Nej til udlevering af dine helbredsdata uden samtykke

Nej til udlevering af dine helbredsdata uden samtykke / Beskeder / Tre vigtige meddelelser - Sidste frist for sletning af dine ulovligt indsamlede data. / Kommentarer


Gæst

#1

2015-03-22 05:29

Vær venlig at slette de stjålne data i DAMD!
Merete Velbæk
Grønnebjergvej 7 vallensved

Gæst

#2

2015-03-22 06:56

Mine helbredsdata er en sag mellem mig og min læge.
Utroligt at I politikere ikke kan finde vigtigere ting at beskæftige Jer med, end at rode i- og sælge ud af almindelige menneskers privatliv - uden nogen form for respekt for det enkelte menneske.

Gæst

#3

2015-03-22 07:14

Vik.tori.5@hotmail.com

Gæst

#4

2015-03-22 12:22

Tak for dette tiltag. Jeg har fulgt jeres opfordring og delt og anbefalet. Dette må stoppes!

Gæst

#5

2015-03-22 12:34

Det er uacceptabelt og en overtrædelse af vores ret til privatliv at staten vil tage vores ulovligt indsamlede helbredsoplysninger og offentliggøre dem i Rigsarkivet.

Ikke bare ødelægger I for fremtidens patientens tillid til lægeløftet og dermed også validiteten af de data der i fremtiden eventuel lovligt kunne indsamles.

I ødelægger også vores tro på politikere som nogle etiske mennesker der beskytter vores borgeres ret, før de tænker på at imødekomme medicinalindustriens ønsker.

Forskning og udvikling er af et gode!, men data kan indsamles lovligt hvis patient giver lov hertil, - sådan har det altid været.

At der laves politiske kovendinger lugter langt væk, dels af at ”Kulturministeriet” går andres ”ministeriers” ærinder – for hvad kulturelt er der i en patientdatabase? Det lugter også af at databasen sikkert allerede er blevet ulovligt kopieret og at man vil skjule de rette forbrydere, ved at lave en uskyldig og lovlig kopi i Rigsarkivet – en slags hvidvaskning af senere offentliggjorte forskningsdata.


Gæst

#6

2015-03-22 21:06

I har skrevet forkert ugedag. Det er tirsdag d. 24.3. - ikke mandag d. 24.3.


Gæst

#7

2015-04-05 08:07

Det lyder uhyrligt . Stop det.

IdaMøller