Mistillid til vores regering

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Mistillid til vores regering.


Gæst

#226

2016-04-30 13:44

Fordi ingen regering der er så elendig, behøver vi ikke, vi kan ansætte folk til normale løn forhold i stedet så glider det nok lidt bedere og nemmere at få ført noget fornuft igennem.

Gæst

#227 Husk det nu

2016-04-30 21:15

www.youtube.com/watch?v=dDu4iPiY8BQ

i morgen søndag d 1 maj Da er der en ny luk grænsen demonstration i Kruså kl 13,00 ved bingohallerne.

Kom nu ud af starthullerne alle i som vil have grænsen lukket kom og vær med så kan i jo måske få jeres ønske opfyldt om ikke andet så for nogel få øjeblikke vi har før gjort det og kan igen bare vi er mange nok

Så kan i ved selvsyn se hvor og hvad de bruger vores politi til

Jeg fatter ikke at der bare er nogle af de betjente som forbyder os at lave en fredelig demonstration Som gør ligesom de østtyske grænsevagter da muren blev nedbrudt i Berlin

Det er jo da trods alt også deres børn og børnebørns fremtid der er på spil

Kom nu med der er plads til mange flere. Der er også pladst til politibetjente der har fri :)

Der er også sendt invitation til Inger Støjberg Mon hun tør komme?

Det kræver ikke nogen tilmelding bare man møder op

Sammen er vi stærke og jo flere vi er jo bedre


Gæst

#228 Efter en vellykket demo de 1 maj så sæt allrede nu X i kalenderen d 5 juni

2016-05-01 18:09

 

www.youtube.com/watch?v=dDu4iPiY8BQ

Sæt X i kalenderen grundlovsdag d 5 juni Da er der en ny luk grænsen demonstration i Kruså kl 13,00 ved bingohallerne.

Kom nu ud af starthullerne alle i som vil have grænsen lukket kom og vær med så kan i jo måske få jeres ønske opfyldt om ikke andet så for nogel få øjeblikke vi har før gjort det og kan igen bare vi er mange nok

Så kan i ved selvsyn se hvor og hvad de bruger vores politi til

Jeg fatter ikke at der bare er nogle af de betjente som forbyder os at lave en fredelig demonstration Som gør ligesom de østtyske grænsevagter da muren blev nedbrudt i Berlin

Det er jo da trods alt også deres børn og børnebørns fremtid der er på spil

Kom nu med der er plads til mange flere. Der er også pladst til politibetjente der har fri :)

Hvor er alle DF'erne eller kæmper de slet ikke for denne sag?

Jeg ser da langt over 300 underskrifter fra sønderjylland og bare et par timer kan i vel sætte af til det :) Husk at melde jer til på FB eller skriv til SIAD find mail adr. på deres hjemmeside

 

Husk også at invitere naboerne :)


Gæst

#229

2016-05-01 19:25

Politikerne arbejder ikke for folket og de basale vigtigste kerneopgaver for et velfungerende samfund. De arbejder for de rige, både lokale og multinationale big corporations, samt bankerne og store elitære sammenslutninger. Politikerne er meget langt fra virkeligheden og forstår ikke konsekvensen af deres handlinger, da de mener at så længe de beskytter de rige og holder sig fra sandheder, så skulle alt være i den fineste orden. De er tilsyneladende meget overbeviste om at det er rigtigt at slavebinde befolkningen i Rothschilds sataniske matador game og ser ikke noget galt i det. Gud fader, et par klokke hoveder..

Gæst

#230

2016-05-02 10:18

Fordi den regering vi har Idag bomper os tilbage til middelalderen.

Gæst

#231

2016-05-02 13:30

Vi trænger til en rød regering.

Gæst

#232

2016-05-03 04:41

fordi almen menneskelighed og hensyn til næsten betyder mere for mig end alverdens bureauratiske bukkespring

Gæst

#233

2016-05-03 11:46

vores samfund er på vej i den gale retning, der tages ikke længere hensyn til de svage, fattige, syge og de med særlige behov. Man er sin egen lykkes smed!! Er ordsproget for dem der har rigeligt. Det er en farlig vej at gå og øger uligheden i vores samfund på sigt om ikke allerede. Det er nu blevet MENSKELIGT accepteret at sparke nedad på dem der allerede ligger ned!!

Gæst

#234

2016-05-03 17:11

Fordi jeg også er en af de mange, der bliver kastet rundt i systemet.

Gæst

#235

2016-05-11 19:05

Fordi vi små er jagtet i dette samfund. Ikke kun dem på kontanthjælp. Også os som er enlige forsørgere som arbejder og dårlig kan leve!!!
arbejdsløs jyde

#236

2016-05-14 18:46

Vi vil have, men I vil ikke yde? Det er ca., en trediedel af ægte danskere, som er på overførsels indkomst. Det er altså reste af den voksne befolkning, som via skatter, skal knokle for, at samfundet kan fungere. Oveni denne byrde, kommer så de udefrakommende nye bistands klienter. Enorme udgifter for vores land. Hvad vil I have regeringen, skal gøre? Der er altså kun x antal kroner at arbejde med, og det er uanset om regeringen er rød eller blå. Der er nødt til at blive skåret ned, hvad kan de ellers gøre?

