Tvunget børnevaccine ved pasning i offentlig institution


Gæst

#51 Hvad bliver det næste?

2015-06-29 06:47

Lige meget om man er for eller imod vaccine er det da total galt at gå ind for tvang! Det minder mig uhyggeligt meget om tvangssterilisering af visse grupper! Der mente "samfundet" ikke at de kunne varetage at have børn. Ved at tillade tvang (uanset hvilken) tillader man også overgreb...


Gæst

#52

2015-06-29 07:07

Skal selv være mor for første gang..og håber inderligt, at min dreng når at blive vaccineret inden ham evt. Kommer i smittefare

Gæst

#53

2015-06-29 07:13

Hvis i vil stoppe alle Børne sygdomme fra at sprede sig 

Så stop at få flere indvandrere ind i landet da de ikke er vaccineret 


Gæst

#54 Re:

2015-06-29 08:05

#10: -  

 Egoist! 


Gæst

#55

2015-06-29 08:11

Der er vel en grund til at det hedder børnedsygdomme - og det skyldes vel at man skal have dem mens man er barn... De er farlige at få som voksen men som barn bliver man oftest syg og sløj... Til gengæld er de med til at styrke en imunforsvar gevaldigt... Husk også at der findes uandede bivirkninger ved vaccinationer - bland andet pollenallergi og andre allergier... Jeg siger hermed ikke at man ikke skal vaccinere sine børn, vil blot tillægge lidt nyance till en meget ensidig debat


Gæst

#56

2015-06-29 08:23

Mæslinger skal udryddes !

Gæst

#57 Re: Re: Re: Spændende initiativ. Man skal værne om sine børns sundhed.

2015-06-29 08:46

#40: #læsdata - Re: Re: Spændende initiativ. Man skal værne om sine børns sundhed. 

De ingredienser der er i vaccinen er deri af en årsag. Jeg har tiltro til at de mennesker der er uddannede i dette, har forsket i dette og arbejder med dette til hverdag VED BEDST!

Kaaber01

#58 Vaccine

2015-06-29 08:48

Jeg skrev under, fordi jeg mener, at det er vigtigt, at vi værner om vores folkesundhed.

Mange vil vælge fostre fra via abort, men vil ikke beskytte sit barn ved vaccine!!


Gæst

#59 Re: Re: Re:

2015-06-29 08:50

#38: Læs indlægssedlen og sæt jer ind i den! - Re: Re:  

 Der er forsket massivt i bivirkningerne og selvfølgelig er der bivirkninger. Antallet af alvorlige bivirkninger er så små, at de fordelene ved vaccinerne LANGT overgår ulemperne. Men hvis man er så paranoid og mistroisk så vil alverdens dokumentation jo aldrig være nok. Det må være skræmmende at gå livet i møde med så stor mistro og frygt.


Gæst

#60

2015-06-29 09:20

Hvordan kan man være så egoistisk ikke kun for andre børn men også ens eget! Fatter det simpelthen ikke. Hvorfor udsætte ens eget barn for fare? Hvor er det direkte klamt!

Gæst

#61 Re:

2015-06-29 09:30

#10: -  

 Så må du jo beholde dine unger hjemme.


Gæst

#62

2015-06-29 09:36

Jeg er blevet opereret over 30 gange på ørene, pga mæslinger. Fik benæder som næsten er umulig at komme af med. Koster både mange smerter, øreflåd og operationer igennem livet.
Og så kan man blive både Døv, Blind og Stum af mæslinger

Gæst

#63 Re: Re: Spændende initiativ. Man skal værne om sine børns sundhed.

2015-06-29 10:10

#35: - Re: Spændende initiativ. Man skal værne om sine børns sundhed. 

 Helt seriøst, i sidder og læser om indholdet af en vaccine, men i ved INTET om kemien, immunologien eller bare den generelle videnskab bag hvordan man fremstiller vacciner og designer dem til at virke?

 

Det er altså på et noget andet plan, end at kigge på hvad der er puttet i spegepølsen i supermarkedet.


Gæst

#64 Re:

2015-06-29 10:12

#55: -   De er farlige at få som voksen men som barn bliver man oftest syg og sløj... Til gengæld er de med til at styrke en imunforsvar gevaldigt.

