STOP TVANGVACCINERING AF ALLESIA

STOP TVANGVACCINERING AF ALLESIA / Beskeder / Mine tåre har ingen ende. / Kommentarer


Gæst

#1

2013-08-25 12:50

Kære Sophia.
Jeg kan ikke finde ord, og har dyb medfølelse for dig,din mand, dit barn og resten af familien
Jeg kan godt forstå at I alle er i chok!
Det er dybt rystende med staten laver overgreb på vores børn mod vores vilje.
Tak fordi du står frem og fortæller offentligheden hvordan det reelt står til i dagens Danmark, hvor vi ofte fremstår som en glansbilledet af frihed til selv at vælge.
Det er helt grotesk at høre en overlæge udtale sig efter at de har pådraget et vaccinationsskade på dit barn at høre: At de har gjort det rigtige
Læs i øvrig min beretning nr. 7.

Jeg håber inderligt at du finder genvej til en god behandler - hvor I sammen kan få renset denne vaccine ud, og genopbygget barnets immunforsvar.
Det er helt rigtig set, at man skal aldrig vaccinerer et barn, der lige er blevet født, eller som har et svækket immunforsvar.
Vi i vores familie er kritiske over for vacciner. 
Derfor er det overordenlig vigtig selv som forældre at gå ind og undersøge vacciner generalt til bunds, inde vi vælger på vores børns vegne at lade dem vaccinerer.
Stol på egen dømmekraft og lad ikke ydre autoriteter blot tage over.

De kærligste hilsner
Zenia


Sophia

#2 Re:

2013-08-25 18:57

#1: -

Hej Zenia

 

Mange tak for din besked, og omtanke

Jeg har blot lavet indsamlingen og har intet med sagen at gøre privat.

Har dog Vinita, som er mor til barnet, på min facebook efter at have set hende i nyhederne, vil sende beskeden til hende

<3 Jeg er blot meget påvirket af sagen, på trods af det ikke er mig, men som mor, der har valgt alle vacciner fra, kan jeg sætte mig i hendes sted

Kærlig hilsen, og knus din vej - Sophia

Jonas Jensen

#3

2020-11-14 07:53

STOP tvangs vaccinering før det er for sent.. COVID-19: Tvangsvaccination er en absurd magtbeføjelse du kan sætte fuld stop for med mine retnings linjer. Pris for min vejledning er 1 kr. + 999 kr. i donation til det eneste Danske Parti der tager kampen op imod det magtmisbrug vi er vidner til, JFK - Jorden Frihed Kundskab v. Hr. Mads Palsvig. JFK21.dk . Du modtager 10-15 minutter telefonisk forklaring / instruktion. Min. 1 stk. e-mail med understøttende materiale inks ect. 1 stk. spec. billed ID-kort. Tillægs ID-kort, børn, ægtefælle er 300 kr.). Jeg slipper dig ikke før du er på plads jf. lov. Et nyt liv med garanti : ) Send kort e-mail til: jonas-saaby[a]protonmail .com og vi kontakter dig. Kh.