Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Send Bjarne Corydon en mail! / Kommentarer

Gæst

#26

2014-08-21 03:21

Øv og øv... Hvor er det pinligt, at en minister, der ikke engang er folkevalgt handler IMOD Danmarks interesser og ydermere lyver for åben skærm... Føj.. Man kan godt forstå danskernes politiker-lede !!! Vi var mange, der troede det ville blive bedre med en " rød" regering. Men den har vist sig næsten mere blå, end Venstre og Konservativ.....


Gæst

#27

2014-08-21 03:22

Tak for den kæmpe indsats. Dejligt med initiativ til at prøve at gøre noget ved "pamperiet"....

Gæst

#28

2014-08-21 03:22

OBS = oplysning borger samfund
Stor magt = stort ansvar
I kærlighed til dig Bjarne Corydon

Gæst

#29

2014-08-21 03:45

Til Bjarne Corydon: Hvorfor tjene kapitalens grænseløse grådighed? Du er en klog mand, og ved inde i dit eget hovede sikkert at der findes andre veje!

Gæst

#30

2014-08-21 03:48

Jeg synes det er totalt ambitiøst af blot opfordre BC til ikke at handle med skattefiflere - manden skal simplethen fyres som minister!

Gæst

#31

2014-08-21 04:21

hvorfor bruger du/i de penge fra de fattige til at rage til jer selv og jeres rige pampere der har nok i forvejen. tænk på næste valg. VI HAR IKKE GLEMT JERES LØGNE

Gæst

#32

2014-08-21 04:27

Bjarne...vær nu med til at støtte helt almindelige mennesker og prøv at indse, at når befolkningen sige nej...ja så mener vi NEJ til salg. God dag til dig.

Gæst

#33

2014-08-21 04:48

Dette giver mistanke om korruption og/eller nepotisme. Jeg bliver ikke overrasket hvis Corydon, eller hans nærmeste familie efter næste valg får en særdeles godt aflønnet stilling i et firma eller organisation kontrolleret af Goldman Sachs.
Det er et billede man støder på igen og igen når man følger Corydon's "forretnnger"

Gæst

#34

2014-08-21 04:56

Det er noget lort du har lavet, Corydon !

Gæst

#35 Re:

2014-08-21 05:05

#17: -  

 Sagen er desværre kun afsluttet i den forstand at de langsigtede konsekvenser for Danmarks befolkning ikke kan afværges. Dem af os der har livserfaring nok til at tro på karma, kan jo så til gengæld glæde os over at sagen heller ikke er afsluttet for Bjarne. 


Gæst

#36

2014-08-21 05:05

Der er noget der er fejet ind under gulvtæppet i denne sag, og det er at der allerede er lavet forhåndsaftaler 1 år forud om at Goldman skulle have foræret DONG til den halve pris , samt at have Veto ret, således at det realt er Goldman der styre og bestemmer i Dong

Gæst

#37

2014-08-21 05:14

Salget til Goldman Sachs lugter helt vildt, får vi nogensinde sandheden? I Fredericia hvor Dong bygger på et gasproject ansættes billig udenlandsk arbejdskraft, Dong oplyser det ikke er med deres gode vilje ? Det må jo så være Goldman Sachs der bestemmer.

Gæst

#38

2014-08-21 05:19

Det er dybt foruroligende, at vi har en regering siddende, som sælger ud af energiforsyning til et Skattely foretagende, som Goldman Sachs, og tillige kryber uden om den virkelige sandhed og fylder De Danske borgere med Løgn på Løgn - Og tilsidesætter interesserede danske investorer!! Denne sag lugter simpelthen af, at det er verdens' ELITE i BILDERBERGER', der styrer de Danske politikere.....!! Dvs. USA!!

Gæst

#39

2014-08-21 05:22

Ikke nok med at der er solgt altfor billigt til Goldman Sachs, så lederne i Dong kan score kassen, så bakker regeringen op om en organisation der benytter skattely - puha.
Kan Corydon også have fået mulighed for at deltage i aktiefesten?

