Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked..

Joan Vedel Andersen
Underskriftindsamleren

#151 Re: Re:

2015-04-30 06:15

#128: Gæst - Re:  

 Jeg synes, det er et godt spørgsmål, har dansk supermarked sagt, hvad det egentlig må forvetes at koste? 

Det som de har givet udtryk for i den oprindelige pressemeddelelse, er en opfølgening, hvor pressen ligeledes med referance til dansk supermarked, stiller en gentagelse i udsigt. 

I midlertidig udsender dansk supermarked pt. nogle standardmails, hvor de skriver, at man i år har valgt at øge spændingen. 
Det er så en spænding, der koster godt 10.000 kr. mere end sidste år. 

Viggo

#152 Re: Re: Re: dyreste børnebog ever

2015-04-30 06:40

#83: Joan Vedel Andersen - Re: Re: dyreste børnebog ever 

 Det forekommer mig at det er børnene der sætter dagsordenen i jeres hjem. Lær dog dem i stedet for at det ikke er alt i denne her verden man kan få alt hvad man peger på denne her verden. Børn skal ikke lære at det er dem der bestemmer alt, de skal lære at der er grænser for hvad man kan opnå, ellers bliver det en brat opvågning, når de engang står ude i den virkelige verden og mor og far kke er der til og give dem ret. Prøv engang og kigge ind i jer selv. Så kan det være ar fornuften dukker op, hvis I er utilfredse med drn måde indkøbskæder køre sin kampagne på så handel et andet sted eller droppe og modtage de kort, det er jo frivilligt at deltage og husk nu på at indkøbskæder gør intet forkert og den er ikke forpligtet til at jeres børn skal bestemme hvordan de skal lave deres kampagne, dertil er vi heldigvis ikke nået til endnu. Slap af og drop det, giv jeres børn et kram og fortæl dem at livet er fuld af små stød og ikke altid er en Disney film, man kan ikke få alt, ha en fortsat super god dag 


Gæst

#153

2015-04-30 06:49

Fordi jeg er enig i det der bliver skrevet. Det er ikke okay at det skal gøres så svært at samle de kort når de ikke skriver det nogen steder fra start. Tror at en del familier ville have valgt fra hvis de havde vidst hvor svært det er. Specielt dem med flere børn. Er falsk markedsføring...

Gæst

#154

2015-04-30 06:59

Fordi jeg er enig i det der bliver skrevet. Det er ikke okay at det skal gøres så svært at samle de kort når de ikke skriver det nogen steder fra start. Tror at en del familier ville have valgt fra hvis de havde vidst hvor svært det er. Specielt dem med flere børn. Er falsk markedsføring...
Vil lige tilføje at jeg samler til mine niecer og har fortalt at det ikke er sikkert at jeg får bogen fyldt. Men troede det var samme vilkår som sidst, da de skriver: 'vi gentager sidste års succes' Så er ikke verdens undergang, men er spændt på at se om det lovligt når det nu er markedsført så massivt til børn

Gæst

#155

2015-04-30 07:01

Har to drenge der hver mangler 9 speciel kort for at få fyldt deres bog. Og det på trods af at de har åbnet over 200 pakker med dyrekort. Og det er de meget kede af

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 07:18



Gæst

#157

2015-04-30 07:18

Vi handler stort set alle vores varer i Føtex - Kender ikke det endelig beløb, men der er tale om mange penge - og vi som mange andre mangler stadig de fleste specialkort - det er øv v at det skal gå ud over vores børn, Casper

Gæst

#158

2015-04-30 08:08

Fordi det er helt korrekt, at der er en 8-10 kort der er meget svære at få fat på. Var til store bytte/kaos dag i 2 Føtex sidste lørdag og det var her helt tydeligt at det var de samme mærker alle manglede. Og forretningerne havde dem heller ikke. Der var totalt kaos og mange børn var skuffede. Samtidig møder der en del op der måske mangler 100 kort og de får helt frit bare kort forærende. Vel heller ikke helt ok over for os der har betalt rigtig mange penge for vores. Dansk supermarked bør hvis der kommer en ny seance, helt undlade disse dage eller organisere dem meget bedre.

Gæst

#159

2015-04-30 08:57

har 400 + pakker og mangler stadig kort

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 09:06


Jan

#161 Re: utaknemmelige skarn

2015-04-30 09:18

#160: Christina - utaknemmelige skarn 

 "gratis gave" Christina, mener du så også, at reklamer er gratis oplysning? ;-)

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 09:22


Jan

#163 Selvmål fra flere sider

2015-04-30 09:30

Sagen fra underskriftsindsamlerens side virker ret reel. Dansk Supermarked har udnyttet en tidligere succes og har givet den en tand for meget - så meget at de underliggende merkøbsincitamenter i kampagnen nu bliver blæst op for hele landets befolkning. Også dem som ikke allerede er hoppet med begge ben ned i indkøbsfælden. Underholdende selvmål som slet ikke kan bortforklares af selv den mest velsmurte kommunikationskonsulent i butikskæden.

Samtidig med at sagen er reel, så er det da vildt, at så mange kunder/forældre lader deres børn lokke af det gamle og billige trick. Det er et endnu større selvmål. Brug i stedet kampagnen til at fortælle jeres børn om, hvordan markedsføring ser ud og fungerer. Det gør jeg i min familie under navnet 'Føtex-tricket'. Grin af kampagnen - og gå så hjem og lav jeres egen samlemappe med oplysninger og billeder fra nettet, biblioteket eller 'real life'.


Gæst

#164

2015-04-30 09:50

Jeg synes det er en grov udnyttelse af børn
Ansvarsfuld forældre

#165 Re: Re: Folk tjener penge på kortene

2015-04-30 10:05

#36: Emolsa - Re: Folk tjener penge på kortene 

 Hvis man køber ind efter og få nogen kort har man sgu da fortjent at gå på røven

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 10:07



Gæst

#167 Re:

2015-04-30 10:08

#1: -  

 Seriøst, cry me a river! 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-04-30 10:08


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 10:09



Gæst

#170 Re:

2015-04-30 10:13

#155: -  

 så må du sku lære dine børe at man ikke kan få alt


Gæst

#171 Re: Re: Regeringen må på banen!

2015-04-30 10:15

#136: Joan Vedel Andersen - Re: Regeringen må på banen! 

Prøv at kom lidt ud i verden og se hvordan børn har det der.

Forkælet unge.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 10:19



Gæst

#173

2015-04-30 10:19

Fordi. Når dansk supermarked kører en salgskampagme , så skal man ikke bakke ud når det bliver svært eller uoverskueligt

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 10:20



Gæst

#175 Re: Re:

2015-04-30 10:25

#9: Joan Vedel Andersen - Re:  

 hvordan kan man tænke på dyrekort, når der er så meget død og ødelæggelse i verden, tror i skal være glade for at i bor hvor i bor, nej tror sku i ville have godt af at prøve at bo et sted hvor man ikke tager tingene så tungt og nyder det man nu har, bliv nu forfanden voksen