Forbyd sødemidlet Aspartam, der gør folk syge!

Quoted post


Gæst

#8 Re:

2014-07-30 12:27

#6: -

Nej, al forskning viser, at Aspartam IKKE er toksisk, så ja, empirien taler sit meget tydelige sprog.

 

Det forskningen tilgengæld har vist, er at Aspartam lige som ALLE andre tilsætningsstoffer, sukker, kaffe, mel(!) osv. er kræftfremkaldende ved helt urimelige mængder. Godtroende mennesker som er offer for en propaganda fra et medie som fuldstændig tilsidesætter videnskabelige fakta, køber alt hvad i ser af billeder af rotter med kræftsvulster. I glemmer bare, at disse rotter er blevet udsat for Aspartam og andre tilsætningsstoffer i mængder der ofte svarer sig til 15% af deres kropsvægt. Dagligt.

Til sammenligning vil det for en person på 70 kg. svare sig til 10,5 kg. Aspartam dagligt, og det ved vi jo alle sammen godt er dybt urealistisk.

Alt hvad aspartam.dk og tilhørende Facebookgruppe "Oplysning om Aspartam" skriver om, er bevidst manipuleret, og direkte forkert, hvilket burde gøre det ulovligt at sprede falsk propaganda og frygt på denne måde. Derfor er ejeren af siderne også politianmeldt, og anmeldt til Fødevarestyrelsen, SKAT, og Forbrugerrådet Tænk, for at forfalske videnskabelig data for at fremme sin ikke-registrerede forretning hvor der i et ganske almindeligt køkken produceres helseprodukter uden nogen som helst opsyn eller bogførelse.

Vælg jeres kilder med omhu! Ejeren af denne side er en svindler.

Svar

BTS

#13 Re: Re:

2014-07-30 16:45:22

#8: - Re:

Jeg har nu aldrig hørt at sukker, kaffe og mel skulle være kræftfremkaldende...
Ydermer synes jeg du skulle læse lidt mere på dine egne kilder. For det som du lukker ud her om rotter, er faktisk direkte forkert.


Gæst

#15 Re: Re:

2014-07-30 20:07:30

#8: - Re:

Aspartam er et Kemikalie! Og så vidt jeg ved ,så er kemikalier i min, og andre vågne medmenneskers verden noget meget unaturligt at fylde sig med.


Gæst

#22 Re: Re:

2014-08-04 09:30:52

#8: - Re:  

Aspartam er ejet af Monsanto, hvis du mener Monsanto produkter er harmløse må du være lobbyist for det gift de fremstiller!
Heldigvis er der da lande som har valgt at forbyde Monsanto, vi er desværre bare ikke et af dem.

Hvorfor er det osse, at hvis landmænd i USA frasiger sig at have korn som er GMO fra Monsanto, så kommer de og lukker dig ned, og dermed tager dit levebrød fra dig, bare fordi nogle landmænd ved det er noget som på sigt ødelægger os.
Tænk jer om, heldigvis har vi da selv muligheden for at boykotte Monsanto produkter og det gør jeg!

Jeg er på en sin vis ligeglad med om folk skriver noget for at fremme noget andet, men tænk jer om, bare fordi noget er pakket pænt ind i emballage og politikernne giver det lov til at være lovligt, så er det nødvendigvis IKKE sundt!

Jeg har ikke noget firma eller noget som helst for egen vindnings skyld, men jeg har læst og set meget om aspartam og monsanto, og det var ret skræmmende.

Søg evt. på monsanto på youtube og se en af de mange dokumentar film som er lavet om dem.

Og hvorfor mon obama har skrevet under på en klausul, som gør at monsanto ikke engang kan blive sagsøgt? Fordi de måske er så mægtige=penge måske? Vi har alle en chef som vi skal stå til rådighed overfor, og obama ligeså.

Aspartamhater

#25 Re: Re:

2014-08-15 11:26:47

#8: - Re:  

 Muligt, at du har ret i noget, men fjern din kommentar, at ejeren af siden er svindler. Det er injurier og bliver ret sikkert slettet, hvis du ikke selv gør det. Hvem ved. Måske bliver du selv anmeldt.Når det er sagt, så ved de fleste migrænikere, også Migræneforeningen, at aspartam er en migrænetrigger. Og med så mange migrænikere i hele verden, så er der nok noget om snakken, at det er giftigt. Arla havde aldrig hørt om problemet før, på trods af de mange ansatte. Men NUPO, som producerer slankeprodukter, vidste godt, at mange ikke kunne tåle det. Og hvorfor bruge et produkt, som mange ikke kan tåle, når der er alternativer? Det er kun logisk for tumper.

 


Gæst

#39 Re: Re:

2014-09-17 17:14:18

#8: - Re:  

 Ja man kan da godt læse, at du ikke selv er allergisk over for aspartam, heldigt for dig. Om de giver kræft eller ej vil jeg være usagt, men jeg ved hvordan det virker på mig med flere (de allergiske reaktioner) og de kan ikke benægtes, men jeg er så heller ikke i "lommen" på industrien, men et almindeligt menneske med allergisk reaktion.

Bjarne

#40 Re: Re:

2014-09-17 21:47:17

#8: - Re:  

 Nåå hvorfor skriver FDA forsker så det er ????

Samle selv linket man kan ikke poste det her

www.fda.gov
/ohrms/dockets/
dailys/03/Apr03
/042503/
02P-0317_emc-000245.txt

Rasmine

#101 Re: Re:

2016-04-12 06:08:29

#8: - Re:  

TSK TSK mod dumhed kæmper selv Guderne forgæves.


Gæst

#108 Re: Re:

2016-12-04 11:17:10

#8: - Re:  

 Jeg har måtte snakke med min læge og diætist for at få et helt 100% svar på hvad der er forkert og rigtigt. Jeg er diabetiker, så jeg kan ikke, ligesom mange andre, undgå at drikke/spise ting med Aspartam i.
Jeg måtte for en uges tid siden hive fat i diabetes læge og diætist inden for diabetes området og sige at nu var jeg blevet rendt over enden af de her påstande fra folk jeg kender og artikler fra det ene eller andet medie. Deres svar: "Når det kommer til light sodavand, skal du op og drikke 2-3 kasser sodavand om dagen i en længere periode før det begynder at sætte sine spor. At du drikker 2-3 ½liters sodavander om ugen har ingen betydning, da mængderne er så små."

Så jeg kan slappe bedre af nu, for stoler mere på dem end de her artikler og propaganda sider.

Tænk over der er folk her i dagens DK der ikke kan drikke andet, jo vand og den påstand gider jeg ikke høre mere på, for selv diabetikere får lyst til en sodavand. Vi er nødt til at drikke light og spise usødet ting, når det kommer til det, for i sidste ende så kan det at drikke en "normal" Cola have store konsekvenser på helbredet for sådan en som mig.