STOP TVANGVACCINERING AF ALLESIA

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen STOP TVANGVACCINERING AF ALLESIA.


Gæst

#1

2013-08-25 07:27

Ingen ud over os selv skal bestemme hva vi foretager os, så længe vi ikk gør nogen eller noget ondt!

Gæst

#2

2013-08-25 08:03

så længe sygdommen ikke kan overføres og smitte resten af befolkningen. ser jeg intet belæg for at bruge tvang, og fratage en mor sin ret til at gøre det hun mener er bedst for hendes barn.

Anonymous

#3 Re:

2013-08-25 08:43

#1: -

True


Anonymous

#4 Re: så længe sygdommen ikke kan overføres og smitte resten af befolkningen. ser jeg intet belæg for

2013-08-25 08:44

#2: -

Jeg er fuldstændig enig. Individuel ret til at råde over eget liv! Væmmes personligt over hvordan overlægen, Eva, står med et smørret smil.....


Gæst

#5

2013-08-25 08:59

Nu er det vist ved at være på tide at systemet får at vide, at det er OS der er forældre for vores børn. En læge skal rådgive IKKE andet. En forældre ved instinktivt i sådanne krisesituationer hvad der er bedst for vores børn. Dont mess with that !!

Gæst

#6

2013-08-25 11:44

Det er så latterligt.. jeg blev selv tvangvaccineret da jeg var lille og det har ødelagt min mave fuldstændig, kender også andre der er blevet vaccineret og har det svært nu. håber I klarer den !

Gæst

#7 Læge overgreb

2013-08-25 12:10

Jeg havde selv en oplevelse da jeg var gravid anden gang, at jeg blev testet for en hepatitis B.
Da jeg henvendte mig til lægen for at få svar på blodprøverne jeg havde fået foretaget mig, får jeg her beskeden at hepatitis B viste positivt.
Jeg gik i særdeles chok over denne meddelelse og kunne ikke i min "hormonelle" tilstand begribe, hvordan prøverne pludselig kunne vise positive, når de ved min første graviditet viste negativt. Jeg følte mig helt "rundt på gulvet over at få denne meddelelse, også over for min mand og min lille dreng derhjemme.
Så jeg stillede selvfølgelig spørgsmålstegn til dette.
Lægen fortæller mig ikke en eneste gang, hvilken følger mit barn barn i maven ville få, hvis det viste sig at jeg var smittebærer.
Hun siger at lige så snart mit barn ville blive født, så skulle det vaccineres.
Jeg spurgte: Hvad hvis jeg nægter!!

Hvorpå at hun begynder at blive temmelig grov, ved at sammenligne mig med Jehovas vidner der nægter deres børn at få blod.
Hun fortæller mig at hospitalet kan ved fødslen "fratage forældre myndigheden", hvor de så kan "tvangsvacciner" barnet, og når vaccinationen er blevet fuldført, får man herefter forældremyndigheden igen.

Herefter fik jeg regulær skidebalde af den pågældende læge, hvor hun ikke yderligere ville undersøge mig som ellers var planlagt, og jeg blev bedt om at forlade hendes lægekonsultation og finde en anden læge.

I dette choktilstand måtte jeg over på rådhuset i Rødovre for at finde en anden læge.
Damen ved skranken fortalte at jeg skulle gå tilbage og få en skriftlig udtalelse at hun ikke ville have mig som læge, så jeg ikke selv kom til at betale for at få anden læge.
Her gik jeg tilbage, hvor jeg igen sad over for hende
Det viste sig at Lægen ikke havde læst resultaterne fra Serum Instituttet korrekt.
Jeg var på ingen måder smittebærer for hverken derhjemme, eller mit kommende barn

Jeg fik ikke så meget som en eneste undskyldning for denne grove behandling. Men blot stukket min journal i hånden. og et "held og lykke" for mig fremover.

