungerende demokrati før det blev et totalitært undertrykkende samfund af skæggede mænd der stadigt lever i år 700, med et præstestyre, det samme vil ske her, på trods af alle jeres gode intentioner om at få pudset glorien................

Jeg begynder mere & mere at kunne forstå den afmagt som galningen & frihedskæmperen AB Breivik må have følt over de nosseløse politikere der bevidst ødelægger ens land,at det så gik ud over en masse uskyldige  venstreliberale hjernevaskede unge er trist, han burde have  sprunget tinget i luften med politikere inden i, istedet gik det udover en flok festglade hippier, men ansvaret for hans vanvid kan kun tilskrives den fejlslagne immigrationspolitik som hele den politiske blok i EU fører.

Er det det i ønsker inde på borgen & i Bruxelles flere A Breivik, for de kommer hvis i vedbliver  at favorisere de lavt iq`s indavlede skabninger som hader os alle & aldrig nogensinde vil blive en del af vores samfund.

 


Gæst

#46

2016-08-29 10:32

Indlysende at støtte. Det kan ikke gå hurtigt nok med at få standset politkeres og mediers forræderi mod danskerne

Gæst

#47

2016-08-29 10:42

Jeg er fuldt ud enig med artiklen. Muslimer hører ikke hjemme i danmark, og kan i min vildeste fantasi ikke forstå hvorfor vi er forpligtet til at betale for et folkefærd, som intet har med danmark at gøre.

Gæst

#48

2016-08-29 10:46

Fordi de forbande rådne politikere lyver og bedrager os lige op i ansigtet, lægger bånd på ytringsfriheden censur på tale og skrift i dagspressen, TV og radio. Det er mit håb at Danmark snarest muligt igen bliver et dejligt land og ikke mindst islamfri zone.
Håber landsforræderne en dag kommer til at betale den højeste pris, jeg støtter gerne både økonomisk og fysisk.

Gæst

#49

2016-08-29 11:22

Fint initiativ. I brevet står jo alt det, jeg, min familie og mine venner, alle danskere, som ønsker at bevare Danmark som danskernes hjem, tænker hver eneste dag.


Gæst

#50

2016-08-29 11:27

Det er et rimeligt krav, at vi danskere ikke skal belemres med udenlandske kriminelle og voldelige asylansøgere/migranter. De skal retur omgående uanset konventioner og såkaldte "menneskerettighedsorganisationer" der kun tilgodeser udlændinge og forbrydere.