Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!).


Gæst

#101

2012-05-10 16:31

det skal bare stoppes...

Gæst

#102

2012-05-10 17:26

hei , ja dette er grusom at dere ikke har forbud på dyresex :(((((( jeg selv har blitt sexsulet misbrukt i mange år og under ingen det . og et dyr kan ikke svare får seg og man skal ikke ha sex med dyr det er helt syyyyyyk :((((((( har ingen forstålese for det :(((((((( hilsen Randi

Gæst

#103

2012-05-10 18:04

Kan sku da godt være det ikke skader dyrene, men min personlige mening er det totalt sygt at de findes mennesker der har disse lyster... Satme ikke normalt! :)

Gæst

#104

2012-05-10 19:58

Forbyd dyresex!

Gæst

#105

2012-05-11 02:17

Hjælp dyrene NU!!! <3

Gæst

#106

2012-05-11 10:24

Jeg håber virkelig, at det bliver ulovligt. Da det er en af de værste ting, jeg kan komme i tanke om! Da dyr ikke kan sige ordenligt fra!
Soph

#107 Re: Øhhhhh????

2012-05-11 11:05

#6: Boing - ok?

Du skal selvfølgelig have lov til at have dine meninger, vi skal jo alle kunne sige hvad vi mener og føler. Men forstår ikke helt din argumentation, du siger at en hanhund aldrig bliver voldtaget af en kvinde, det er måske rigtig for handyr kan jo også have en vis glæde af sex. Men den her problematik er også rettet mod det at mænd i høj grad voldtager både han- og hundyr så her forfalder din agrumentationsteknik og kan ærlig talt ikke forstå at nogle mennesker overhovedet kan mene at det er okay at voksne mænd skal have sex med dyr der har så små kønsorganer at de bliver ødelagt af det, mener du at det er okay??.

Selvfølgelig mener jeg også at de skal forbydes at kvinder har sex mod dyr.. men det er bare fordi jeg synes det er direkte klamt og frastødende.

Jeg har min egen mening, som dyrlægestuderende kan jeg simpelthen ikke stå inde for at nogle ødelægger dyr fysisk bare fordi de har en unaturlig og direkte ulækker seksuel lyst.. de burde sku selv blive voldtaget for at prøve hvordan det er at være i dyrets situation!

Soph

#108 Re: Seriously!!!!!!

2012-05-11 11:17

#28: That guy that defends people though he doesn't have to. - Nice fordomme, too sad it's complete bullshit

Er det okay at en mand voldtager en lille terrier så den bløder og dens vagina er sprækket fordi den var for lille?

Er det okay at en mand tvinger en ged til sex? den går måske ikke i stykker inden i men den synes bestemt ikke om at blive holdt fast mod dens vilje. En ged er et flugtdyr og at blive holdt fast og tvunget til noget der gør ondt er direkte imod dens natur.

Er det okay at have dyrebordeller hvor mænd med klamme tendenser kan komme og have sex med islænder heste? (man har sex med islændere fordi disse er godmodige heste der ikke sparker så meget).

Er det okay at have sex med en individ der ikke kan sige nej? --> som du ved kan dyr hverken tale eller kommunikere med samme kropssprog som mennesker så det kan rent faktisk ikke sige nej. Jeg mener personligt at det vil være det samme som at have sex med en pige der har drukket så meget at hun ikke fatter noget som helst, hun kan godt klare det fysisk men det betyder bestemt ikke hun har lyst til sex! Eller en handicappet kvinde der ikke har noget sprog. Er det så ikke voldtægt? jo det mener jeg!!

SÅ jeg mener ikke kun at det handler om at dyrene får fysiske skader, hvilket rigtig mange gør, men også at det ikke burde være lovligt at kræve sex af nogle som ikke kan sige fra. Når det handler om mennesker kalder vi det voldtægt, men når vi taler om dyr kalder vi det lovligt, hvor er det dog trist.

 


Gæst

#109

2012-05-11 11:23

Tænk over om du-i selv ville synes om at blive misbrugt/voldtaget af en som kun tænker på sig selv.

Gæst

#110

2012-05-11 12:36

Fatter simpelthen ikke politikerne i Danmark, ikke gør eller åbenbart ikke tør at lukke dette hul i dansk lovgivning. Det er så absurd og sygt at det er lovligt !!!
Vågn dog op derinde på Christiansborg og vis I er politikere og ikke pensionsnassere!

