Forbyd sødemidlet Aspartam, der gør folk syge!

Quoted post


Gæst

#22 Re: Re:

2014-08-04 09:30

#8: - Re:  

Aspartam er ejet af Monsanto, hvis du mener Monsanto produkter er harmløse må du være lobbyist for det gift de fremstiller!
Heldigvis er der da lande som har valgt at forbyde Monsanto, vi er desværre bare ikke et af dem.

Hvorfor er det osse, at hvis landmænd i USA frasiger sig at have korn som er GMO fra Monsanto, så kommer de og lukker dig ned, og dermed tager dit levebrød fra dig, bare fordi nogle landmænd ved det er noget som på sigt ødelægger os.
Tænk jer om, heldigvis har vi da selv muligheden for at boykotte Monsanto produkter og det gør jeg!

Jeg er på en sin vis ligeglad med om folk skriver noget for at fremme noget andet, men tænk jer om, bare fordi noget er pakket pænt ind i emballage og politikernne giver det lov til at være lovligt, så er det nødvendigvis IKKE sundt!

Jeg har ikke noget firma eller noget som helst for egen vindnings skyld, men jeg har læst og set meget om aspartam og monsanto, og det var ret skræmmende.

Søg evt. på monsanto på youtube og se en af de mange dokumentar film som er lavet om dem.

Og hvorfor mon obama har skrevet under på en klausul, som gør at monsanto ikke engang kan blive sagsøgt? Fordi de måske er så mægtige=penge måske? Vi har alle en chef som vi skal stå til rådighed overfor, og obama ligeså.

Svar


Gæst

#24 Re: Re: Re:

2014-08-13 13:46:01

#22: - Re: Re:  

 Stop nu dig selv og konspirationsteorifælden du er faldet i.

 

99% af alle dokumentarfilm om Monsanto er lavet af virksomheder der sælger "Naturlige helseprodukter" - Lige så vel som denne underskriftsindsamlig er lavet af Nina Andersen, som sælger "Naturlige helseprodukter", produceret hjemme i hendes køkken på Nørrebro. Det er fakta.

 

Brug nu din sunde fornuft i stedet for at tro på alt hvad du læser og ser, og når du endelig læser og ser videoer om emnet, så hav noget KILDEKRITIK!!!!

 

Det nytter ikke noget at i kommer med jeres åndsbollede påstande på baggrund af artikler i læser på "naturalhealth.com", "monsantoisevil.com" og sider som "we-believe-in-remote-clairvoyance.com".

 

Fik jeg nævnt at starteren af denne underskriftsindsamling og www.aspartam.dk, snyder folk fra deres penge ved at sælge "Fjern-clairvoyance" via telefonen?

 

I forbavser mig gang på gang.

Aspartamhater

#27 Re: Re: Re:

2014-08-15 11:34:17

#22: - Re: Re:  

 Godt indlæg.