Forbyd sødemidlet Aspartam, der gør folk syge!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Forbyd sødemidlet Aspartam, der gør folk syge!.

Aspartamhater

#26 Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 11:31

#17: - Re: Re: Re:  

 Til  orientering er Steviaplanten godkendt til salg, og den bliver solgt mange steder. Og den bliver brugt i naturlig form som sukkererstatning. I modsætning til Aspartam, så har den aldrig været på Pentagons liste over kemiske våben. Og den er ikke en migrænetrigger.

Aspartamhater

#27 Re: Re: Re:

2014-08-15 11:34

#22: - Re: Re:  

 Godt indlæg.

 

pacman.pt.vu

#28

2014-08-16 10:04

Because I am from the royal marine and I KNOW that FOOD AND DRINKIING WATER IS A WEAPON: https://www.youtube.com/watch?v=IQWG1f1rDok Thank you - www.pacsteam.org / papcman.pt.vu


Gæst

#29

2014-08-17 09:26

Til jer som ikke anser Aspartam som farligt, go ahead, fyld jer endelig med stoffet. Do it!

Softkilling det er hvad det er...

Ingen gift tak.

#30 Imponerende er det

2014-08-17 12:43

At der er folk der bryster sig med høje uddannelser, som direkte forsvarer gift i fødevarerproduktionen, fatter jeg intet af. Det giver ingen mening at produkter med diverse kemikalier der påvist er skadelige/giftige for kroppen, overhovedet må sælges som en del af et produkt. Dette uagtet om 'kroppen kan tåle det i små mængder'
Kroppen er en naturlig biologisk enhed der har det bedst med naturlige fødevarere og drikkelse.

Det handler reelt mere om penge end mennesket. Fordi nogle mennesker mener at penge er alt.
Tak skæbne den dag de opdager at penge godt kan spises, at det dog ej er specielt nærende. De får sig et chok, uanset hvor meget de påstår med diverse undersøgelser, at det er OK at indtage gift - i jagten på penge.

Den type mennesker er i virkeligheden de sande ofre for den ensretning der foregår på uddannelserne, hvor de bliver indoktrineret 'gift er OK'...
Hvor fan er deres egen selvkritik og sunde fornuft... og tænk, at en her i tråden ligefrem føler behov for komme med injurier i en klar målsætning på at forplumre det mange mennesker ser som ganske logisk. Gift skal ud af systemet! - Det fortæller i virkeligheden så meget om netop det, eller de mennesker, der desperat forsøger at gå imod den stigende tendens på krav om sundhed.
Det fortæller, at strengen i det indre, der afvejre fornuft mellem galskab, simpelthen er borte. Måske er det den kemiske proces der har 'smeltet' den bort?

Det næste vi vel sagtens hører fra dem, er vel noget i stil med: "Roundup er ufarligt, det samme er GMO..?" - og listen kan blive lang af åbenlyse tåbeligheder der tillades, og konstant forsvares.. I the name of money...

Til dig, eller jer, der har de behov for at vise hvor kloge i er i forhold til accept af giftige stoffer. Kom nu ind i livet.. måske i en dag vil lære at forstå logikken i at fravælge gift og kemi til kroppen i hverdagen. - Jeg ønsker det virkelig for jer.


Gæst

#31

2014-08-18 08:09

Jeg synes at dnne underskriftindsamling er endnu et godt initiativ fra Nina Andersens side, så det kan jeg fuldt og helt tilslutte mig. Når man tænker på alle de mange meningsløse forbud og regler, EU ellers kan diske op med, så er det da utroligt, at de ikke kan støtte et forbud mod Aspartam. Det er simpelthen absurd, når apartam beviseligt er så farligt, og når der rent faktisk findes alternativer, der er langt mindre skadelige.


Gæst

#32

2014-08-18 19:47

Lad os få flere stemmer!!
Hvem gider fyldes med gift!

Gæst

#33

2014-08-19 00:52

#32: -  

 Del den på facebook!


Gæst

#34

2014-09-02 11:19

Har selv en datter der ikke kan tåle det

Gæst

#35 Re: Re: Re:

2014-09-02 23:35

#25: Aspartamhater - Re: Re:  

 Det er ikke injurier, jeg har alt sort på hvidt. Hvis du virkelig vil have mit materiale, kan du nemt finde ud af hvem jeg er ved at undersøge sagen lidt.

Aspartam bliver gang på gang nævnt som den direkte årsag til at trigger migræne. Hvad der aldrig bliver nævnt er, at chokolade, sukker generelt, vanilie, kanel, og selv ost er trigger for migræne. Migræne er desuden desværre et felt vi stadig intet ved om, andet end at en pulseren af blodkar forøges markant under anfald. Hvad der reelt set forårsager migræne, ved ingen endnu. Migræne har eksisteret noget længere tid end Aspartam.

Blot til info.


Gæst

#36 Re: Imponerende er det

2014-09-02 23:37

#30: Ingen gift tak. - Imponerende er det 

 Det er fint. Giv mig ET ENESTE stykke veletableret dokumentation på at Aspartam har skadelig virkning, endsige biprodukterne af nedbrudt Aspartam har skadelig virkning.

