Mistillid til vores regering

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Mistillid til vores regering.

Rittan

#26

2016-03-18 18:11

Det er forfærdeligt, den måde vi på kontanthjælp bliver behandlet på. Størstedelen af os er syge, men alligevel skal vi straffes. Det er blevet umuligt at få førtidspension, selv om at man har smerter og ikke kan gennemføre et ressourceforløb for ikke at tale om at varetage et arbejde. Men vi fastholdes på overførsel og bliver behandlet som om vi bare er dovne og ikke gider at tage et arbejde. Et synspunkt som mange lønmodtagere desværre er begyndt at tro på. Det kan ikke være rigtigt, at man behandler folk på denne måde i Danmark 2016!


Gæst

#27

2016-03-18 18:12

Fordi jeg finder den voksende fattigdom alarmerende og uværdig for vores samfund.

Gæst

#28

2016-03-18 18:13

fordi jeg mener regeringen overhoved ikke kan tænke så langt efter den måde de behandler alle svage og sidst nu er begyndt at sætte enlig ud på gaden ,og give plads til flygtninge og smide folkepensionister på gaden

Gæst

#29

2016-03-18 18:20

Fordi jeg har absolut intet tillid til vores politikere

Gæst

#30

2016-03-18 18:29

Fordi alle 179 fjolser skal fyres.

Gæst

#31

2016-03-18 18:37

Det er ganske enkelt ikke i orden. Enklere kan det ikke siges.

Gæst

#32

2016-03-18 18:41

fordi regeringen kun skraber penge til dem selv alle andre er de lige glad med

Gæst

#33

2016-03-18 18:44

Til de fattige er der ingen ly-
Lars Løkke har bestilt fly -
Med luksusplatte og øl fra fad.
Vi andre har ik råd til mad !

Halløjsa fister- beskæftigelsesminister -
er du torskedum og ligeglad ?
Vi syge må søppe - farligt grundvand fordi - at Løkke ik
vil vise sig som en mand -
og uddele førtidspensioner til
gud og hver mand.

Hver borger skal ik ha førtidpension -
Men det skal de syge -
Lars Løkke blir tyk af sin ministerpension -

De syge blir tynde af frustration.
De får aldrig en førtidpension -
før end Løkke går af og rejser bort -
det ser vi frem til -
han er en lort.



Gæst

#34

2016-03-18 18:47

Vi må stå sammen her.

Gæst

#35

2016-03-18 18:50

Alle mennesker har ret til et godt liv,,,,,

Gæst

#36

2016-03-18 18:57

Fordi det er relevant for vores fremtid og samfund

Gæst

#37

2016-03-18 19:05

Fordi vores regering er fuldstændig ude af trit med befolkningen og ude på et totalt virkelighedsfjern plan - når de tror man er arbejdsløs fordi man får så meget i kontanthjælp at man ikke gider at arbejde. De skulle lave nogle arb.pladser i stedet men dem får flygtningene jo i stedet for is og så skal arbejdsgiveren kun betale halv pris. Hvad skal vi dog snart gøre?
Vi bliver pisket til at finde arbejde- det arbejde som regeringen giver til flygtningene så vi andre nu måske ender på gaden..........Lad os håbe regeringen står klar med en teltlejr når vi bliver smidt ud og stadig - selvom vi får endnu mindre at leve for og børnene skal være endnu mere udenfor- og stadig intet job har.

Gæst

#38

2016-03-18 19:13

man kan da ikke have en regering som fylder befolkningen med den ene løgn efter den anden , en statsminister der har begået kriminalitet og lyver være end jeg ved ikke hvad , en regering der til side sætter vores gamle på plejehjem de svage syge pensionister , kontant hjælps modtager , til fordel for flygtninge , den arbejds ordning kunne man have brugt til de Danskere som virkelig gerne vil i arbejde , eller til dem som har været væk fra arbejds market længe , så de kan komme igang , kort sagt skammer mig over vores Danmark

Gæst

#39

2016-03-18 19:18

Fordi jeg som samfundsborger på ingen måder kan støtte regeringspartiet, som sammen med et flertal i folketinget har gennemført så mange kyniske "arbeit macht frei" reformer, der mest af alt minder om den slags etnisk udrensende politik, der var før og under 2. verdenskrig.

Gæst

#40

2016-03-18 19:31

Magen til overlegenhed og arrogance fra en absolut mindretalsregering skal man lede længe efter. Skammeligt.

Gæst

#41

2016-03-18 19:31

Af den simple grund, at jeg ikke vil være med til at alle andre har førsteret til vores såkaldte velfærd, selv flygtninge kommer før de syge, de ældre, vores børn og unge.
Jeg har altid betalt min skat ned glæde, syntes ikke om at mine surt optjente skattekroner går til dem der har i forvejen, det er ikke okey.

Gæst

#42

2016-03-18 19:51

Fordi han ikke sætter grænsebomme op ,plus vi skal ikke have nogle boliger de skal sendes hjem

Gæst

#43

2016-03-18 19:56

Lørdag d. 19. marts kl. 13-15
Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved hvem de er og hvad de vil her.
Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?
Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem videre tilbage.
Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.
Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er på landet din lokale landhandel.

FOR DANMARKS FRIHED OG FREMTID

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive afholdt taler.


Gæst

#44

2016-03-18 19:57

jeg kan umuligt have tillid til en regering der "tager fra de fattige m.fl. og giver til de rige" + de forgylder dem selv, på bekostning af os der arbejder (er lige blevet folkepensionist) og desuden taler de usandt om utroligt vigtige emner - de er IKKE deres løn værd!

Gæst

#45 Man gør ingen tin ved at blive hjemme

2016-03-18 20:01

Dansk velfærd tilbage til danskerne NU | Skrivunder.net

Lørdag d. 19. marts kl. 13-15
Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved hvem de er og hvad de vil her.
Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?
Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem videre tilbage.
Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.
Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er på landet din lokale landhandel.

FOR DANMARKS FRIHED OG FREMTID

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive afholdt taler.

 


Gæst

#46

2016-03-18 20:05

Rigtig mange danskere har fundet ud af at situationen med åbne grænser og asyl til alle der kan sige "Maj Asyl" er ved at ødelægge det Danmark vi kender for evigt!
Derfor er det vigtigt at omsætte denne viden til handling!
Kom til vores Demo og tag alle dem med du kender.
19 mar. kl 1300
Kruså, Flensborgvej 13 B (P-pladsen v/ Bingohallen)


Gæst

#47

2016-03-18 20:09

Hvor mange gange kan en regering fylde den danske befolkning med løgn og fortsætte ustraffet? Det burde være strafbart og grund til øjeblikkelig afsættelse.

Gæst

#48

2016-03-18 20:15

Fordi regeringen giver to kroner med den enehånd og tager 200 med den anden, men det kun de nederste i samfundet der kommer til at betale hele gildet hver gang!
Mille-Caya

#49 Der er noget galt i Danmark

2016-03-18 20:16

Fordi regeringen har lort I hovedet. Så længe de er sikre, så er det åbenbart ligemeget med om folk bor på gaden og folk ikke kan forsørge deres børn og bare generelt at alt dette går ud over syge mennesker som har det svært nok i forvejen og folk med børn.. f*** aberne derinde i buret!!! 


Gæst

#50

2016-03-18 20:25

Jeg håber mange underskrifter vil medføre mere debat - er dybt rystet over at så mange mennesker bliver ramt så hårdt!