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-06-22 14:41


Gæst

#238 flot initiativ.

2016-06-22 20:40

Flot initiativ. Håber på et godt valg til SF og DE NYE BORGERLIGE ved næste valg.


Gæst

#239

2016-09-22 20:28

"i den mest korrupte stat findes flest love "
...Gud bevare Danmark...
SOS

Gæst

#241 uhyggelig hvorfor kommer dettte ikke i pressen?

2017-03-12 22:55


Gæst

#242

2017-05-18 11:38

Jeg er rask men bliver 60 næste gang og er dermed for gammel til at få et job. Men ingen vil indrømme det, hverken jobcenter, a-kasse, eller private jobkonsulenter. Jeg kan derimod få lov at arbejde gratis i praktikforløb. Så er kontanthjælpen pludselig blevet til løn!

 

 

 

 

 


Gæst

#243 Re: uhyggelig hvorfor kommer dettte ikke i pressen?

2017-05-18 11:42

#241: - uhyggelig hvorfor kommer dettte ikke i pressen? 

 Fordi det kunne komme til en folkeafstemning hvor vi stemte FORKERT (Læs: NEJ.)


Gæst

#244 Re:

2017-05-18 11:45

#236: arbejdsløs jyde -  

 Sørge for at skat fungerer ordenligt og multinationale firmaer betaler her.


Gæst

#245 Morale er godt doppelt morale er doppelt så godt

2018-01-22 14:28

Løkke i opsigtsvækkende tale til kvotekonge: Undskyld, John-Anker!

Statsministeren undskylder for, at hans person har trukket Thyborøn-storfisker gennem mediemøllen

Undskyld!

Statsminister Lars Løkke Rasmussen valgte søndag at benytte sin tale til en pengeindsamling for LøkkeFonden på havnen i Thyborøn til personligt at undskylde til storfiskeren John-Anker Hametner Larsen. 

Undskyldningen kommer, efter Ekstra Bladet i begyndelsen af denne uge kunne afsløre, at Løkke har boet gratis i storfiskerens sommerhus i Skagen. 

- Jeg vil gerne have lov at sige undskyld her i dag, sagde statsministeren til de 110 forsamlede gæster i Restaurant Fiskehallen. Løkke fremstod rørt og holdt flere gange under talen pauser på adskillige lange sekunder, inden han fortsatte. 

- ... Til John-Anker ... Ja, ... Jeg skal lige finde mig selv her. Men altså ... Sandheden er jo, at John-Anker var ikke blevet hængt ud i medierne, sådan som du er blevet de seneste måneder, hvis ikke du havde skrevet på Facebook den dag ... Det er jo sandheden om den sag, lød det fra Lars Løkke Rasmussen, mens han kiggede ned på John Anker Hametner-Larsen, der måtte tørre øjnene under talen. 

Første kontakt var på Facebook
Løkke henviste i talen til den første Facebook-besked fra storfiskeren i 2013, som skabte grundlaget for de nu årlige torskegilde til ære for LøkkeFonden i Thyborøn.

- Jeg er faktisk lidt ked af; oprigtigt ked af, at man skal slå sig så meget på at kende mig ... Det synes jeg egentlig ikke er rimeligt. Det vil jeg gerne sige undskyld for, lød det fra statsministeren til den bomstille fiskehal, hvor man ville kunne høre et torskeben falde til jorden.

Forud for Løkkes tale afslørede John-Anker Hametner Larsen sammen med Lars Løkke Rasmussen og LøkkeFondens formand, Solrun Løkke Rasmuseen, at der i år i alt var samlet 370.000 kroner ind til LøkkeFonden fra fiskere og andre indbyggere i den vestjyske by. 

Lars Løkke Rasmussen og Venstres forhold til storfiskere og kvotekonger er kommet under luppen, efter det er blevet afsløret, hvordan tidligere fiskeriminister Esben Lunde i 2016 holdt en række stramninger mod kvotekongerne i skuffen. Det var i samme periode, at Løkke valgte at bo en uge gratis i storfiskerens sommerhus i Skagen. 

Tidligere på dagen erkendte statsministeren, at det kunne se ‘skævt ud’, at han havde opholdt sig i sommerhuset. 

Men Løkke fastholder, at selve ferieopholdet var ‘helt uskyldigt’ - og at det i statsministerens øjne fortsat er helt skævt at koble hans personlige relation til John-Anker Hametner Larsen sammen med Venstres og regeringens fiskeripolitik.