Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked..


Gæst

#76

2015-04-29 17:32

Fordi det er stort set umulig at få alle kortene, og min søn har set frem til at fylde bogen, derfor har vi været til flere Byttedag og byttet privat over nettet også, men stadig mangler vi 8-10 kort.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-29 17:33



Gæst

#78 Re: dyreste børnebog ever

2015-04-29 17:49

#4: Joan Vedel Andersen - dyreste børnebog ever 

 Måske at i kunne bytte med andre der samlede disse kort.

 

Det gjorde man da jeg var barn, man byttede sig til kort, klistermærker eller hvad det var man samlede på.

 

 


Gæst

#79

2015-04-29 17:54

Fordi det er snyd. Vi får aldrig fyldt vores mappe da folk ikke vil bytte speciel kort med alm kort. Det passer ikke med at hver 4 pakke hat speciel kort i.

Gæst

#80

2015-04-29 18:00

Efter at have skrevet til kundeservice i bilka, har jeg fået det samme svar som artiklen i BT, at der er 1 specialkort i hver 4 pakke.
Derudover så er online spillet vildledende med point, har lige startet spillet for min søn så han kan spille lidt, i går sluttede spillet på ca 71000 point, i dag var der kun 63930 point og det er svært at forklare sin søn hvor de point er blevet af for der e r jo ikke købt noget tilbehør som man gør i mange andre spil til tablet / pc for børn.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-29 18:05


Sille Benloes.

#82 Re: Re: dyreste børnebog ever

2015-04-29 18:13

#1

 Det er sølle at se voksne brokke sig over noget der er gratis, det er jo ikke kortene du/I har betalt for, det er de vare I har købt, kortene er en gratis gave, og har du/I handlet alt formeget I ikke har brug for bare for at få de kort, så er det jer der er noget galt med og ikke kampagnen.

Joan Vedel Andersen
Underskriftindsamleren

#83 Re: Re: dyreste børnebog ever

2015-04-29 18:23

#78: - Re: dyreste børnebog ever 

 Det er faktisk en super forslag og sådan foregik det jo uden de store dikkedarer sidste år. Desværre forholder det sig således, at børnene mangler akkurat de sammen kort. Nemlig de kort som alle i disse tråde også skriver mangler og som en statistiker tidligere i tråden via en analyse, ligeledes har dokumenteret. 
Jeg havde da bestemt forventet en gentagelse af sidste år, hvor børnene faktisk kunne bytte, uden at jeg som forælder skulle inddrages i det - andet end at hjælpe med at sætte dem i nummerorden og køre til byttedag. 
Men da alle børnene mangler de samme kort, kan de jo desværre ikke bare bytte indbyrdes, som man jo ellers var stillet i udsigt. Det var da også nærmest lutter slukørede børn til byttedagen i bilka forleden - ingen havde rigtig noget at bytte med, for alle manglede specialkort. Således måtte forældrene hjælpe med at koordinere, mens børnene passivt kunne se til, fordi de slet ikke kan følge med. 
Det var faktisk også ved netop denne byttedag, at det blev meget synligt for mig, at det tilsyneladende ikke  bare var os, som var mega uheldige, men at der var tale om noget generelt. Dette fik jeg bekræftet vi de sociale medier. 

Det eneste alternativ - hvis man vil have samlet bare en bog, er dermed at hjælper børnene på vej. Her er de sociale medier populære. Men det foregår på måder, hvor man skal have et rimelig højt abstraktionsniveau for at kunne følge med og det er ikke gennemskueligt for et barn. Derfor er kampagnen bestemt heller ikke i børnehøjde. 


Jeg har byttet mig til 6 kort via facebook og jeg må sige, at det er altså ikke specielt let at få det puslespil til at gå op. Derfor har jeg da også forlængst sagt til mine børn, at de ikke skal regne med at få alle kort til bøgerne. 


Gæst

#84

2015-04-29 18:28

Jeg syndes det er frækt af vi skal betale over 100 kr for af få et stk pakke med 4 det syndes jeg godt nok er frækt havde jeg vist det ville jeg slet ikke havet gået i gang med af få det for det bliver da dyrt i længen

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-29 18:31



Gæst

#86

2015-04-29 18:33

Det er for svært at samle samtlige kort. Børnene bliver snydt.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-29 18:33



Gæst

#88 Animal Planet er det værste

2015-04-29 18:36

Tænk at skulle vokse op med en ussel Tv kanal som Animal Planet, jeg tænker man har kanalen eller køber kortene fordi ungerne er glade for dyr, animal planets udsendelser er ofte konstruerede og dyrene lider i den grad overlast, det er bevist flere gange... Dansk supermarked skulle skamme sig over samarbejdet, og i som handler der skulle gøre det samme....

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-29 18:42



Gæst

#90 Re: Re: For sølle grundlag

2015-04-29 18:42

#7: Joan Vedel Andersen - Re: For sølle grundlag 

 kunne man ikke forklare afkommet, at man måske ikke kan få dem alle?

det samme problem var der da jeg var barn, men det måtte vi acceptere.

men jeg kan selvfølgelig godt se at afkommet på ingen måde må møde modgang i livet... 


Gæst

#91

2015-04-29 18:42

Det er meget svært at finde de speciale korte. Vi har brug rigtig mange penge men stadig væk mangler 10 kort!!!

Gæst

#92

2015-04-29 18:43

Vi føler os godt snydt , af dansk super marked , har haft hele familien i gang med at samle , og indsamlet nok omkring 400 pakker men mangler stadigt de fleste special kort , så vi føler det er snyd , hvad er der ved en bog uden alle mærker , så vi er glade for at høre at der er andre der er sure , men vi begynder aldrig at samle igen , finder et andet sted at handle .
Heidi Hansen

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-29 18:45



Gæst

#94

2015-04-29 18:45

Vi har altså fået fyldt vores 2 mapper, så det er ikke umuligt. 


Gæst

#95 Vi har også fyldt 2 mapper

2015-04-29 18:48

Og har mange byttere af det meste. Tror bare du har været uheldig.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-29 18:51



Gæst

#97 Hvilke kort er specielle?

2015-04-29 18:57

hvilke numre?


Anonymous

#98 Skide curling forældre

2015-04-29 18:59

Samtlige forældre som har skrevet under på dette, er med garanti de samme forældre hvis børn ikke kunne se det skide Frost show i weekenden. Dette arangement var, ironisk nok, også gratis hvilket disse samlerkort også er. Gud ved hvor mange penge jeg brugte, da jeg var barn på diverse samlerkort! Her skal det nævnes, at jeg aldrig var tæt på at samle alle kort.

 

 


Gæst

#99 Re:

2015-04-29 19:02

#10: bts -  

 det er også et spørgsmål om at dansk supermarked ikke har spillet med åbne kort - det er først de seneste dage kommet frem at kun hvert 16. Kort er specialkort og at der dermed statistisk set er meget lave odds for at fylde en mappe. Var aldrig gået med til at samle hvis jeg havde vist dette på forhånd!!!

 

anette

#100 Re: Re: Re: For sølle grundlag

2015-04-29 19:04

Anette#90: - Re: Re: For sølle grundlag 

 hold dig til fakta. Det har intet at gøre med om man kan sige nej.

Hvis Danske spil markedsfører et spil med gevinst på hvert 4. Lod, men så drejer lidt på trykmaskinen så der kun er gevinst på hvert 20. Lod. Ville du så også synes det var rimeligt?

Og hvis du synes det var rimeligt, ville det så også være med argumentationen at man jo bare kan lade være at spille.....