Gæst

#111

2012-05-11 13:53

Det skal bare stoppes nu!
Brugernavn!

#112 Lige et par ting... #2

2012-05-11 13:57

Forbyd bilkørsel - jeg synes det er klamt at køre i bil!
Forbyd slik - det er herre ulækkert!
Forbyd offentlig amning af børn - det er totalt gross!
Forbyd offentlig kysseri - fy for fanden!
Forbyd Dansktoppen - magen til lort, skal man lede længe efter!
Forbyd skovområder - jeg synes træer er grimme at se på!

Som I måske har fanget, mener jeg intet af ovenstående alvorligt.
Jeg vil bare lige vise, hvor dårligt et argument "at det er klamt" egentlig er.

Man kan mene meget om at forbyde eller ikke forbyde dyresex, men hvis ens eneste argument er "at det er klamt" så bør man måske lige tænke sig om en ekstra gang, og finde ud af hvorfor man synes det er klamt, og om disse årsager er nok til et forbud. Eller angribe det fra en anden vinkel.

Personligt synes jeg faktisk brocolli er ret klamt. Jeg fatter ikke at folk gider æde det, men jeg ville ikke forbyde brocolli på den baggrund.
På samme vis synes jeg faktisk at dyresex er ret klamt. Jeg fatter ikke at folk gider dyrke det, men jeg ville ikke forbyde dyresex på den baggrund.

Ulig dette, så er dyremishandling ikke alene klamt, det er også forkert. Hvorfor?
Her er en ganske simpel grund:
At mishandle et dyr uden grund, vil være at påføre et dyr smerte (fysisk eller psykisk). Eftersom jeg anser smerte som værende et onde, mener jeg ikke, at man unødigt skal skabe dette.

Igen vil jeg sige, at jeg er helt med på, at man strammer lovgivningen omkring dyremishandling, og giver mere hjemmel til at straffe det.
Jeg er ikke med på at forbyde dyresex fuldstændigt. Og da slet ikke fordi folk synes "at det er klamt"

Gæst

#113

2012-05-11 15:06

Dyr har også stolthed, værdighed og følelser!!!

Gæst

#114

2012-05-11 15:46

Kan simpelthen ikke fatte, at det ikke er blevet forbudt for mange år siden.

Gæst

#115

2012-05-11 16:34

jeg fatter ikke mænds-kvinders behov for dyre-sex, mon det er fordi, dyr ikke kan tale ??--- og gøre modstand, så deres tanker løber løbsk !!!-- ligesom børne-misbruger :-(((, -- disse unaturlige ting, har foregået i en menneske-alder, uhhgrææ, NU SKAL DE STOPPES--- MED HJÆLP.

Gæst

#116

2012-05-11 17:22

Jeg syntes det er noget svineri at Danmark er et af de ENESTE lande i verden tillader sex med dyr. Sex med dyr skulle være på samme linie som overgreb mod små børn - for de kan hellere ikke sig NEJ ! Håber at Damnark spænder hesten foran vognen og får en lov som forbyder sex med dyr - for engang's skyld kan Danmark sku godt følge trop!

Allan

Gæst

#117

2012-05-11 17:26

ÆSJ!!! Sex med dyr er voldtekt og tortur!!

Gæst

#118

2012-05-12 11:20

Der findes ingen ord for hvad jeg mener om dyrsex

Gæst

#119

2012-05-13 15:24

FORBYD !!

Gæst

#120

2012-05-13 15:56

Det helt forkert at mennekser dyrker sex med dyr.

Gæst

#121

2012-05-13 16:32

Synes det flovt, at bo i et land, hvor noget så grotesk er lovligt!

Gæst

#122

2012-05-13 19:19

Føj for den lede!!!!!

Gæst

#123

2012-05-13 20:00

På tide der bliver gjort noget fra regeringens side .

Gæst

#124

2012-05-13 23:42

Jeg synes det er ulækkert at man har lov til at have sex med dyr, og kan stadig ikke forstå at dette ikke er blevet ulovligt noget før!!!

Gæst

#125

2012-05-14 12:14

Jeg synes det er godt at der bliver gjort noget nu!
Jeg ser dyresex som ligeså sygt og forkert som børnesex.
Ingen af dem kan sige fra, og det kan volde stor fysisk skade. Det er tvang, og hvis det ikke er iorden blandt mennesker, jamen, så er det heller ikke okay at tvinge dyr.