Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked..


Gæst

#176 Re: Re: Regeringen må på banen!

2015-04-30 10:28

#136: Joan Vedel Andersen - Re: Regeringen må på banen! 

 jeg gætter på du også var til frost koncert 

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 10:30


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 10:30


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 10:32


M

#180 Re: Re: Folk tjener penge på kortene

2015-04-30 10:34

#36: Emolsa - Re: Folk tjener penge på kortene 

 Har I overvejet at lade være med at købe dem?

da jeg var barn lærte vi, at vi ikke kunne få alt. Ja faktisk hørte vi endda ordet NEJ Indimellem. Tag og lær jeres poder det i stedet. Det får de nok mere ud af i sidste ende.

Anti-curlingforælder

#181 Re: Folk tjener penge på kortene

2015-04-30 10:37

#6: Vikingmor - Folk tjener penge på kortene 

 woop-di-fu*king-doo du har opdaget kapitalisme! Flyt til Nordkorea hvis du har et problem med den vestlige verden. Det er ikke vores andres skyld at du er for dum, til at hoppe på en butikskædes markedsføringstrick.

M

#182 Re: Re:

2015-04-30 10:37

#52: Joan Vedel Andersen - Re:  

 Hvad man skal sige til sin søn?

At man ikke kan få alt i livet, og vent til det bliver din tur. Det ville klæde MANGE danske forældre at lære deres børn dette!

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 10:40


Bjørn Jespersen

#184 Re:

2015-04-30 10:48

#16: -   I det mindste bliver de ikke solgt som sexslaver??? Så hva klager din børn over?  Ta dig sammen, og lær dine snotforkælede børn at man skal være glad for det man har! 

 


Gæst

#185

2015-04-30 11:08

HOLD DA KÆFT I HAR IKKE ET LIV

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 11:18


Carsten A

#187

2015-04-30 11:22

Jeg forslår en sultestrejke foran samtlige Bilka/Føtex forretninger.

I kan sikkert få 3F til at deltage, de plejer at stille op til diverse tåbeligheder.

 

Og lige på falderebet: Min datter på 8 år mangler kun ét eneste kort,

dog forventer jeg at hun overlever........


Gæst

#188 Re: dyreste børnebog ever

2015-04-30 11:24

#4: Joan Vedel Andersen - dyreste børnebog ever 

 Nej, men altså det kan jo ikke tages seriøst det dér.

Man må FORMODE at du også har fået andet for de 32.000,- - altså har bøgerne ikke kostet 16.000 hver.

NEJ, faktisk er kortene nogen du har fået med GRATIS når du købte noget i de pågældende butikker. At du så muligvis har købt unormalt meget for at få fat i de - åbenbart eftertragtede - kort, står da UDELUKKENDE for din egen regning.
Det står også for din egen regning hvis du har købt de produkter, som reklamerede med en ekstra pose kort. 

Det kan da ALDRIG blive butikkens ansvar at du lader dig rive med i samler-hysteri. Tag dog ansvar for dit eget liv og dine egne handlinger. Jeg har hørt om flere der har fået fyldt hæfterne - fx ved at bytte sig til dem. Ja, måske der er kort der ikke er nemme at få fat i - men der må jeg sgu give Dansk supermarked ret, det ER da en del af spændingen - det er da det der gør det fedt, hvis man får fat i de sjældne, og så er det da om noget fedt at få mappen fuld. Og lykkes det ikke så kommer du (eller dine børn???) nok også over det. 

Sådan har det ALTID været med diverse samleobjekter - der var sjældne i blandt, og dem ville alle gerne have fat i. Hvis du vidste hvor mange stykker Turtles tyggegummi jeg har gnasket mig igennen for at få nogle af de sjældne klistermærker. Jeg fik ikke dem alle - langt fra - heller ikke selvom jeg byttede nogle af de mange dupletter jeg havde. Og var det et problem... nej? Det var det heller ikke efter nogle måneder hvor klistermærkerne var glemt, og det var et eller andet nyt jeg samlede på, som jeg HELLER ikke fik samlet alt af. THAT'S LIFE!!!