Denne læge er med i oversigten over læger der betales for medicinal industrien. Hun er sjovt nok også fremme i medierne omkring reklame for HPV-vaccinen som både Vidunderlivet og kræftens bekæmpelse benytter sig af

Gæst

#8 Re: Læge overgreb

2013-08-25 13:05

#7: - Læge overgreb

Tak fordi du deler din oplevelse !!! Jeg er selv gravid i 6 måned og er heldigvis fundet negativ mht H B, - men føj da, hvor kan jeg bare sætte mig ind i din oplevelse og ja i den aktuelle moders situation....det er jo frygteligt, - at det skal være sådan...hvad skal der til for at det ændres for fremtiden, - at vi virkelig KAN være trygge ved vores lægesystem... Tak igen for deling! Mvh Maria

LineHJ

#9 Der må og skal være mere dialog

2013-08-25 19:18

De ovenstående beretninger er tragiske og det er urimeligt, at man som patient bliver behandlet så groft. Jeg er selv administrator for en gruppe af forældre, der har vaccineskadede børn og vi forlanger mere dialog på området, når skaderne er sket. Derfor har vi også lavet en underskriftindsamling, som man kan støtte her, så vi kan få en retfærdig og ligeværdig behandling:
http://www.skrivunder.net/aluminium_i_bornevacciner-abenhed-dialog-ansvar_om_skaderne_nu


Gæst

#10

2013-08-27 17:29

Forfærdelig trist udvikling i vores samfund. jeg ønsker alt det bedste for pigen og hendes familie!

Gæst

#11 Re: Der må og skal være mere dialog

2013-08-28 11:04

#9: LineHJ - Der må og skal være mere dialog

Kære Line HJ. 
Jeg arbejder på at skabe et forum på nettet med åben dialog omkring vacciner af børn.
Hvad hedder jeres gruppe og hvordan kan jeg komme i kontakt med dig / jer? Har i evt. en hjemmeside el. gruppe på FB?
Mvh Sara

Line H. Jørgensen

#12 Re: Re: Der må og skal være mere dialog

2013-08-28 20:15

#11: - Re: Der må og skal være mere dialog

Hej Sara! 
Vores gruppe kan findes på facebook, hvis du søger på B.A.V. eller du kan følge dette link :) https://www.facebook.com/groups/204312496317994/

Mvh Line

 


Gæst

#13

2013-09-14 17:35

Det skal stoppes omgående!

Gæst

#14

2013-09-24 22:20

Ingen vacciner er livreddende. Kun livreddende behandlingn kan gøres til genstand for tvang. Det er ikke tilfældet her.
Vaccination er et tilbud og et nej tak skal respekteres. Ingen statistik kan godtgøre, at nogen vaccine nogensinde har bidraget væsentligt til nedbringelse af antal smittede eller dødsfald. Men læs dem rigtigt. Ikke kun lige omkring indførelsen af vaccinen.

Gæst

#15

2013-09-24 22:29

SE MIG JEG ER KLOGERE END LÆGEMIDDELINDUSTRIEN, LÆGERNE, SUNDHEDSSTYRELSEN OG ALLE ANDRE DER ARBEJDER PROFESSIONELT MED MEDICIN!

Gæst

#16 #14

2013-09-24 22:37

Nej, servicelovens §63 tillader det i ved risiko for varigt nedsat funktionsevne! Se det materiale underskriftsindsamlingen henviser til! JESUS!

Gæst

#17

2013-09-25 00:06

Den lille nyfødte Allecia fik kramper kort tid efter tvangs-vaccinationen - og tvinges til 3 vaccinationer mere. Hendes mor er allergisk overfor vacciner - og frygter, at det vil kunne koste Allexias liv - men står magtesløs overfor samfunds-maskineriet. Nu skal det så for en dommer. - Stop tvangs-vaccinering af Allecia.