Hvis du bruger methanol som "magtfaktor" i din argumentation bliver du affejet som decideret dum. Hvis du er bange for methanol, skal du nok holde dig fra tomater.


Gæst

#37

2014-09-03 22:33

Væk med Aspartam .. Væk med alle vare der indeholder det stads i sig,
T

#38 Re: Re: Re:

2014-09-12 22:27

#25: Aspartamhater - Re: Re:  

Jeg synes denne debat tråd giver et indblik i hvordan stærke kræfter prøver at udbrede deres usunde / farlige produkter ved at forsøge at ændre lovgivningen. Dette er kun en lile forsmag på i hvilken retning verdensordnen udvikler sig.

Har også set flere dokumentarer om Monsanto og det er MEGET uhyggeligt, hvad de er involveret i og især de magtmidler de bruger for at TVINGE folk til at bruge deres produkter. F.eks opkøb af korn så-sæds producenter i 3. verdens lande, så bønderne KUN kan købe Monsanto genssplejsede afgrøder, derefter sagsøger de bønderne for selv at lægge korn(så sæd) til side til næste års høst eller fordi de afgrøder de nu har på marken er Monsanto's intektuelle ejendom. De fjentlige opkøb af  så-sæds producenternes i 3. verdens landene foregår ved at underbyde priserne indtil de går konkurs. Denne "gen-forurening" med Monsanto korn har bønderne ikke nogle change for at opdage, da man ikke kan se at det er en Monsanto plante, man har på marken,  Der sker også "Fejl" hos traditionelle så-sæds producenter, så de kommer til at sælge Monsanto korn (bestikkelse).

Forbrugernes mulighed for at sige nej til farlige produkter bliver elimineret bid for bid eller enda helt forbudt. Dene nye verdensorden er ved at blive udvidet i al stilhed:

Jeg synes i skal overveje at skrive under på protest mod TTIP (Transatlantic Trade and Investment Partnership)

protest mod TTIP

Undgår selv aspartam, men det er ikke en selvfølge at jeg kan blive ved med det, hvis TTIP gennemføres.

Ps: jeg har ikke noget med denne underskriftsindsamling at gøre, ser bare en sammenhæng med jeres sag.


Gæst

#39 Re: Re:

2014-09-17 17:14

#8: - Re:  

 Ja man kan da godt læse, at du ikke selv er allergisk over for aspartam, heldigt for dig. Om de giver kræft eller ej vil jeg være usagt, men jeg ved hvordan det virker på mig med flere (de allergiske reaktioner) og de kan ikke benægtes, men jeg er så heller ikke i "lommen" på industrien, men et almindeligt menneske med allergisk reaktion.

Bjarne

#40 Re: Re:

2014-09-17 21:47

#8: - Re:  

 Nåå hvorfor skriver FDA forsker så det er ????

Samle selv linket man kan ikke poste det her

www.fda.gov
/ohrms/dockets/
dailys/03/Apr03
/042503/
02P-0317_emc-000245.txt


Gæst

#41 Re: Re: Re:

2014-09-17 21:52

#40: Bjarne - Re: Re:  

 Undersøgelsen er fra 2003....


Gæst

#42

2014-09-18 04:50

Jeg er villig til at underskrive da jeg har fået ødelagt mine tarme af aspartam.

Gæst

#43

2014-09-26 10:47

Jeg syntes det er en god ide, jeg kan ikke selv tåle Aspatam. Får hovedpine, kvalme og bliver svimmel. Det er jo ikke til at vide hvor der er Aspatam i med mindre man er nød til at prøvesmage det. Og der er ubehageligt at sige må jeg bytte denne sodavand, når man eks er til fødselsdag i familien. Det er ikke alle der tror på det. :) Mvh Annette

Gæst

#44

2014-10-03 07:09

Det er super godt initiativ, aspartam burde være blevet forbudt for længst, man hører jo kun dårligt om det.

Gæst

#45

2014-10-04 13:34

Ja jeg syntes det er et flot arb i gør og jeg tror at der meget skit i vores mad som vi ikke aner
Men deg er mange mennesker def ikke tager det alvorlig nok og det er synd..

Gæst

#46

2014-11-13 22:56

Aspartam er en politisk pengemaskine intet andet -

ikke til gavn eller sundhed - tværtimod Opfinderen

er Donald Rumsfeld - Aspartam er forurenende og død farlig

Gæst

#47

2015-01-14 21:56

Gør Danmark sundere og befolkningen klogere på det de indtager og servere til deres børn ....

Gæst

#48

2015-01-17 13:39

Når aspartam er så skadeligt, forstår jeg ikke at medicinalfirmaer kan få lov til at bruge det, hvilket de gør i Moviprep, som er et middel til udrensning af tarmen.

Gæst

#49

2015-01-26 11:39

forbyd asparmenten

Gæst

#50

2015-01-26 13:23

Jeg har ret til at leve . Og få noget at spise og drikke uden og skulle tænke på om jeg kan få følgesygdomme af det