Red de kreative fag og andre valgfag på B-niveau i gymnasiet


Gæst

#51

2016-04-21 11:20

De kreative fag er vigtige for helheden i vores uddannelser.

Gæst

#52

2016-04-21 11:27

fordi fag som historie - oldtidskundskab og religion er essentielle i et samfund der har rødder tilbage til oldtiden og har men ikke denne bagage i sin viden som voksenindivid risikerer man at mange af tidligere fejltagelser tabes og man risikerer at mennesket taber til teknologien og uvidenheden

Gæst

#53

2016-04-21 12:06

‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot
‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot ‎Emil Nie

#54 ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot

2016-04-21 12:07

 ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot  ‎Emil Nielsen htx sukkertoppen er en faggot 


Gæst

#55

2016-04-21 12:33

Jeg kan ikke forestille mig et samfund uden kreativitet og psykologi, derfor!

Gæst

#56

2016-04-21 12:54

Jeg skrev under, fordi jeg underviser i Billedkunst i det almene gymnasium.

Gæst

#57

2016-04-21 13:03

I mangler at nævne, at videnskabelige undersøgelser viser, at arbejdet med kreative og musiske fag STYRKER fagligheden i boglige fag! Det har man vidst siden 1960'erne, og det har på ingen måde ændret sig siden.

Det her er ikke kun fattigt og snævertsynet... Det er i mine øjne direkte uintelligent.

Gæst

#58

2016-04-21 13:16

Kreative fag gør det nemmere at koncentrere sig, og hvem gider at have en flok robotter der alle laver det samme og stræber efter det samme, ved at tage kreativiteten væk tager du også vores individualisme fra os unge mennesker! BUM

Gæst

#59

2016-04-21 13:47

Dannelse er mere end naturfag...

Gæst

#60

2016-04-21 13:47

Det betyder rigtig meget, at alle kan få den uddannelse de er bedst til!

Gæst

#61

2016-04-21 14:01

Fordi en svækkelse af de kreative fag er dybt problematisk og vil være til stor skade for såvel humanisme, demokrati og velfærd på sigt

Gæst

#62

2016-04-21 14:10

Regeringens udspil virker ret centreret omkring en større vægt på de naturvidenskabelige fag. Men netop i denne tid, er det da særligt vigtigt at blive dannet indenfor humaniora og kreativitet så vi kan forstå og vide om de kulturelle forskelle der danner baggrund for de konflikter vi befinder os i lige nu.

Gæst

#63

2016-04-21 14:21

Kreativitet er det bedste våben mod totalitærstater. Og så er det bare så godt at spille og synge.

Gæst

#64

2016-04-21 14:36

medierne spiller en stører og støre rolle I vores samfund og kun i fag som medie fag lære du at forstå hvordan medierne manipulere dig, ikke alene det så er vi alle forskellige og vi skal også vise hensyn til folk med kreative gaver, det handler om individets frihed til at være sig selv

Gæst

#65

2016-04-21 15:24

Jeg skriver under fordi noget af det vigtigste for mig i gymnasietiden ikke var matematik, dansk og tysk. Det vigtigste for mig var at finde frem til alle de fede kreative tiltag og muligheder der åbnede sig op gennem drama og musik, gennem sammenholdet med et band, udviklingen i arbejdsprocesserne med et teaterstykke og det helt igennem vanvittige potentiale det gav folk for at turde noget mere med sig selv og foran andre mennesker! Jeg arbejder idag med efterskole elever, elever i 9. & 10. klasse. Flere af dem har svært ved at finde modet til at stille sig frem foran andre og kaste sig ud i noget de ikke har prøvet før. Jeg hører flere og flere problematikker i at unge ikke kan stille sig op foran andre og deltage i nye uventede ting. Så tag nu for faen' ikke flere muligheder væk fra danmarks unge hoveder for at lære at stå frem og præsentere sig selv og deltage i ukendte ting end der allerede er........

Gæst

#66

2016-04-21 15:35

Politikerne er med til at fremme et syn på mennesker som robotter i en verden der fokuserer på profit, og hvor der ikke længere er plads til diversitet og identitetsdannelse. Havde jeg ikke haft musikken (havde musik på B niveau), havde jeg nok heller ikke klaret mig så godt i de andre fag i gymnasiet. Musikken gav mig livslyst i hverdagen og gjorde mig mere hel som menneske. Det er ikke alle der bliver lykkelige af at sidde og regne hele dagen! Der skal være plads til kreativiteten - vi er mange som lever af den og ikke ville kunne leve uden!

Gæst

#67

2016-04-21 15:42

De fag er levevej for mange af os, og har hjulpet os i den retning vores liv kører nu. Tænk hvis vi ikke havde haft den mulighed, så ved jeg ikke om jeg var endt her hvor jeg er Idag.

Alle burde have ret til at vælge kuntneriske fag, fordi de hjælper os til at se verden fra et andet perpeltiv, end de kasser som vi konstant bliver proppet i!

Gæst

#68

2016-04-21 15:42

De kreative fag er vigtige

Gæst

#69

2016-04-21 15:52

Det er jo hel absurd, at forestille sig gymnasiet uden de kunstneriske fag! Som 3.g'er finder jeg stor glæde i at have filosofi og musik, da disse fag giver mig lov til at være kreativ med noget jeg brænder for! Kreativiteten holder os igang! Uden de kunstneriske fag vil hele studieretninger på mit gymnasie blive opløst - tilmed vil det blive nødvendigt at skulle afskede nogle fuldt fungerende og veluddannede lærere. Det er tydeligt, at dette forslag er udarbejdet af nogle politikere som ikke oplever uddannelsessystemet som et levende organ med levende mennesker, men som en maskine der producerer flest muligt effektive produktionstimer på arbejdsmarkedet. Usselt og krænkende er det!

Gæst

#70

2016-04-21 16:27

Almen dannelse kan ikke tænkes uden de kreative fag ! Hvor skal kvikke kreative mennesker ellers gå, hvis ikke på det almene gymasium! Hvordan skal man kunne indfrie specifikke niveaukrav på filkeskolelæreruddannelserne, hvis man ikke kan få dem på en ungdomsuddannelse! ?

Gæst

#71

2016-04-21 16:30

Det er da ekstremt vigtigt at bibeholde de kreative fag i gymnasiet!!! Forstår slet ikke meningen med den nye reform der bliver lagt op til????

Gæst

#72

2016-04-21 16:53

Verden har brug for kreativitet og rummelighed. Derfor vil denne ensretning kun gøre os fattigere

Gæst

#73

2016-04-21 17:08

Vi skal jo ikke være ingeniører allesammen. Det synes regeringen ellers at mene.

Gæst

#74

2016-04-21 17:11

Det er en helt ubeskrivelig bommert som politikerne er ved at lave, det må ikke gå usagt hen.

Gæst

#75

2016-04-21 18:22

Jeg har haft mediefag siden efterskole og for mig er det den bedste mulighed, at kunne føre min mediefag videre på gymnasiet. Det har hjulpet mig med at finde mig selv og hvad jeg vil arbejde med i fremtiden. Derfor ønsker jeg for andre unge (bland andet mine yngre brødre) at de også får denne gode mulighed, for at netop finde dem selv.