Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!).

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2012-04-30 11:59



Gæst

#2

2012-04-30 12:24

Det er vigtigt den når så langt ud som overhovedet muligt. Jeg fik det første gang at vide fra en veninde - en dyreaktivist - meget aktiv - fra Italien, og så hr jeg læst det på deres dyregruppesider gang på gang. Danmark har et virkelig dårligt rygte pga det. Skrev i sin tid til Lars Løkke, intet svar - senere til Dan Jørgensen (EU) og til Helle Thorning Schmidt, intet svar fra nogen af dem. Håber, denne aktion kan hjælpe ! Jeg beundrer de italienske aktivister, for når de går ind for noget, gør de det 200 %. De har lige reddet en masse Beagle hvalpe, som kun blev avlet og opdrættet til forsøgsdyr - det har de gjort ved at kravle over indhegninger, demonstrere og blive arresteret osv....... mvh Hanne

Gæst

#3

2012-04-30 13:38

Ja selvfølgelig skal sodomi (dyrsex) være ulovligt. Det er det jo i andre lande,så hvad er argumentet for, at det skal være lovligt her?

Gæst

#4

2012-04-30 13:48

Syns det ville være rigtig godt at få gjort noget ved bahandlingen og omgangen med dyr. Så hurtigt som muligt...

Gæst

#5

2012-04-30 13:54

Jeg har skrevet under fordi, jeg mener det er noget forfærdeligt svineri.
Og ja de er forsvarsløse dyrene, kan ikke selv sige fra, Så ja det er voldtægt.
Det burde forbydes i alle lande.
Boing

#6 ok?

2012-04-30 14:11

jeg har valgt ikke og skrive under, fordi jeg mener ikke der er et problem med det, hvis der er nogen der har nogle seksuelle tendenser til og havde sex med dyr, ja men så gør det dog? i kan da aldrig nogensinde bilde mig ind at en han hund bliver voldtaget af en kvinde? der må da nok være en grund til at den fortsætter til den kommer og ser glad ud bagefter? og når forskerne mener at de ikke tager skade, hvorfor skulle de så forbyde det?

så en af de store grunde til at folk vælger og skrive under er fordi at man mener det er klamt! og når det er klamt, ja så er det da synd for dyret,

og hvad er det for en konstatering med at når det er ulovligt i ALLE DE ANDRE LANDE, SÅ SKAL DET OGSÅ VÆRE HER? det er da en dårlig begrundelse, altså at man ikke selv har sin egen mening og bare følger med FLowet!
pia

#7 dette svineri skal bare forbydes nu.

2012-04-30 14:16

jeg har skrevet under, sendt det til alle mine venner og delt dette på min side og også skrevet en engelsk tekst på så ALLE kan se hvad der foregår i danmark. vi er det eneste land i europa der ikke har denne lov. PINLIGT! I mine øjne er dyresex VOLDTÆGT, MISHANDLING AF DYR, ULÆKKERT, MODBYDELIGT, OG DYBT OG INDERLIGT SØRGELIGT!Og mennesker der syntes at dette er okay er YNKELIGE OG KLAMME! GRIMME MENNESKER! FY FOR POKKER! at politikerne bare lukker øjnene for dette er garanteret fordi de selv gør det, og derfor syntes at det er okay. Dyr skal behandles med respekt og have omsorg og kærlighed. DE SKAL IKKE MISHANDLES OG VOLDTAGES!
Boing?

#8 Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

2012-04-30 14:25

#7: pia - dette svineri skal bare forbydes nu.

det er da vidst meget godt vi ikke har dig som statsminister så? fordi så god du virker til og styre dine følelser og snakke grimt om andre mennesker er da lidt sørgeligt?   man kan høre at det du kommer med er et udbrud af dine tanker om dette fænomen som Sodomi  men jeg syntes du bliver taget meget useriøs, idet du skriver at hvis man syntes dette er okay så er man YNKELIG, KLAMME OG GRIMME MENNESKER! :) så kan man se at du enten ikke er helt voksen oven i hovedet? eller at du er meget sur og det kun er dine tanker der skal være et! så fuck alle andre mennesker? :) fordi du kan aldrig sige at fordi en person har den holdning så er han grim!  tag dig da lige sammen og skriv en ordentlig kommentar :)

prøv og komme med nogle grundlag for det? istedet for bare at sig DET ER KLAMT, ULÆKKERT osv...?


Gæst

#9

2012-04-30 14:34

Min personlige mening ang sex med dyr,er at dem der dyrker det,er Psykisk syge og skulle tvangs behandles.

Gæst

#10

2012-04-30 14:42

Dyrene er prisgivet menneskets behandling, det eneste anstændige og rigtige er at sikre de bliver behandlet på en ordentlig måde.