 Nej det er ikke korrekt. Faktisk er immunforsvaret MEGET svækket i flere år efter en mæslingeinfektion.


Gæst

#65

2015-06-29 10:18

For at sikre den dag jeg får børn, at de ikke bliver udsat for sygdom pga manglende vaccinationer

Gæst

#66 Re: Re:

2015-06-29 10:28

#54: - Re:  det kan der got være men meslinger var som godt væk fra dansk jord

 

 


Gæst

#67

2015-06-29 10:34

Jeg skriver under da vores yngste barn fik børnegigt efter at have haft mæslinger. Dengang kunne man ikke vaccineres mod mæslinger men jeg kan huske at der var et vis antal børn der havde fået børnegigt efter mæslinger, på daværende tidspunkt var der 700 børn i landet der havde børnegigt og jeg kan godt sige at det er en forfærdelig sygdom .

Gæst

#68 Re:

2015-06-29 10:53

#4: -  

 Du er godt klar over at de børn der er blevet vaccineret også kan smitte dit barn i ugerne efter at de er blevet vaccineret ik? Det sker heldigvis sjældent, men det behøver ikke være en uvaccineret person der smitter! 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-06-29 11:30



Gæst

#70

2015-06-29 12:35

1:1.000.000 bliver alvorligt syg af MFR vaccine
1:3.000 bliver alvorligt syg af Mæslinger !
1:4.000 dør af Mæslinger !

hvor svært kan lige være at forstå ?
http://www.ssi.dk/Aktuelt/Temaer/Sygdomsudbrud/Maeslingetema.aspx
Molekylærbiologen

#71 Re: Re: Re: Spændende initiativ. Man skal værne om sine børns sundhed.

2015-06-29 12:44

#40: #læsdata - Re: Re: Spændende initiativ. Man skal værne om sine børns sundhed. 

Du er så et godt eksempel på folk, der udtaler sig om ting, de absolut ikke har forstand på. Medium 199 er blot et medie til at dyrke cellekulturer i, og det er nok det de celler, der har været brugt til at dyrke virusserne i, har vokset i, og så er der nogle rester tilbage. At der står, at det ikke er egnet til terapeutisk brug i mennesker og dyr, er absolut ikke det samme som, at der er farligt - det er bare for at understrege, at der er tale om et medie til cellekulturer. Hvis du nu havde gidet at læse de sikkerhedsinformationer, som findes på selv samme side, som du linker til, ville du også se, at der er tale om et helt ufarligt medie.

https://tools.lifetechnologies.com/content/sfs/msds/2012/12350039_MTR-EULT_DA.pdf


Gæst

#72 Re: Re: Re:

2015-06-29 13:14

#28: - Re: Re:  

 det handler ikke kun om dine børn, egoist, det handler om at udrydde sygdomme som er farlige for hele samfundets børn, hurra for at dine børn er kommet godt ud af det, men det er ikke alle der gør det og det er sådan nogle som DIG med din hippie-holdning der er med til at udsætte andre børn for fare. Skam dig.


Gæst

#73 Re: Re:

2015-06-29 13:17

#26: Rikke - Re:  

 Åh gud, endnu en øko hippie som påstår at have sat sig ind i tingene. Hvilken uddannelse har du som gør dig klogere end størstedelen af uddannet sundhedspersonale? Jeg kan finde masser af artikler som skyder samtlige af dine teorier ned. Håber du holder dine bøen fra lægen når du har truffet dette valg? Eller er du ligeglad med at du risikerer at smitte andres børn? I så fald håber jeg ikke vi bruger samme læge, for det kan godt være, at lovgivning endnu tolerere det, men det gør jeg ikke hvis mit barn bliver smittet!


Gæst

#74

2015-06-29 13:48

Fordi det Ikke er okay at smitte andre børn, når det kan undgåes!!!!'

Gæst

#75 Re: Re:

2015-06-29 14:38

#31: Morecat - Re:  

 morecat du da helt ude i hampen.. rejs tilbage til den mørke alder og tro på trolde og spøgelser.. i guder der findes folk med så lav intelligenc