Mistillid til vores regering
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Bliver ikke selv ramt da jeg er på arbejdsmarkedet, men har jeg forstået helt forkert ? Folk på ressourceforløb bliver da ikke ramt ? Det har jeg forstået på en nær ven som er i kommunes ressourceforløb
Fordi vi ikke er USA. Danmark har i al min levetid været en velfærdsstat. Vi er et lille land, og hvis vi skal fungere som det lille land vi er, så bliver vi nødt til at hjælpe hinanden og deles om goderne. Det betyder også, at hvis man skal have flere på arbejdsmarkedet, så bliver man nødt til at hjælpe dem på vej - ikke på modarbejde dem.
Det er ikke den rigtige vej når kommunerne selv kan afgøre folks skæbne uden at tage deres job alvorligt.
De smider papirer væk. Ser bort fra professionelle udtalelser.
Det eneste der kommer ud af det er at kommune folkene har et job som de jo gør alt for at bevare.
Det burde lukkes ned.
Eller lave ens regler som alle kommuner skal følge.
Der skal sættes et Max på 2 år hvor man her skal være afprøvet i alt.
Og der skal træffes foranstaltninger derefter.
Ikke forlængelse på forlængelse.
Og når man så bliver tvunget til at raskmelde sig.
Da kommunen ikke tager deres job alvorligt står man i en ny træls situation hvor man måske ikke kan få dagpenge selvom man har dagpenge periode tilgode da man jo har været syg alt for længe.
Danmark er sgu blevet et lorteland
Re:
Det er ikke en reklame for had. Gå du et andet sted hen og reklamer for hitler for det er ikke her det hører til. ret skytset mod dem som spiller de fattige ud mod hinanden istedet for folk der flygter fra grådighed og krig. Du er for langt ude. og den er side er for at vise vi ikke har tillid til regeringen ikke at klappe en racist på ryggen
Re:
Lyder sku som NAZI propaganda det her. Føj for satan. Dänemark mein Vaterland. lyt dog til hvad i kæfter op med. I har vist ikke lært af historien. Min farfar kæmpede imod hadet og NAZISTERNE i anden verdenskrig er sku glad for de gamle frihedskæmpere er væk med den idioti der er kommet til landet
| This discussion has been closed. |