Tvunget børnevaccine ved pasning i offentlig institution


Gæst

#76

2015-06-29 18:08

Fordi det ikke burde være muligt for nogle få, at sætte mange andres liv på spil, specielt ikke i offentlige institutioner!

Gæst

#77

2015-06-29 18:15

Nogle af de børnesygdomme er farlige, jeg er selv mor til 3 og de har alle fået deres børnevacciner. Synes det er det rigtige at gøre for sit/sine barn/børn.

Gæst

#78 Re:

2015-06-29 18:34

#1: -  

Har selv en 8 uger for tidligt født dreng, og her hjælper "sund kost etc." ikke lige umiddelbart, når vi taler om et spædbarn, der har et svagt immunforsvar grundet sin for tidlige ankomst. Enhver infektion og virus er potentiel alvorlig - selv en forkølelse! Så jeg kunne ikke være mere enig med dig, mor til et meget for tidligt født barn. ALLE bør få deres børn vaccineret - og propagandaen omkring de "farlige vacciner" er bare ikke grund nok til ikke at gøre det! Jeg/vi var bare så heldige, at vores dreng nåede at få sin MFR vaccine, inden spelt-mama segmentet gik helt over gevind og fandt på at deres børn ikke skulle vaccineres længere!  

Gizmomis

#79 Re: Re:

2015-06-29 19:07

#31: Morecat - Re:  

 Det er ualmindeligt skræmmende at folk der tror på så sindssyge konspirations teorier får lov at opfostre børn

Gizmomis

#80 Re: Re: Re:

2015-06-29 19:14

#28: - Re: Re:  

 Nu er der vist ikke meget forsøgskanin over det da vaccinerne er gennem testet og efterhånden har eksisteret længe..

 Men jo rart for dig dine børn er raske.. Håber det er fordi de er kom,et godt igennem sygdommene, for får de dem som voksne, ja så er risikoen jo kun større.. Men med dit på det rene kan du jo være ligeglad om de børn dine evt smittede/smitter også klare sig raske igennem det


Gæst

#81

2015-06-29 19:18

Jeg har forståelse for menneskers frie valg, men jeg har ikke forståelse for at disse mennesker kun tænker på dem selv og deres egne. Meget bekymrende ! Derfor skriver jeg under for den/dem der ikke kan beskytte sig, mod andres valg.
Gizmomis

#82 Uvidenhed

2015-06-29 19:22

Det er simpelthen utroligt så stor uvidenhed vaccinations modstanderne udviser.. Jeg har endnu ikke set et fornuftigt argument, kun tossede ideer og konspirations teorier.. Nej børn bliver ikke autister af vaccinationer, den undersøgelse var fusk og forlængst afsløret.. Ja selvfølgelig kan man være meget uheldig at blive syg af vaccinationen eller smitte efter at have fået den, da det jo er virus man får, dette er dog sjældent..

 Nej ikke alle danner nok antistoffer så nogle kan blive syge til trods for vaccinen, men jo flere der vaccinere jo bedre beskyttet er dem hvor den ikke virker, samt dem der er for små, for syge eller allergiske..

 Og ja nogle få får en reaktion på vaccinen, sådan er det med alt medicin.. Det er selvfølgelig skrækkeligt, men risikoen får grimme eftervirkningerne er langt langt større ved sygdommen end den er ved vaccinen..

 Mange især yngre forældre har ikke levet med disse sygdomme og har ikke set hvor grumme de er, de slår dem hen som uskyldige fordi de kaldes børnesygdomme, men det er de langt fra, det er grumme sygdomme, med stort ubehag og med mulighed for grimme følger og endda død..

 Kighoste fx hvis i havde set et lille barn hoste til det fik indre blødninger så ville i aldrig overveje ikke at vaccinere.. Min niece var for kort tid siden ved at miste sin 4 årige datter pga skoldkopper, en sygdom vi ikke vaccinere i od i Danmark, fordi det vurderes at risikoen ikke er så stor og fordi vaccinen ikke er sikker nok.. Så tro mig, de vurdere faktisk om vaccinationen faktisk er en fordel og vaccinere ikke bare hovedløst..