Gæst

#18

2013-09-25 04:53

vaccination må aldrig blive tvang

Gæst

#19

2013-09-25 08:10

Liste over anvendelse af Kolloidt Sølv
Nedenstående er en alfabetisk liste over alle de skavanker og lidelser som erfaringsmæssigt kan behandles med Kolloid Sølv:
AIDS, akne, allergi, angina, betændte mandler, bihulebetændelse, blindtarmsbetændelse, blodforgiftning, blærebetændelse, blæreirritation, bylder, børnesår, cancer, candida, diabetes, diarre, difteritis, dysenteri, dårlige tænder, dårlig ånde, eksem, fibromyalgi, forbrændinger, forkølelse, forstoppelse, gigt, gonorrè, gærinfektioner, halsbetændelse, halskatar, herpes, hornhindebetændelse, hudirritation (rød hale hos blebørn), hoste, hudeksem, hudinfektioner(forårsaget af forgiftninger), hududslæt, hæmorider, infektioner (bakteriel, viruel, parasit- eller svampeforårsaget), inflammation, influenza, katar, kolera, kroniske sår, kronisk træthed, leddegigt, leokæmi, liggesår, lungebetændelse (bakteriel,svampeforårsaget eller viruel), lungehindebetændelse, lupus, lymphangitis, læsioner, malaria, maveinfluenza, mavekatar, mavesår, mellemørebetændelse, Meniers sygdom, meningitis (cerebro spinal), mundsår, neurasteni, parasitter/orm, paratyfus, polypper, prostata (forstørret, infektuøs), psoriasis, Riggs sygdom, ringorm, shingels/herpes, skarlagensfeber, skinnebenssår, spedalskhed, sure tæer, syfillis, sår, tarmsygdomme, thyroide sygdomme, tuberkulose, tyfus, tyktarmsbetændelse, Valsaras Infektion, vorter …
http://www.overgangsalderen.net/forum/showthread.php?9171-Kolloidt-s%F8lv-(-Colloid-Silver-)

Gæst

#20

2013-09-26 08:14

Synes efterhånden det er ved at gå for vidt. Regeringen glemmer da vist helt, at de er folkevalgte. Det virker som om de med vold og magt, skal have gennemført alt, uanset hvilke konsekvenser det har.

Gæst

#21

2013-09-26 08:56

Liste over anvendelse af Kolloidt Sølv
Nedenstående er en alfabetisk liste over alle de skavanker og lidelser som erfaringsmæssigt kan behandles med Kolloid Sølv:
AIDS, akne, allergi, angina, betændte mandler, bihulebetændelse, blindtarmsbetændelse, blodforgiftning, blærebetændelse, blæreirritation, bylder, børnesår, cancer, candida, diabetes, diarre, difteritis, dysenteri, dårlige tænder, dårlig ånde, eksem, fibromyalgi, forbrændinger, forkølelse, forstoppelse, gigt, gonorrè, gærinfektioner, halsbetændelse, halskatar, herpes, hornhindebetændelse, hudirritation (rød hale hos blebørn), hoste, hudeksem, hudinfektioner(forårsaget af forgiftninger), hududslæt, hæmorider, infektioner (bakteriel, viruel, parasit- eller svampeforårsaget), inflammation, influenza, katar, kolera, kroniske sår, kronisk træthed, leddegigt, leokæmi, liggesår, lungebetændelse (bakteriel,svampeforårsaget eller viruel), lungehindebetændelse, lupus, lymphangitis, læsioner, malaria, maveinfluenza, mavekatar, mavesår, mellemørebetændelse, Meniers sygdom, meningitis (cerebro spinal), mundsår, neurasteni, parasitter/orm, paratyfus, polypper, prostata (forstørret, infektuøs), psoriasis, Riggs sygdom, ringorm, shingels/herpes, skarlagensfeber, skinnebenssår, spedalskhed, sure tæer, syfillis, sår, tarmsygdomme, thyroide sygdomme, tuberkulose, tyfus, tyktarmsbetændelse, Valsaras Infektion, vorter …
http://www.overgangsalderen.net/forum/showthread.php?9171-Kolloidt-s%F8lv-(-Colloid-Silver-)

Gæst

#22

2013-10-04 23:22


Gæst

#23 Re:

2019-03-29 22:00

#19: -