Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Send Bjarne Corydon en mail! / Kommentarer


Gæst

#201

2014-08-21 22:21

Kære Bjarne Corydon!
Du og alle folkevalgte i Danmark har en pligt til at være lydhøre over for det danske folk! I sagen med Goldman Sachs råbte vi faktisk meget højt! I sagen med Skifergas råber vi også meget højt.

Det er som om I folkevalgte får lukket ørene, så snart I træder inden for murene på Christiansborg! Det kan hverken I eller vi være tjent med!

Venlige hilsner fra
Tanja Enevoldsen

Gæst

#202

2014-08-21 23:28

Tak for din suveræne vedholdenhed!

Gæst

#203

2014-08-21 23:33

De levebrødspolikere har deres på det tørre, tror de. Selv hoppeboldene, der hopper som en kænguru fra parti til parti. De ignorerer folkets røst , viden, hukommelse og indsigt. De bortforklarer al logik med ordene: vi gør, hvad der er bedst for Danmark. Hvor er det sygt.

Er det velfærd til alle i Danmark?

Er der arbejde til alle?

Bliver vores skattekroner fordelt ordentligt?

Bliver alle behandlet fair i Danmark?

Har vi ikke alle brug for en infrastruktur, der er i funktion? 

Har vi brug for løgne og fordækt spil ?


Gæst

#204

2014-08-22 01:31

Personally I do not think it a good idea to allow the control of Demarks energy resources to fall into the hands of tax avoiders and market manipulators such as Goldman Sachs.

Gæst

#205

2014-08-22 03:22

Det er fuldstændig sindssygt at 250 ansatte i Dong yderligere bliver forgyldt med en deling af 1.3 milliarder. Det er korruption og bestikkelse i alder højeste grad det her.

Gæst

#206

2014-08-22 04:25

Jeg har skrevet direkte til finansministeren for længe siden. Det der nu er kommet frem er rystende. At finansministeriet direkte har givet forkerte oplysninger mht beskatning burde føre til annulering af salget. Det er uhørt at føre befolkningen bag lyset og tro at man kan klare det med en undskyldning.
De der bliver snydt er den danske befolkning og grundlaget for vores velfærdsamfund undermineres, når der ikke kommer skattekroner ind fra DONG.
Bodil Norrild

Gæst

#207

2014-08-22 04:55

Connie s henriksen

Gæst

#208

2014-08-22 04:55

Hej Niels Christian Cederberg
Tak for din ildhu og rettidige omsorg for Danmark.
Tak - du
Steen Albert Pedersen
Randers
Mobil : 2177 2130

Gæst

#209

2014-08-22 05:03

Det kunne da være interessant at høre hvad det koster de danske skatteborgere, at Corydon & Co. valgte at sælge til et skatteunddragelsesfirma. De penge kunne i høj grad have gjort gavn her i tiden, hvor så mange mister dagpenge p.g.a. de nye regler.
Hilsen fra en som er samlever til en der lige er blevet fyret p.g.a. kommunale besparelser

Gæst

#210

2014-08-22 05:20

Jeg siger nej tak til salg af DONG til GS, fordi det strider imod alt sund fornuft, lad en dansk investor overtage, og lad DONG blive på rene danske hænder

Gæst

#211

2014-08-22 05:30

Hej Niels Christian. Jeg har lært noget andet af denne SF's
1) Dong er et statsanliggende og dermed et folkeanliggende. Man kan ikke gemme sig bag hemmelighedsklausuler eller på anden måde holde befolkningen i uvished om hvad der er foregået. Vi skal have ret til at få alle Info på bordet, ret til at stemme om befolkningen ønsker et salg og hvem de ønsker der skal sælges til. Hvor blev demokratiet og gennemsigtigheden af - jeg finansierer jo Corydons løn!
2) vores demokratiske system spillet ofte falidt. Der handles hen over hovedet på befolkningen i stedet for i samklang med befolkningen. Vi skal blive dygtigere statsborgere og vide mere om både det lokale og globale MEN vi skal også have meget mere nærdemokrati - med løbende afstemninger i sager f.eks som denne med Dong
3) jeg mener ikke man kan sidde som FINANSMINISTER og lave dette nummer med befolkningen. Man skal ALDRIG kunne gemme sig bag et parti og tro man kan handle mod befolkningen. Man er folkevalgt men man skal ikke kunne gennemføre handlinger mod befolkningen. Corydon skal gå af fordi han har handlet dobbeltmoralsk (ingen må snyde staten - de jagter sort arbejde selv i peditesse niveau mens Corydon handler med uetiske globale aktører. Jeg kan ikke beskrive hvor jeg ækles!
Den mand er en skændsel, arrogant som han ikke vil agere med åbne kort og give akt indsigt, han SKAL TVINGES AF og hindres at kunne varetage statsanliggende nogensinde!

