Forlæng dagpengeretten

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Forlæng dagpengeretten.


Gæst

#251

2013-05-30 10:38

Det er det største røverig i højlys dag i mands minde.

Gæst

#252

2013-05-30 12:04

Give de politikere inde på Christiansborg en ordentlig omgang. De skal vide at det ikke er I orden at snake med falske tunger, eller ok at give de svageste I samfundet dolken I ryggen!
De skal være glade for at Danmark ikke er et sted der har tradition for voldelig opstand mod den politiske magt. Men 4 år mere? det tvivler jeg på!

Gæst

#253

2013-05-30 15:40

Regeringen aner ikke hvad de laver. Det er en jo jo forsamling

Gæst

#254

2013-05-30 19:09

Da dagpengeperioden ikke bliver forlænget, bør perioden hvor man optjener retten til dagpenge forkortes til ½ år


Gæst

#255

2013-06-02 11:13

Jeg er stærkt imod at regeringen forkorter dagpengeperioden, især i denne tid hvor der ikke findes arbejde til de ledige som får nogle alvorlige økonomiske problemer.

Gæst

#256

2013-06-02 16:45

Forlæng dagpengeretten

Gæst

#257

2013-06-02 18:15

Fortsæt!!!

Gæst

#258

2013-06-02 18:18

Fortsæt initiativerne for forbedringer af dagpengeret. Og hele systemet i det hele taget, som f.eks. HK har gang i. Lad os værne om noget som skærmer alle. Stor som lille. Rig som fattig.

Gæst

#259

2013-06-02 23:43

Vil lige tilføje, at indtjeningsperioden til retten af dagpenge skal sættes helt ned til højst 13 uger og ikke 26 uger, for alt for mange arbejdsgivere fyrer underbetalte nyuddannede inden 3 måneders prøveperioden udløber!!!

Gæst

#260

2013-06-12 16:00

det er nu der skal nye boller på suppen de folketings kvinder og mænd har jo aldrig prøvet et rigtigt job i den virkelige verden mvh lillemand
Conni Nørskov

#261 HK har lavet en Thorning på os alle

2013-06-18 09:00

Da jeg valgte at give mit bidrag til denne underskriftindsamling var det på grundlag af HKs udsagn om, at "dagpengeretten bør forlænges". Dags dato har HK meldt ud, at man mener, at dagpengeretten skal forkortes; det er noget af en kovending, som ellers kun en Helle Thorning har formået at lave ind til nu. Jeg er klar over, at HK samtidig mener, at optjeningsretten bør nedsættes, men DET ER IKKE DET, DE BEDER OS SKRIVE UNDER PÅ! Jeg støtter til enhver tid de eventuelle ansvarsfulde og kompetente mennesker, som vil kæmpe en REEL kamp for de arbejdsløse og for en ophævelse af de forringelser, der er lavet på området; men disse ansvarsfulde og kompetente mennesker skal tilsyneladende findes andre steder end i HK. HK har IKKE gjort sig fortjent til min underskrift, fordi de har opnået den på et løgnagtigt grundlag, hvorefter de har administreret den på en meget svinsk måde. Jeg har derfor dags dato anmodet Mette Kindberg (formand for HK-A) om, at min underskrift slettes fra underskriftindsamlingen. Føj for en svinestreg, HK!

Gæst

#262 I må arbejde for at få penge

2013-09-14 11:29

Kender alt for mange der ikke gider arbejde, så med det samme i bliver arbejdsløse, skal i ud og gøre nytte i samfundet evt. i børnehaverne, plejehjemmene, gadefejrer mm. Selv om du evt. har en længere uddannelse er du ikke for fin til at arbejde for dine dagpenge. I skal nemlig holdes i gang.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-02-12 19:13