Pension udenfor Europa

Pension udenfor Europa / Beskeder / Indsamling til retssag mod Den Danske Stat for forskelsbehandling. / Kommentarer


Gæst

#1

2020-05-25 14:14

Ville virkelig gerne støtte projektet. Men denne side er mildt sagt ren volapyk. Skriv dog klart, enkelt og kort... Ikke flere meter tekst, der skal scrolles igennem. Betaler meget gerne, da jeg også finder en sådan forskelsbehandling horribel. Men sæt det op, så det giver mening. Så er jeg den første til at "spøtte i bøssen". Med venlig (og meget velment) hilsen. Flemming

Gæst

#2

2020-08-06 02:44

Det er i det hele taget en varm kartoffel der efter min opfattelse gribes forkert an, men kritik er altid let. At der ikke beviljes fri proces fra starten i så vigtigt et forhold fortæller meget om sammenspisthed i samfundsstrukturen. Pensionisternes rettigheder berør også på EU som i mange tilfælde ikke betræder grundlæggende folkerettigheder, derfor bliver det fandens svært. Udtalelsen fra Folketinget i 2019 er så bedøvende vag og uden reelt syn for rettigheder. Sagen burde uden videre kunne indankes til Menneskerettighedsdomstolen. De økonomiske midler man direkte stjæler fra borgerne udenfor EU/EØS er helt ude i hampen. Det er direkte tyveri som ingen burde kunne stå bag. Det skriger til himlen af ubegavethed. EU er en klods om benet i stort set alle retninger. Dykker man ned i det styre, vil man blive særdeles overrasket over det skrankepaveri der tyraniserer og stjæler mange landes penge og lever fedt af dem. Føj siger jeg bare. Fælleskab er fint - på frivillighedens basis - så virker det efter hensigten - ellers ikke!



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...