Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!

Quoted post

Patrick Patrioten Sandberg

#68 Re: Re:

2015-12-12 03:41

#30: S. Albertsson - Re:  

 UD MED DE PERKERLORTET. JEG KNEPPPER DIG KÆLLING

Svar

Henrik Poulsen

#70 Re: Re: Re:

2015-12-12 07:11:24

#68: Patrick Idioten Sandberg - Re: Re:  

 Kære Patrick.

Jeg kan godt forstå, du straks blev forelsket i islændingen. Og jeg synes også det er flot af dig at tilbyde ham dine seksuelle ydelser. Men jeg er ikke sikker på, at han er homoseksuel, hvorfor han måske takker nej til dit generøse tilbud.

Men jeg er bøsse, 35år, bor på Langeland og er fit for fight, så måske kunne du tænke dig at lade dine seksuelle eskapadrer gå ud over mig?

Og så er jeg dansklærer, så måske kunne jeg også lære dig et og andet!?

Med kærlig(!) hilsen

Henrik 

S. Albertsson
Underskriftindsamleren

#82 Re: Re: Re:

2015-12-12 17:36:27

#68: Patrick Patrioten Sandberg - Re: Re:  

 Hey Patrick, og tusind tak for svaret.

Jeg havde faktisk forventet et eller andet om min mor, men jeg er da relativt glad for at du holder hende udenfor :-)

Du må undskylde, men jeg må afslå dit fornemme tilbud. Jeg er nemlig netop blevet forlovet. Ringen var faktisk relativt dyr, men i og med at hun er pæredansker, for hun selvfølgelig lov til at beholde den. Hvis jeg kender hende ret, ville hun da også blive ganske bedrøvet hvis ringen blev taget fra hende og tvangssolgt. Ved ikke om du har sådan nogle genstande, der bare betyder rigtig meget for dig? Det tror jeg vi alle sammen har. Endvidere var vi biografen i dag med ungerne og se Emma og Julemanden. Den var faktisk virkelig god, og er hermed anbefalet! Rigtig god familieunderholdning, så se den evt. med nogle familiemedlemmer.

Fortsat god weekend!

PS: Jeg håber ikke, at du går og lader som om du er en Patrick Sandberg? Ham der gør et godt stykke arbejde i at afsløre truende islamofober? Han er en god mand, så vidt jeg har hørt.