Imod ny folkeskolereform

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Imod ny folkeskolereform.


Gæst

#326 Folk er dumme som en kasse sten !

2014-01-27 22:26

Regningen skal betales, når i står og græder snot ved jeres børns sygeseng, og siger: hvordan kunne dette ske ? så kig på jer selv, sådan ser en vaske ægte kujon ud.

Må gud holde hånden over jeres børn, for jeres dumhed hjælper dem ikke, AMEN.


jeg har længe råbt højt til mobil industriens håndlangere, her taler vi om det offentlige, altså kommune og stat, som af en eller anden grund har fået mundkurv på.

Der sker ikke en skid før vi alle altså HELE DANMARKS befolkning kræver lortet fjernet fra skolerne osv.

Staten skider på jer, og i sluger lorten.

http://www.skrivunder.net/stop_wifi_i_folkeskolen#form

TAK FOR KAFFE


Gæst

#327

2014-06-16 09:36

Det er fint med en underskriftindsamling mod den nye folkeskolereform, som har et mål, der skal være sparet 2 mia. kroner i 2020. Ole Hyldahl

Gæst

#328

2014-06-17 18:03

DET SKU VORES BØRN SOM STATEN BARE SKAL HOLDE NALLERNE FRA FAT DET HELLE
JEG HADDER DEN NYE SKOLEREFOREM

#329 Ingen liv

2014-07-01 23:04

Jeg er en piger er i mod det ny skolereform... Jeg skal nå masse ting på en dag og hvis jeg skal i skole så er det til klokken 4 den første jeg skal både lave lektier der hjemme og i skolen.. Og kommer til at blive så træt og får mega ond i hovedet.. Og jeg kan ikke være sammen med venner/veninder eller går i klub ELLER det allermest jeg elsker min ynglings sport kan slet nå det, det blive noget lort hvis det skal forsættes såden skole TIL KLOKKEN 4 OMG!!!!!!! ;(

Gæst

#330

2014-11-21 16:06

Denne lov har helt ødelagt skolen for både elever og lærere


Gæst

#331

2015-07-21 06:48

Fordi de for sindsygt den nye reform