Tvunget børnevaccine ved pasning i offentlig institution


Gæst

#126

2015-11-14 07:07

Fordi små børn ikke skal blive syge fordi der er idiotiske forældre i vores land.

Gæst

#127

2015-11-14 13:46

Da mæslinget er en yderst farlig sygdom, som kan udryddes
Cecilia k

#128 Re:

2016-04-13 07:21

#10: -  

 Du skal bare ik sende dit barn ud i instution ,blandt mine børn . Så må du hjemmepasse. 

Vaccinen gælder først fuldt ud ved den sidste , indtil da ka dit barn smitte mit.

Jeg har en dreng der har været syg med akut hjernebetændelse i 8 mrder, han har sku lære at gå igen, cykle, hoppe. Fået utallige medicinske kure direkte i årene, hjernescanninger, rygmsrbsprøver og utallige indlæggelser.

Hjernebetændelse ses også efter mæslinger, det er hvad du og de andre spelt forældre udsætter jeres og  andres børn for, det er fint du selv vil bestemme over dit barn, men jeg bestemmer over MIT og uvaccinerede børn skal bare ik være i offentlige instutioner.


Gæst

#129

2016-04-13 08:59

Fordi jeg passer på mine børn

Gæst

#130

2016-04-13 12:07

Husk der er forskel på MFR-vaccinen og den anden meget medie-omtalte Di-Te-Ki-Pol-Hib-vaccine, som børn har fået erstatning for... Http://www.medicinskviden.dk/aluminiumallergi-fra-vacciner/

Gæst

#131

2016-04-13 14:18

Simpelthen for sindssygt alle de udlændinge og øko mødre der ikke vaccinere og slæber alle de livs farlige sygdomme med herop så vores andres dejlige børn skal lide under ar de er ligeglade med deres børn dør! Jeg er totalt skræmt af tanken om mit barn blir ramt af deres sygdomme så vi rejser ikke og begynder ikke i vuggestuen før efter mfr vaccine 15 mdr..

Gæst

#132 Re:

2016-04-15 05:20

#101: Jacob -  

Hvad er problemet. I har jo fået vaccineret jeres børn.. Skulle det ikke beskytte mod sygdomme???

Jeg personlig er glad for at mine børn ikke er blevet vaccineret.

De er meget sjældent syge. Den ene er endda født ekstremt for tidligt.

Kroppen er helt enestående unik og intelligent, ligesom al liv omkring os.
Kroppens immunforsvar erindrer tidligere kriser og sygdomme, som når man kommer igennem disse,styrkes denne i stedet for at blive yderligere svækket.
For at kunne få denne modningsproces, bliver vi nød til som mennesker at "turde" gå gennem de udfordringer vi møder i livet.
På samme måde er vores immunforsvar bygget op og derfor en en vigtig omdrejningspunkt i dette grundprincip.
"Den stærke overlever", sådan fungerer det også på celleplan inde i vores krop.

Hver ting til sin tid. For man kan ikke bare bombarderer en krop med kriser /sygdomme, uden at tage forbehold til det menneske som lever i denne krop,
Der skal også være en parathed i denne modningsproces.

Vores sundhedssystem, som det er nu, fratager enten os denne "erfaringsgrundlag", eller også overser helt hvad en krop kan klare.

Små børn der går igennem børnesygdomme i det tempo de selv befinder sig i, styrkes og modnes rent faktisk af at få disse sygdomme.
Denne erfaring fratages ved massive vaccineprogrammer, hvor kroppen bombarderes med svækkede vira, bakterier, med hele proteiner der ikke er spaltet / nedbrudt og hvor der er op til flere forskellige giftige ingredienser, så som formaldehyd, tungmetaller / aluminium, antibiotika mv.

Resultatet er at kroppen ikke kan nå at følge med, den har ikke lært at få de præcis værktøjer, der skal til, for at vide hvordan kan støtte og styrke sig selv.

sofie

#133

2016-04-15 22:05

Der findes rigtig mange børn, der får store problemer af vaccinationer, på grund af de tilsætningsstoffer der findes i vaccinationerne i dag, og mæslinger, fåresyge, røde hunde er ikke sygdomme som er farlige, det er yderst sjældent. Man kan ikke tvinge folk til at vaccinerer deres børn. 100 drede vis af børn får skader og erstatninger på grund af den aluminium som der findes i vaccinationer i dag, aluminium går på nervesystemet og kan gøre megen skade der. Istedet for så gå i kløerne på dem der fremstiller vaccinerne, det er der der skal sættes ind, få dem til at tage ansvar for at lave rene vacciner, eks, i Sverige har de mindre aluminium i deres vacciner.

 


Gæst

#134

2016-04-19 13:56

Har skrevet under fordi der vanvittigt at vi skal risikere alvorlige misdannelser, varige hjerneskader og dødsfald blandt børn,når vi nu har en fuldstændig gennemtestet måde at forebygge det på.