sig nej til julehjælp til muslimer ( der ikke holder jul)

sig nej til julehjælp til muslimer ( der ikke holder jul) / Beskeder / tak for hjælpen / Kommentarer


Gæst

#26 Re:

2014-02-20 19:13

#2: -

er selv pædagog og jeg kan fortælle dig at de muslimske børn deltager i julehyggen og flere af dem får julegaver fra deres forældre,ja ok nogle muslimer spiser svinekød men det er ikke det store flertal,jeg er dansker jeg gør det ikke,der er også muslimer der drikker,ja de drikker sgu og ryger,prøv du at tage til istanbul i julen så skal du se jule udsalg som du ikke har set lige i dk,håber du blev bare lidt klogerer


Gæst

#27

2014-02-20 19:18

den er mere end latterlig,den er dum og undsindet som sædvanlig

Gæst

#28

2015-10-08 12:24

det var så lidt de skal da ikke tage jule hjælpen fra de dansker der godt kunne bruge det

Gæst

#29

2015-10-09 15:43

Uden nytte kommer aldrig til og ske medmindre de er kriste- muslim :)

Gæst

#30 Hvorfor kun muslimer?

2015-10-09 16:20

Hvorfor er det kun muslimer det omhandler? Hvad med alle de mange mennesker der ikke er fattige som søger julehjælp? De skal vil heller ikke have ret til den ? 


Gæst

#31

2015-10-09 18:17

Det manglende da bare. Julrhjælp er til vores egne trængte

Gæst

#32

2015-10-11 18:09

Lige et par ret naive spørgsmål fra mig til jer alle.

1 - Hvordan vil i stoppe dem fra at søge ved at skrive under her?
2 - Hvordan vil i stoppe hjælpeorganisationerne i at uddele julehjælp til dem?
3 - Hvordan vil i tjekke om lige den muslimske afholder jul, eller ej?

Jeg er efterhånden led og ked af at der hvert eneste år skal piskes en stemning op som den her.
hvad hvis alle der her har skrevet under, i stedet for letter måsen og kommer ud og hjælper lidt i stedet for?

Har i nogensinde hørt når nogle har sagt
"Vi kan ikke hjælpe alle, men alle kan hjælpe én"

Og lige nu er der 6.149 underskrifter.... Jeg er ret sikker på at der så ikke ville være ret mange fattige danske børnefamilier tilbage der stod uden hjælp i julen.

Måske oplever jeg lige om lidt en shitstorm, men forhåbentligt har jeg givet bare et par stykker af jer noget at tænker over.


Gæst

#33

2016-08-18 04:11

Vil spørge om I står bag FB siden "Nej til julehjælp til muslimer der ikke holder jul"? Hvis ikke, er der nogen der tør sprøge dem??
Skal man være Super Kristen for ikke at blive banned? Er ik ok med indvandring, men siden jeg meneren stor del af problemet for indvandringen ligger ved vores invasion, bomber mm, skal jeg bannes. (facts)
En kommentar om at jeg mener næsten alle religioner bidrager til problemet er åbenbart nok .. Damn sørgeligt, Jeg håber de ser dette, og kontakter, således de ved vi kæmper for det samme. .. 


Gæst

#34 Re:

2016-08-18 05:53

#32: -  

 1: Idag ..  de fleste der ser mulighed, eventuelt kombineret med et behov, kristen eller ej, søger vel ..  og behov burde man vel også gå efter skulle man følge bogens lov..  

2: Der er nok problemer overalt - ligeledes i DK, ingen børn skal sulte ligemeget hvorfra.
Først når vi hjemme har nok, så skal det næste næsten gives videre. (spørgsmålet er nærmere hvordan vi kan eftergive DONG og Goldman Sachs,  de godt 10 milliader (dk kroner, velfærd) som de nappede) = 2-3 års gratis flygtninge fest, hvis man skal være kold, eller bare forestil dig samme beløb til hjemmeplejen .. nej der skal købes nye krigsfly og flere bomber = endnu flere flygtninge.

3: Har en personlig oplevelse, var i Turkiet, skulle besøge en ven, pige + familie (er dansker, hun muslim). Det var lige inden jul, jeg tog afsted og var der frem til engang i januar. 
Jeg blev lige så overrasket som du nok nu bliver .. men der blev faktisk holdt en form for minijul med god mad (kylling/and) + selvskab. Gaver blev dog først delt ud nogle dage efter ved nytår. Det med "julemaden" var ikke forbi jeg var der, men det var faktisk tradition, helt nede i muslimerland.

Hvis folk virkelig vil stoppe alt det lort der foregår burde de undersøge  9/11 og kigge dybt.
Så ser de måske hvem der står bag indvandringen og the war of terror.


Gæst

#35

2019-11-21 22:53

Jeg arbejder for bedre vilkår for hjemløse i Randers og mit hjerte bløder over at se det nasserøvs princip

Gæst

#36 Re: Re:

2019-11-21 22:54

#26: - Re:  

Men læg det lige helt fast. Nørrebro er et ekstremt minus jul område.


Gæst

#37

2019-11-22 11:25

mange tak for alle de gratis mad - en muslim som ikke holder jul

Gæst

#38

2019-11-22 20:49

Tak for dit initiativ GJ Katja

Anonymous

#39

2019-11-26 13:09

I aftnens udgave af Go'Aften Live kl. 17.20 kommer Cathrine Støvring Preussler der er formand formand for De grønne pigespejdere og jeg ind for at debattere for og imod den nye spejdertrøje uden mærker.

Gæst

#40

2019-11-27 09:43

Luk røven