Dødstraf til pædofile

Denne underskriftindsamling går ud på at få sat en stopper for pædofile EN GANG FOR ALLE selvom menneskerettigheder og andet bureaukratisk pis spænder ben har disse forfærdelige mennesker stadig intet at bidrage med og de har ødelagt alt for mange børns liv det skal stoppe nu pædofile må og skal stoppes og siden intet andet virker må dødstraf til dømte pædofile være den eneste løsning for hvad skal vi bruge dem til hvad kan en pædofil nogensinde gøre for samfundet? Faktum er at de ødelægger børns liv og de bør stoppes aktivt og præventivt. Jeg behøver vel ikke nævne sagen om oliver hvis morfar og andre modbydelige mænd har ødelagt hans liv.
Den danske straffelovgivning vedr. Pædofile er alt for slap det er på tide vi statuere et præventivt og aktivt eksempel på at korte fængselstraffe er for vattet pædofile har intet at gøre i samfundet og jeg kan kun håbe at den her underskrift indsamling vil hjælpe de mange udsatte børn verden over.