Gæst

#40

2014-08-21 05:34

Gad vide den egentlige grund til at de fik lov til at købe, for der ligger helt sikkert andet bag!!
Lone Sachs Madsen

#41 hvem får fordele af salget - hvad er motivet ?

2014-08-21 05:40

når der ikke er nogen almindelige gode forklaringer på, at der træffes ukloge og for fællesskabet dårlige beslutninger - er der vel kun 'korruptions' - motivet tilbage - dem der har trukket i trådene må have nogle private fordelagtige interesser i et salg til Goldman-Sachs

 


Gæst

#42

2014-08-21 05:43

Desværre minder det meget om spanske tilstande hvor formidleren af salget får en compensation indestående I en udenlandsk bank. Det er jo netop hjemmebane for Goldman Sachs. Jeg var så naiv at tro at det ikke eksisterede I Danmark.
MVh
Janus Hansen

Gæst

#43

2014-08-21 05:44


- selvfølgelig batter det at ytre sig i medierne, hvis vores politikere handler uhensigtsmæssigt.
Det er muligvis ikke vores pligt at yde modstand, men det er i hvert fald vores ret.


Gæst

#44

2014-08-21 05:46

Det er dejligt at nogle tager handling når overordnet samfund presser noget med over hovedet på vi danskere - Det kan godt være vi lever i et demokrati men det minder mere om en form for diktering af os dansere.

Gæst

#45

2014-08-21 05:53

Socialdemokratiet fader ud, afløses af nyliberalisme. Corydon og partikumpanerne er skamløse.

Gæst

#46

2014-08-21 05:59

Tak

Gæst

#47

2014-08-21 06:09

de der levebrødspolitiker vil da skide os en hat fuld istedet for at lytte til os gemene danskere
vi har intet at have skullet sagt, de bestemmer Bum

Gæst

#48

2014-08-21 06:20

Kære Niels Christian Cederberg,

Tak for muligheden for at skrive til Finansminister Bjarne Corydon via IBIS's pre-formuleret mail. Jeg så udsendelsen i DR i går og blev endnu engang harm over, at se politikere lyve for åbent skærm mens andre politikere sad og så på, velvidende, at der blev sagt usandheder i f.eks. orienteringer til udvalg og til pressekonferencer.

Jeg synes,at handlen med Goldman Sachs burde trækkes tilbage. Udsendelsen i går påviste, hvor meget der blev manipuleret med de politikere, der skulle godkende handlen. Salget af DONG aktierne burde have været til folkeafstemning.

Bedste hilsener,

Lucile Smith
Amager

Gæst

#49

2014-08-21 06:21

Hvis vores underskrifter skal have virkning må det have konsekvenser for den siddende regering ved næste valg ellers har det jo kun være et bi stik. Det der er solgt er ikke til at rede men vi kan stadig sende budskab om det ikke var korrekt.
Og ingen tvivl om at B.Corydan har vidst mere og at han synes det ok at snyde i skat når man er en mulitikoncern.

Gæst

#50

2014-08-21 06:23

Jeg er et menneske der har en grundlæggende tiltro til at medmennesker tager de bedst mulige beslutninger. Men må tilstå at jeg simpelt hen ikke forstår Hr Bjarne corydons måde at forvalte danskernes formue på i DONG sagen.& håber sandelig ikke Hr Corydon fremover indgår forhandlinger med skattefiflere.

Jeg er offentligt ansat, hvor een af opgaverne er at vejlede svage borger i forhold til deres økonomi. Hvis jeg agerer/ vejleder / informerer som Hr Corydon, er jeg temmelig sikker på jeg i bedste tilfælde ville blive indkaldt til tjenestelig samtale og få en alvorlig advarsel, eller øjeblikkelig vil blive bortvist, og senere afskediget grundet ikke at have udvist rettidig omhu.