De 3 vil jeg gerne skrive under på.
Vh kate

Gæst

#212

2014-08-22 05:41

Hvis socialdemokratiet påberåber sig at være et bade social og demokratisk parti, må I vise det og lave politik der arbejder for at minimere menneskelig lidelse I stedet for at maksimere lykken for dem der I forvejn er rige.Underlig målestok I benytter I demokratiets navn.

Gæst

#213

2014-08-22 05:58

Bjarne Corydons optræden og forklaring (eller nærmere manglende forklaring) på salget af DONG er patetisk,Den mand er ikke værdig til at bestride posten som finansminister

Gæst

#214

2014-08-22 06:00


Gæst

#215

2014-08-22 06:16

Corydon, du bedes sige nej til skattefiflere.

Gæst

#216

2014-08-22 06:16

Kære Corydon. Vær nu en stor mand og sig fremover nej til at handle med skattefiflere
hilsen Anette Touborg

Gæst

#217

2014-08-22 06:20

Det gik som frygtet. Vi er ikke herrer i eget hus, og det er forfærdeligt at vi gentagne gange sælger ud af arvesølvet

Gæst

#218

2014-08-22 06:27

Bjarne,
hold op med at bukke for en virksomhed, der er medskyldig i finanskrisen. Hvor er dine rødder?

Andreas Knudsen

Gæst

#219

2014-08-22 06:31

Har nogle overhovedet undersøgt hvad Bjarne Corydon har fået ud af salget???

Gæst

#220

2014-08-22 06:43

Hej Bjarne Corydon, er det fordi Goldman Sachs har noget på dig fra de gange du har været I USA.

Gæst

#221

2014-08-22 06:46

Hvad kan vi gåre nu for at stoppe hr. Corydon jeg er beredt

Gæst

#222 mål: Bjarne færdig i politik.

2014-08-22 06:49

Færdig i politik.

 

Jeg mener at det burde være målet at få en person som Bjarne, "IKKE genvangt" og færdig i politik. en læser skrev tidligere at om Bjarne nok ikek ville lade være fremover, ja man kunne jo sikre sig at han aldrig sætter sine ben i politik igen, det jo let. .

men så bliver han jo nok ansat i en af Goldman Sachs  eller en af deres venners tænketanke, sådan mener jeg det tit går med andre korrupte politikkere. Specielt i udlandet.

 

men vi kunen jo sætte en effektiv advarsel til andre spirende korrupte firmaer fremover, den politikker du for til at sige ja, er færdig i politik fremover. Det krøver kun at man fortsætter dislogen om hvad det er foregået så det ikke glemmes, ja så er han færdig. Så skriv viddere! Bjarne kan skrives ud af folketinget.

 

mål: Bjarne færdig i politik.


Gæst

#223 Re: mål: Bjarne færdig i politik.

2014-08-22 06:54

#216: -  

 fint forslag, med det virker ikke på en mand som Bjarne, det eneste han har respekt for er dårlig omtale i lang tid = han bliver ikke genvangt. så det må være målet: mål: Bjarne færdig i politik.


Gæst

#224 Re: mål: Bjarne færdig i politik.

2014-08-22 06:56

#205: -  

 det lyder meget korrupt, har du noget link til materiale på dette?

mål: Bjarne færdig i politik.


Gæst

#225 Re: mål: Bjarne færdig i politik.

2014-08-22 06:57

#209: -  

 mål: Bjarne færdig i politik.  det må være svaret til dit indlæg.