sig nej til julehjælp til muslimer ( der ikke holder jul)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen sig nej til julehjælp til muslimer ( der ikke holder jul).


Gæst

#1

2013-11-24 13:08

Og idé
Erik Fischer

#2 Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-11-24 17:13

For det første: hvis man bekymrer sig om hvem der får eller ikke får julehjælp, kan man melde sig som frivillig eller give et bidrag til en af de organisationer der står for det i stedet for at brokke sig.
For det andet: Hvad er det for en integration man ønsker sig, hvis man ikke synes at muslimske medborgere skal kunne forkæle deres børn til jul.
For det tredje: Danskernes fejring af jul er ældre end kristendommen, men skal vi. Så også sige nej til ateistiske familier, eller familier som ikke er med i folkekirken, eller dem som bare er kulturkristne?
Katja

#3 Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-11-24 17:28

#2: Erik Fischer - Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

det det drejer sig om er ikke nogen der har ondt i røven men folk der trætte af de nasser på det danske samfund de imod jul og hokder ikke selv jul men søger alligevel julehjælp og det hænger bare ikke sammen!  mens der sidder en enlig mor med børn som fejrer jul men ikke kan få julehjælp fordi der for mange ansøger og det skal stoppes !

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-11-24 19:59


Betina
Gæst

#5

2013-11-24 20:01

Og hvem var det sjovt nok der fik skiftet flæskestegen ud med cheks og kolde kontanter det var sjovt nok også dem :-( men der sidder desværre også en del danskere og rager 2 og 3
kurve til sig der burde være mere kontrol med det god jul

hannalena

#6 Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-11-24 20:18

#2: Erik Fischer - Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

Jeg er ikke racist og har ikke ondt i røven, men når det nu hedder jule hjælp så er det da mest logisk for mig at det er for at hjælpe med at børnene får en god jul. Når der er eid som muslimerne fejre så kan dem der ønsker at hjælpe med det jo starte en indsamling til det formål. Jeg personligt har fået hjælp 1 gang hvor det reddede julen for min søn som ellers ikke ville ha fået hverken julemad eller andet den jul uden. Så ja jeg mener at julehjælpen kunburde gives til dem der rent faktisk holder jul.

 


Gæst

#7

2013-11-24 20:30

det også for latterligt
Jette

#8

2013-11-25 05:49

Jule hjælp er til dem der holder Jul, sportslegater er til dem der dyrker sport. og sådan kan man blive ved, det har intet at gøre med om man er Muslim.

Banderos

#9

2013-11-25 07:43

Det viser bare hvor dumme folk er i dag, julen er noget religiøst og ikke en tradition, så hvor mange dansker der fejrer jul er religiøse og forholdene? ?
Hvor mange danskere tager i kirken under julen?
Jeg er enig at hjælpen skal være til dem der fejrer julen som noget religiøst og ikke for traditionelle grunde, for ellers skal hjælpen være til alle og ikke kun danskere
Shahzad

#10 Re: Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-11-25 07:59

#6: hannalena - Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

Vi er manger muslimer der betaler skat i DK, så derfor skulle alle der har brug hjælp,  burde kunne få det og ingen muslimer får hjælp, fri eller noget andet af staten under Eid.

Jeg fejrer ikke jul men stadig laver vi god traditionel dansk mad under julen og derfor skulle alle der har lyst til det men ikke har råd burde kunne få hjælp

 


Gæst

#11

2013-11-25 08:14

Muslimer spiser heller ikke svinekød altså flæskesteg. Så det giver ingen mening at give Dem hjælp til en jul som de slet ikke holder. Hjælp heller de danske familier der ude som ikke har råd til at give deres børn den samme jul som alle de andre i deres klasse får. Julen er dansk og skal bevares for de som gerne vil holde den.! God jul.

Gæst

#12

2013-11-25 08:23

julehjælp skal gå til familier der holder jul
Katja

#13

2013-11-25 08:26

i er osse i dk der fejrer man ikke eid men jul så nej der ingen hjælp der men når der sidder familier som rent faktisk ønsker at holde jul men som ikke kan fordi de ikk hr midler nok fordi muslimer søger julehjælp selvom de ikke holder jul så gør det mig rasende og når de så ovenikøbet prøver at lave om på den danske kultur gør det mig endnu mere rasende så nej. muslimer skal slet ikke ha julehjælp julehjælp er til dem som holder jul !!

Gæst

#14 Re: hvad med and og gås ?

2013-11-25 11:01

#11: -  

 


Gæst

#15

2013-11-25 11:02

Utrolig de ingen skam kan føle føj for Satan

Gæst

#16 Skal ateister og agonstikere og andre trosretninger ikke kunne få julehjælp heller ?

2013-11-25 11:03

Er et kun bestemte grene af den kristne religion der kan modtage hjælpen?

Den her problematik stiller flere spørgsmål end der giver svar

Gæst

#17

2013-11-25 11:14

Det skal stoppes nu. Julehjælpen er til de kristne som fejre julen. Ikke til alle andre som bare vil have pengene. De holder jo ikke engang jul - Danmark for ever!

Gæst

#18 jul er ikke religiøst

2013-11-25 11:15

Tværtimod da de kristne kom lagde de bare jesus fødsel oveni de nordiske traditioner. . Vi i norden har altid fejret fader vinter og tage juletræet ind i stuerne og holdt kæmpe ædegilder hvor alle samles... et grantræ symbolisere evigheden i en periode hvor alt andet dør hen... så nej man behøver ikke at være kristne for at fejre jul... blot skandinavisk... og ja muslimer fejre ikke jul så at be om tilskud er kun for at nasse på de nordiske traditioner hvilket også ville være fint hvis det var fordi man ville integreres og fejre vinteren sammen med de folk man bor sammen med.. men de fleste af os ved godt det ikke er tilfældet.. derfor får folk ondt i røven

Gæst

#19 Re: Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-11-25 11:58

#3: Katja - Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

Har du konkret viden om nogen muslimer der har bedt om julehjælp?  Eller er du bare imod noget, som alligevel ikke finder sted.

Gæst

#20 Hold da op!

2013-11-25 13:40

STOP SALG AF BALSAM TIL MUSLIMSKE KVINDER - DE DÆKKER ALLIGEVEL BARE DERES HÅR!

Gæst

#21

2013-11-25 14:23

...

Gæst

#22

2013-11-25 15:32

Ingen Jul, ingen Julehjælp, det kan ikke være anderledes
Hanne

#23 Sang

2013-11-25 15:43

Sidder lige og høre Danmarks national sang,nemlig DANMARKS JORD FOR DE DANSKE af og med John Mogensen. SÅDAN

Gæst

#24 Re: Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-11-25 15:50

#6: hannalena - Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

JEG er ikke RACIST fordi JEG er imod julehjælp til muslimer HUSK at være muslim er ikke en RACE det er en tro så jeg bliver aldrig RACIST BUMBUM


Gæst

#25

2013-11-25 15:54

JEG er ikke RACIST fordi jeg imod julehjælp til muslimer husk at være muslim er ikke en race men en totalitær ideologi bum bum