Gæst

#83

2015-06-29 19:25

Fordi det er vigtigt med en flok-beskyttelse mod børnesygdomme og det opnås kun ved, at min. 95% lader deres børn vaccinere.

Gæst

#84

2015-06-29 19:29

For at beskytte min søn, og de søskende der evt. følger når tid er.

Gæst

#85

2015-06-29 19:30

Jeg ønsker ikke at mit barn/og kommende barn risikerer at blive smittet med sygdomme, som vi vaccinerer børnene imod. Der er en god grund til vi vaccinerer børn.

Gæst

#86

2015-06-29 19:40

Som selvstændig dagplejer har jeg valgt kun at modtage børn der er følger vaccinationsprogrammet.
Jeg synes også at kommunale pasningstilbud burde kunne tilbyde dagplejere/vuggestuer/børnehaver hvor børn følger vaccinationsprogrammet.

Gæst

#87

2015-06-29 19:47

Fordi jeg kender børn der har dårlig immunforsvar og derfor er afhængig af at andre er vaccineret. Jeg syntes det er egoistisk ikke at få sine børn vaccineret. Det er videnskabelig bevist at vaccine virker og folk der ikke tror på det og ikke får deres børn vaccineret bør ikke havde lov til at havde deres børn i alm. institutioner.

Gæst

#88

2015-06-29 19:51

Vigtigt! Godt initiativ.

Gæst

#89

2015-06-29 21:06

Vaccinér! Alt andet er vanvid og en alt for stor risiko for rigtig mange. Risici ved at vaccinere er absolut minimale ift. IKKE at vaccinere.

Gæst

#90

2015-06-29 22:14

Fordi jeg mener det er dybt uansvarligt af de forældre der fravælger det. De udsætter ikke kun egne børn for risikoen men også alle andres børn.

Gæst

#91

2015-06-30 01:25

Kun egoister vaccinerer ikke deres børn

Gæst

#92

2015-06-30 06:28

Fordi det er nødvendigt. Tendensen med ikke at vaccinere er misforstået omsorg for sine børn. Har set mange skæbner der kunne være undgået hvis disse sygdomme VAR væk, nu dukker de så småt op igen fordi nogle New age forelskede forældre mener de har set lyset....

Gæst

#93

2015-06-30 09:03

Så mit barn ikke er i risikozonen før de 15 måneder,

Gæst

#94

2015-06-30 11:31

Jeg vil gerne have hun skal i børnehave uden at jeg skal bekymre mig om disse børnesygdomme som kan smitte mit barn. Hun nåede ik at blive vaccineret da hun var 15 måneder gammel. Pga. en sjældent sygdom har ramt hende da hun var et år. Nu er hun 3 og et halv og stadig ikke vaccineret, og isoleret her hjemme.

Gæst

#95

2015-06-30 16:09

For at beskytte mit eget barn! Hun skal vaccineres og jeg vil gøre alt for hun ikke kommer til at omgåes ikke vacciberet børn

Gæst

#96

2015-06-30 16:51

Fordi jeg synes det er vanvittigt at lade være, nogle må passe på de små

Gæst

#97

2015-06-30 17:54

Fordi det er fuldstændig grotesk at der sidder nogle egoistiske forældre i Danmark og får lov til at lade være med at vaccinere deres børn. Det er en meget frygtelig sygedom som de kære små kan dø af. Jeg har selv en lille datter som har haft alverdens sygdomme siden hun startede i vuggestuen for et år siden. Hun har et meget dårligt immun forsvar og var selv rigtig bange for hun skulle få den sygedom, så spurgte i vuggestuen om alle børn fulgte vaccinations programmet , og det gør de heldigvis , ellers havde jeg taget hende ud med det samme.

Gæst

#98 Re:

2015-06-30 18:21

#1: -  

 er der ingen der har advaret dig imod at vaccinerer et for tidligt født barn???? 

 


Gæst

#99 Re: Re:

2015-06-30 18:23

Personalet kan også være smittebærer. 

Så det hys med at ikke vaccinerede smitter, må godt stoppe igen.  


Gæst

#100 BørnRe:

2015-06-30 18:56

#1: -