Mistillid til vores regering

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Mistillid til vores regering.


Gæst

#1

2016-03-17 20:26

Fordi de sparker til folk der allerede har det svært og kæmper i forvejen bare for at kunne holde skindet på næsen .De smadre os og Gør det mere og mere umuligt for os der gerne vil tilbage og arbejde hvis vi kan .for de giver bekymringer vi ikke burde have flere af . De rammer de forkerte og intet hænger sammen mere .De får ikke det ud af det de ønsket tværtimod .De gør det sværere for os at nå der hen hvor de ønsker vi skal hen . Og det svært nok som det var i forvejen .føj for den siger jeg bare ! Er selv enlig på kontanthjælp og kan knap få det til at køre rundt .Jeg er ikke på kontant hjælp efter eget ønske jeg havde ik andre muligheder .pga mine diagnoser som kræver den rette ro og terapi og dette der sker gør det sværere for mig at komme hen til min behandling og mine muligheder mindre til at komme tilbage på arbejdsmarked bare få timer kunne Være skønt .men jeg kan ik tåle det lige nu lige meget hvor end jeg gerne ville .trods jeg har uddannelse osv .står jeg fanget .vågn op i smadre vores danske land ! Føj!


Gæst

#2

2016-03-17 20:31

Jeg skriver under da jeg selv bliver ramt . Pga Københavns kommune fastholder mig igennem 16 år på kontanthjælp . Og er nu røget i resource forløb hvor jeg bliver fastholdt I 3.5år . Så jeg må sige at denne regering burde . Være store nok til at trække denne reform tilbage

Gæst

#3

2016-03-17 20:43

Fordi jeg er alvorligt syg og hænger fast på kontanthjælp

Gæst

#4

2016-03-17 22:25

ALDRIG HAR VI HAFT RINGERE POLITIKERE I DANMARK

SIAD ønsker at hjemsende flere 100.000 muslimer

Trods det at vi ikke kan tage os af vores egne, bliver vores politikere ved med at tage folk ind som påberåber sig flygtningestatus. Både politi og andre myndigheder ved, at de ikke er flygtninge. Det ved politikerne også, men alligevel bliver de ved med at hente muslimske nasserøve ind i landet.

Vi trænger til nogle nye politikere der tør tage fat ved nældens rod. SIAD ønsker at hjemsende de såkaldte flygtninge, men også alle de muslimer, der har bosat sig i Danmark og som måske endda har tillagt sig dansk statsborgerskab, - hvis de ærer deres koran og de islamiske skrifter mere end den danske grundlov. Det kan dreje sig om flere hundredetusinde muslimer, der bliver sendt ud. Det vil komme til at gå ud over nogle uskyldige, men det er ikke noget, der må hindre os i at gøre vores nødvendige arbejde for at redde Danmark. Deres ulykkelige situation kan de takke vores uduelige danske politikere for.

Giv os en vælgererklæring til SIAD og Fremskridtspartiet, vi er et selvstændigt parti som stiller op under Fremskridtspartiets fane for at vi sammen kan komme i folketinget og rydde op.
Se SIADs lovforslag her:


Gæst

#5

2016-03-17 22:58

 

Slået og sparket

Ved et overfald mandag blev to ansatte ved hjemmeplejen forulempet af en gruppe unge, og en af de ansatte blev også angiveligt udsat for slag og spark.

Kurt G. Nielsen fra Lokalpolitiet i Slagelse bekræfter overfor TV ØST, at overfaldet er anmeldt til politiet, og at de arbejder på at finde gerningsmændene.

Politiet har samtidig sat alle kræfter ind for at finde et motiv til overfaldet. Det skal gøre det helt klart, om der er tale om en enlig svale eller om et egentligt nyt mønster.

Krisemøde

Motalavej i Korsør har i årevis været et hårdt belastet boligområde, og er også på regeringens ghetto-liste.

Et langvarigt arbejde på at forbedre områdets image var ellers ved at bære frugt, men der har flere gange de seneste måneder været meldinger om gruppers angreb på myndighedspersoner i området, ligesom borgere har klaget over hærværk.

Blandt andet er politifolk og brandfolk blevet angrebet i området, og har Falck er i en periode kun kørt ud i området med politieskorte.

Hjemmeplejen i Slagelse Kommune mødes torsdag formiddag med repræsentanter fra fagforeningen FOA og Slagelse Kommune for at lægge en plan for, hvordan hjemmeplejen fremover skal arbejde i området.


Gæst

#6

2016-03-18 05:37

Den lov er ganske umenneskelig, for dem der er på kontanthjælp.

