STOP TVANGVACCINERING AF ALLESIA

Kontakt forfatteren af dette andragende

Mine tåre har ingen ende.

2013-08-25 08:29:10

Skønne netværk ~ Jeg føler et behov for at hive stikket ud nogle dage, da jeg ikke kan rumme denne verden, efter nyheden igår, mm. ~ det stemmer ikke længere overens for mig at være positiv og opretholde en god og varm energi, og stadig dagligt blive haglet ned med forfærdeligheder der modkæmper min idé om verden som et rart sted at være.. Min illusion om vi Danmark stadig har en smule individuel ret, fornuft og selvstændighed, blev banket til jorden på et split sekund! Oveni i alt mit eget, er denne brutalitet for meget at rumme, og alt for energi krævende. Jeg vil bruge mine dage på at reflektere over tingene og genfinde en autentisk tro og kærlighed til menneskeligheden igen, og fokusere på min egen lille boble med nærhed til mine kære og jeg selv. Billedet ud ad til, er ikke længere identisk med hvordan det ser ud indenvendigt lige nu... i mens jeg er væk, kan du sende post til mig på min e-mail: naturenoori@gmail.com.

Hav det fantastisk rart dejligheder ~~ love you all ♥ Nyd solens varme kys!

Sophia Noori

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.