Gæst

#11

2012-04-30 14:45

Dyr er en ting der let kan forgå, det lære vi ofte som små. Hvis ikke dyret falder i smag, byttes det bare en anden dag. Men skulle det dø siger nogle pyt man kan jo altid få sig et nyt. det lille væsen med pels eller fjer burde vi respektere lidt mere. !!!

Støt dyrene


Gæst

#12

2012-04-30 14:59

Har selv kendt en mand som blev taget på fersk gerning da han dyrkede sex med en lille gris. Men "selvfølgelig" skete der ikke HAM noget. Staføj for den lede ir jeg barekkels lille gris der ikke var så gammel, den var der ingen der tog sig af ! Da jeg påtalte det for vedkommendes familie, fik jeg det svar at "det er da meget almindeligt" -

Gæst

#13

2012-04-30 15:02

Syntes de folk som dyre sex har et problem, lad dog dyrene være i fred

Gæst

#14

2012-04-30 15:55

dyresex er det værste folk gør ved dyrene selvfølgelig tager de skade ved det og det er ækelt det er et dyr et hjælpeløst dyr de kan ikke sige fra hvis de ikke vil mere og det er forkert at man så gør det håber vi får en lov der forbydder det
Kithaironuka

#15

2012-04-30 15:58

Some andre også siger, har jeg kun én kommentar. Dyrene kan ikke selv vælge, og der er jo ikke ligefrem kamerarer op over det hele, som faktisk holder øje med hvem der ikke mishandler og hvem der egentlig gør. Dyresex er jo ikke kun hunde eller heste. Det er jo et hvilket som helst dyr. I mine øjne er det vammelt unaturligt og fuldstændig nederdrægtigt! Det eneste jeg tænker på er, at det da bare er de fjolser som ikke kan score noget ordenligt.
Forestil jer en Chihuahua eller en dværg kanin der bliver decideret voldtaget. Klovnerne kan jo ikke styre deres syge lyster, og er højst sandsynligt fuldstændig ligeglade med dyrenes følelser og deres udbrud.
Den lovgivning skal laves om fuldstændig ligesom hundeloven burde laves om!
hvis ikke det med dyresex bliver lavet om, ja så er jeg tilbøjelig til at tro at selv vores politikere laver sådan noget svineri -
i hvert tilfælde burde mennesker der gør sådan nogle ting gennem tjekkes i CT scanninger og diverse andre former for hjerne undersøgelser.... -_-

Gæst

#16

2012-04-30 16:02

Synes det er grusomt som mennesker behandler uskyldige dyr,. . det skal stoppes !!!!

Gæst

#17

2012-04-30 16:24

håber virkelig dette kommer igennem som lov, iøvrigt mener jeg personligt at mennesker der har behov for at gøre den slags ike kan være raske :-( og har forfærdeligt ondt af de dyr som bliver udsat for sådanne grusomheder, så jeg har skrevet under og gør det gerne igen og igen og igen indtil sagen lykkes!

Gæst

#18

2012-04-30 16:28

Det er et must at dyresex bliver ulovligt.

Gæst

#19

2012-04-30 16:41

Hej alle. I må også meget gerne synes godt om min side på facebook: Forbyd dyresex i Danmark! Det ville være en stor hjælp!

Gæst

#20

2012-04-30 17:00

Behandel dyr med respekt!

Gæst

#21

2012-04-30 17:01

Gør din pligt og stop vanviddet NU!!

Gæst

#22

2012-04-30 17:10

Det er vanvittigt, det ikke er blevet forbudt endnu...
medskabningen

#23 Re: Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

2012-04-30 17:47

#8: Boing? - Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

det kan jo være pia mener (som jeg er ening i) at mennesker der dyrker sodomi er klamme og grimme indvendigt.

Altså at folk er moralsk handicappet.

Du savner grundlag?

Dyr kan IKKE SIGE FRA .

Det er overgreb imod vores med skabninger.

Hva så med babier? de kan heller ikke sige fra. Det er ligeså sygt, ingen forskel.

Straf de mennesker?

Dyr skal ses på i lovgivningen som med skabninger og ikke TING.

Det er ikke hærværk, det er overgreb.

 

 


Gæst

#24

2012-04-30 18:02

.

Gæst

#25

2012-04-30 18:04

Make no mistake. Having sex with an animal is on a level with rape and paedophile behaviour. It is beyond belief that it is legal in Denmark. I live here now and was astounded to learn the law concerning this. What a great advert for Danish government. How can any Dane complain about any issue regarding animal abuse in another country where animals are treated badly when it allows it's citizens to rape any unwilling creature. Absolutely disgusting.