Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Send Bjarne Corydon en mail! / Kommentarer


Gæst

#126

2014-08-21 10:11

Corydon, you are a lyer and a traitor!!! You are like the classical guy that in the middle ages opened the gates of the city to the enemy on the promise of a reward!!! What is going to be your reward a job with GoldmanSuchs in about five years time?????????

Gæst

#127

2014-08-21 10:21

Dong skal forblive på danske hænder, ser frem til at alle husker når der bliver valg , at stemme vores uduelige finansminister ud af folketinget.

Gæst

#128

2014-08-21 10:22

Afhænger af om jeg tror på Bjarne Corydon og hans politiker sprog. Måske!

Gæst

#129

2014-08-21 10:24

Var til Mellemfolkeligt Samvirkes event i Fáélledparken og efterfőlgende demo paa Chr borgs Slotsplads 11-8, her oplevede jeg begge steder en tro paa- en voksende bevisdsthed om, at det gőr en forskel, hvad v i taenker og gőr som almindelig samfundsborger, som om vi igen er ved at vaagne lidt op fra sofaerne og er parate til at finde nye maader at samle og formidle vore gode kraefter og intentioner! Det indgyder haab og tropaa fremtiden!
Fredelige hilsener fra Anne-Marie Kozeluh

Gæst

#130

2014-08-21 10:54

Stor ros. Kan du ikke forsætte med kampagne mod det vanvittige spild af milliarder på nye jagerfly???
Gæst 100

#131 Gode ord til en mail til BC efterlyses

2014-08-21 10:55

Jeg har brug for nogle velvalgte ord at sende til Bjarne. Ud over fy og skamme. Nogle som - måske kan sætte hans samvittighed i gang.

Er der nogen der har en god formulering, kopierer jeg gerne og sender ham en mail. 

 


Gæst

#132

2014-08-21 10:56

Er der beviser for at Corydon ikke har fået penge under bordet for sin handlemåde??

Gæst

#133

2014-08-21 10:58

Kaere Bjarne Corydon,

Efter en lang karriere i finansverdenen og arbejde som valuta handler for flere store banker i London, finder jeg det ekstremt forkasteligt at den Danske Stat vaelger at saelge til en institution som Goldman Saachs, med et velfortjent daarligt rygte og etik, frem for at saelge til Danske Statsborgere.
Endnu mere forkasteligt er det at gemme sig bag 'loven' og bruge det som undskyldning, specielt naar oplysningerne ikke er korrekte.
I fremtiden maa alt Dansk som Staten oensker at saelge gaa til Danske koebere foer andre kommer i betragtning, dette gaelder institutioner og private investorer. Hvis administrationen er for dyr, saa saet prisen derefter....
Mvh,
Ann Soderberg
Dorset
England

Gæst

#134

2014-08-21 11:00

Kære Niels, og IBIS tusind tak for jeres arbejde omkring denne sag. Dampen skal holdes oppe... Men hvorfor skal alt behandles fortroligt??? hvad bilder politikerne sig egentlig ind?? det er vores alle sammen's skattekroner, vi snakker om... ikke politikernes penge!
Man kan jo kun håbe på, at det danske folk rejser sig til næste valg og ikke giver een stemme til de politikere, der har stemt for salget af DONG... ikke EEN eneste stemme ..så kan de selv prøve at blive arbejdsløse herhjemme! selvom de da sikkert kan få job hos Goldman Sachs...
Så lad dette være en opfordring til alle: hvis man er til venstre kan man stemme på Enhedslisten, hvis man er til højre på DF - de kan nok holde hinanden stangen. Det synes at være de eneste muligheder, vi har som vælgere, hvis man vil forsøge at bevare demokratiet. Et demokrati som vi bryster os af, men som de siddende politikere har gjort alt for at undergrave i og med at man jo ikke kan stole på, at de i det mindste arbejder for de holdninger, som de lovede - før vi stemte sidste gang.

