Imod ny folkeskolereform

Kontakt forfatteren af dette andragende

Underskrifter afleveret

2013-04-18 09:46:57

Jeg har i dag sendt underskrifterne til Christine Antorini.

Jeg er desværre ikke sikker på, det vil gøre den store forskel, men nu er hun i det mindste klar over, at mange er imod den.

Jeg lukker ikke indsamlingen, så I må meget gerne fortsætte med at dele den og opfordre til at skrive under.

Sarah K

Overskrift

2013-04-10 05:33:26
Hej alle.

D. 5/3-12 tog jeg en beslutning om at ændre overskriften på underskriftsindsamlingen til Imod tvungen heldagsskole. Dette var en fejl! Og det beklager jeg rigtig meget. Jeg ændrede hurtigt overskriften tilbage til det oprindelige, nemlig Imod ny folkeskolereform.
Hvis man har skrevet under, da overskriften hed Imod tvungen heldagsskole og gerne vil have sin underskrift slettet, så kan man gå ind og finde sit underskriftsnummer og sende det til mig, og så skal jeg nok slette underskriften. Det er IKKE muligt for mig at søge på jeres navn, da der ikke findes sådan en søgefunktion. Desværre.
Jeg beklager endnu engang, at jeg ændrede overskriften. Men den hedder altså: IMOD NY FOLKESKOLEREFORM

Sarah K

Aflevering af underskrifter

2013-04-09 10:22:05
Hej alle.
Jeg har fået en del henvendelser ang. min beslutning om at vente til lockouten er slut med at aflevere underskrifterne. Jeg kan godt se en pointe i at aflevere dem til Antorini inden et evt. regeringsindgreb, så jeg sender dem afsted på fredag, dog uden at lukke indsamlingen :-).

10000 underskrifter

2013-04-07 20:37:10
Hej alle.

Vi har nu nået 10000 underskrifter imod den nye folkeskolereform.
Jeg lader underskriftsindsamlingen køre indtil lockouten er slut, og så sender jeg samtlige underskrifter til Christine Antorini. Så bliv ved med at del den lidt endnu :-)

Venlig hilsen Sarah Kyndesen

2013-03-06 14:51:06

2013-03-05 20:50:42

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.