Bevar Københavns naturhistoriske kronjuvel!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Københavns naturhistoriske kronjuvel!.


Gæst

#501

2016-09-13 08:43

København er en dejlig by at bo i. Blandt andet på grund af naturområdern. Det er en stor skam at sælge ud af disse naturområder da Københavns herlighedsværdi overordnet vil falde. Vi risikerer at skabe en masse boliger til en by som folk ultimativt ikke ønsker at bo i.

Gæst

#502

2016-09-13 13:37

Fordi jeg synes at vi skal bevare de gamle grønne områder vi har i København.

Gæst

#503

2016-09-13 16:25

Det er vigtigt ar bevare fælleden - de mange arter og jorden skal forblive urørt!
Christamarianne

#504

2016-09-13 17:27

Vi skal bevare det grønne åndehul, som har stor betydning for mennesker og dyr. Detvstørste grønne område i nord Europa så tæt på en storby. Det er vi stolte af !!!!


Gæst

#505

2016-09-13 20:20

Jeg er biologilærer og vi har brug for naturbevarelse i en hårdt presset natur i Danmark som er et kulturlandskab

Gæst

#506

2016-09-14 05:08

Fordi jeg bor på Amager . Og altid har gjort.
Og synes de grønne områder skal besvares..

Gæst

#507

2016-09-14 06:07

Vi har så få naturområder tilbage i København, så de burde fredes. Natur giver liv. Prestigeprojekter kan flyttes til industriområderne, hvor jorden alligevel bør renses.

Gæst

#508

2016-09-14 08:37

1.De grønne områder i og omkring København er byens "Lunge" i bogstavelig forstand: Det er den eneste modvægt vi har mod den massive og tiltagende luftforurening i byen.