Gæst

#135

2014-08-21 11:08

Der stemmes ikke på S næste gang, og du bør vide hvorfor

Gæst

#136

2014-08-21 11:11

Kære Niels Christian. Tak for din løbende indsats. Jeg har skrevet på også IBIS nu. :)

Gæst

#137

2014-08-21 11:13

Din lille korrupte luder en dag går du ned med flaget

Gæst

#138

2014-08-21 11:26

Skriv en kommentar
Det er så Desillusionerende med alle de utroværdige politikere der pga manglende respekt,ansvarlighed, indsigt ødelægger vores samfund/ liv- håb og solidaritet. Vi må vågne op - det er nødvendigt med nye, stærke, visionære kræfter.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-08-21 11:50



Gæst

#140

2014-08-21 11:55

Jeg siger nej tak til det salg . Det er ikke en god idé

Gæst

#141

2014-08-21 12:13

det er tåbeligt at sælge danske værdier til udlandet,,ikke mindst TDC,der lukker døren op til spionage på gadeplan,,,kun chefer og politikere kan høste store summer,,vi andre skal bare betale mere,,
brolægger

#142

2014-08-21 12:13

det er tåbeligt at sælge danske værdier til udlandet,,ikke mindst TDC,der lukker døren op til spionage på gadeplan,,,kun chefer og politikere kan høste store summer,,vi andre skal bare betale mere,,


Gæst

#143

2014-08-21 12:28

tak for din kamp. husk at holde press på mediderne, det er den bedste vej frem. hele tiden. Venlig hilsen Michael, gammel kommunikationsekstert/direktør
Lunapigen

#144 Kommentarer er ikke til Bjarne Corydon

2014-08-21 12:42

Hvorfor skriver i til Bjarne Corydon herinde? Tror næppe han går ind og læser det. Kommentarer er nok mere ment henvendt til initiativtageren af underskriftindsamlingen Niels Christian Cederberg.

 


Gæst

#145

2014-08-21 12:43

VI ønsker ikke at sælge DONG energy, til nogen!

Gæst

#146

2014-08-21 12:45

Pyt med pøblen - alt magt til kapitalen, siger CoryDONG-det er det bedste for Danmark.


Gæst

#147

2014-08-21 12:59

Tak til lokomotivet! Ja, tak både for aktivitet og inspirerende adfærd :)

Venlig hilsen
Charlotte Høvring

Gæst

#148

2014-08-21 13:11

Kære Bjarne Corydon.
Med de informationer der er fremkommet efter underskriften med Goldman Sachs, er det dybt bekymrende at en mand i din position stadig fastholder, at det var den eneste udvej.
Det er bestemt ikke fremmende for demokratiet at der kan være tvivl om dine metoder i denne sag.
Jeg ser frem til at se udsendelsen i aften der omhandler DONGsagen.

Med stor forundring
Allan Thyme
Jordhøjvej 14, Jordhøj
3550 Slangerup.
Tlf.: 23650985

Gæst

#149

2014-08-21 13:38

Til Hr. Bjarne Corydon.
Dit valg viser desværre hvem du i virkeligheden er:
Respektløs - uden dyb oprigtig forståëlse for hvordan et samfund fungerer. Jeg håber for Danmark at du snarest bliver vippet af din pind.

mvh Georg Hougaard

Gæst

#150

2014-08-21 13:48

DR dokumentar i aftes, og Corydon i TV Avisen overbeviste mig om at der er noget, om ikke meget lusk med i den handel.

ATP m.fl. kunne matche Goldmann Sachs tilbud og det skete inden aftalen skulle underskrives, så det lugter fælt af penge under bordet til Bjarne og nok også andre.

Håber der bliver nedsat en uvildig kommission, som gennemgår hele forløbet, det kunne ende ud i en rigsretssag mod Bjarne Corydon, som han ville tabe, vil jeg tro, ud fra det som er blevet kendt nu..