Måske du kan hjælpe mig med at skrive en klage til Danske spil? Prøv at se deres aggresive kampagne for at få os til at købe eurojackpot kuponer. Og jeg falder i HVER gang - jeg køber én HVER fredag fordi jeg ønsker at vinde mange millioner. MEN MEN MEN det er jo ALT for svært at vinde, vi har jo ikke en chance - jeg bliver så skuffet hver gang. Eller.... nej, vel? Mine forældre HAR nemlig lært mig, at man ikke kan få ALT her i verden. Man kan få NOGET - og det skal man som oftest lette røven, og yde noget for at få!

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 11:24


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 11:27



Gæst

#191 Re:

2015-04-30 11:31

#2: -  

 Hvorfra kommer præmissen om at man skal opnå at få alle kortene? Hvorfor er det ikke rimeligt, at I ikke kan få alle kortene? At held spiller ind?

Anti-curlingforælder

#192

2015-04-30 11:31

Curlingmentaliteten er grunden til så mange nyere spil er pay2win, ikke play2win.

Børnene synes ikke det er sjovt hvis de bliver udfordret, det er lettere at købe sig videre for tokens el. lign. crap. Og selvfølgelig står mors og fars kreditkort til rådighed, for det er jo også synd hvis den lille stakkel synes det er for svært. Men hvorfor selv blive bedre, når man kan købe sig til tingene bliver lettere. Mentalitet der tilhører andenrangsmennesker!

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 11:34



Gæst

#194 Re:

2015-04-30 11:35

#1: -  

Hvem har fortalt barnet, at det kan få alle kortene? Det er jo netop givet, at nogle kort er specialkort, som man ikke nødvendigvis får.


Gæst

#195 Re: Re:

2015-04-30 11:40

#27: Joan Vedel Andersen - Re:  

Der står klart at det skal være en direkte opfordring. En direkte opfordring er fx:"Få din mor til at købe sæben, så får du nogle samlekort". Det er ikke en direkte opfordring, når der står:"Købet udløser 1 samlekort". Det er en faktuel oplysning. At forældre mener at børn skal have alle samlekort har intet at gøre med direkte opfordringer.

 

Frede

#196

2015-04-30 11:44

Har fået samlet 2 bøger uden de store problemer, og ungerne har endda brugt resten til næsten at samle en hel bog til en ven hvis forældre ikke handler i DS fordi de begge arbejde i en konkurrent. Alle unger er glade, og bruger en del tid når de er her med at lege med dyr, og  eller læse om dyr og lære noget - og der betyder "kortets" værdi ikke en skid.

Spiller selv Hearthstone, et online card game rimelig hardcore - både for sjov og i konkurrencer, og her er muligheder for speciel kort ca det samme, og efter 1 år mangler jeg vel stadig 20 kort, som jeg helt sikkert ville kunne få ved at bruge penge, men bruger kun de penge jeg vinder i spillet til indkøb, og bliver så bare det mere glad når der kommer noget jeg mangler

 

Maria

#197 Re: Re: Re:

2015-04-30 11:54

#60: Thomas Dransfeldt - Re: Re:  

 Hej Thomas.

Hvis du ser denne besked, så tjek lige din facebook, hvor jeg har skrevet en besked til dig, den ligger under andet.

Venlig hilsen Maria

Vågn op Danmark

#198 Curlingforældre hvor er fornuften ?

2015-04-30 12:04

Jeg krummer tæer over at nogle virkelig kan finde på at melde Bilka mf. til ombudsmanden for noget så simpelt som samlekort. 

At man som forældre virkelig ser det som en nødvendighed at have alle 100 kort, for ellers er det da virkelig synd for barnet. Måske de skulle tage og kigge ind ad, og se hvor fuldstændig sindsyg den tankegang er. 

Hvis denne klage får medhold så hopper jeg sgu ud fra 3. etage. 

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 12:10


Maria

#200 Re: dyreste børnebog ever

2015-04-30 12:11

#4: Joan Vedel Andersen - dyreste børnebog ever 

Hej Joan.

Ville bare lige give dig et skulderklap.

Jeg synes, at det er fint, du indsender en klage, hvis du mener markedsføringsloven er blevet overtrådt.

Tag dig ikke af, de meget grimme udfald mod din person, du har nogle saglige argumenter i din klage, og de fleste der brokker sig, har ikke sat sig ind i hvad din klage går på.

Venlig hilsen Maria