Gæst

#7

2016-03-18 08:08

Alle kræver ind. De som virkelig har brug for omsorg og pleje, får faktisk fingeren. I, som ikke bestiller en skid, kræver også mere. Den ca trediedel af Danmarks befolkning, som knokler røven ud af bukserne, det er de eneste, som faktisk forsørger alle os andre. Nu kommer der så horder af fremmede, som skal have alt gratis. De får fortrinsret til alt, og gæt hvem, der skal betale? Rigtigt, de som har et arbejde. Fat det dog, vi er bare "slaver, maskiner", og er i anden række til alt, uden at blive hørt. De fremmede må grine deres røv i laser. Derfor bliver der skåret i alle vores goder, fordi de skal komme horderne til gode.


Gæst

#8

2016-03-18 11:21

Jeg underskrev, fordi det er noget af en SVINESTREG regeringen her tillader sig overfor deres vælgere !!! At tage endnu mere fra de i forvejen dårligst stillede ...... så bli'r det altså ikke grimmere !!!! Selvom jeg ikke er berørt selv, har jeg stor empati for de stakkels mennesker, som nu berøres af dette beskidte nummer, den blå blok har tilladt sig, så de kan finansiere deres egen lønstigning på 15% !!!!!!

Gæst

#9

2016-03-18 14:53

Fordi vi ikke kan blive ved med at forringe vilkårene for dem, som i forvejen har meget lidt. Hvis højrefløjen synes at forskellen mellem mindstelønnen og overførselsindkomsterne skal være større, så kan de jo bare hæve mindstelønnen...

Gæst

#10

2016-03-18 16:13

Skrev under for at stoppe det vanvid vores nuværende regering har gang i, at presse folk på en sådan måde gør dem sgu ikke raske eller får dem i arbejde. Nej tværtimod det får dem i værste tilfælde til at miste deres hjem og skulle flyttefrs familien.

Håber denne underskriftsindsamling, får meget opmærksomhed og at regeringen får ren besked.

Gæst

#11

2016-03-18 16:41

Gordi at regeringen sparker til de svage i samfundet. Er selv kronisk syg og fanget på kontanthjælp og bliver ramt af den nye lov

Gæst

#12

2016-03-18 16:41

Fordi, det er totalt løftebrud og jeg er en af de syge, der i tidernes morgen blev parkeret på kontanthjælp... Kæmper for et fleksjob på nu 9 år og det har ikke gjort mig raskere, tvært imod!!

Gæst

#13

2016-03-18 16:49

Fordi nu må der sættes en stopper for hvad folk skal udsættes for.

Gæst

#14

2016-03-18 16:53

fordi jeg også blir ramt af loftet og aner ikk hvordan hverdagen skal fungere efter loftet.det jo ikk for sjov jeg er på konthanthjælp

Gæst

#15

2016-03-18 16:56

fordi det ikke kan være mere sandt

Gæst

#16

2016-03-18 16:59

Fordi jeg syndes det svinderi De bliver ved med at jagte kontanthjælpmodtagerne

Gæst

#17

2016-03-18 17:17

For jeg ikke har tillid til politikerne vil Danmarks bedste, de hytter deres eget skind

Gæst

#18

2016-03-18 17:28

Fordi det ikke er alle som er selvforskyldt i at havne på kontanthjælp eller anden hjælp for den sags skyld synes at man skal tilbage hvor hver enkelt sags blir vurderet individuelt .

Gæst

#19

2016-03-18 17:28

For at folk snart forstår, hvad der sker af lovbrud i
systemDK/Retsvæsnet,
er her nogle eksempler på
1 persons sager:

SystemDK = Kaos & lovbrud
SHR

#20 Re:

2016-03-18 17:31

#1: -  

Sagsbehandler/
Advokat/
Dommer/
Betjent/
Borgmester
osv osv osv osv...
DU er underlagt 'Egendrifts'kompetencen i DIT ansættelses'forhold'...
OG Bevidste løgne,
er brud på §164 i straffeloven...
OG der er tit brud på §157stk2 i straffeloven (psykisk tortur)
Er systemDK ansatte og
løgnagtige forældre,
hævet over loven?
ANSVARS'FRIE?


Gæst

#21

2016-03-18 17:35

Fordi nu er det nok!!

Gæst

#22

2016-03-18 17:49

Hvordan kan de se sig selv i spejlet føj siger jeg Hvad med vor ældre og syge kunne der ikke også få 1 milliard nej nej de syge skal trækkes rundt i manegen og de ældre må klare sig selv FØJ

Gæst

#23

2016-03-18 17:51

Fordi det simpelthen bare ikke er i orden at sparke og trampe på dem der i forvejen ligger ned..

Gæst

#24

2016-03-18 17:51

Hvad vil du gøre med underskrifterne? Hvad ønsker du at opnå?


Gæst

#25

2016-03-18 18:06

jeg kan ikke lide ulighed