Law of Authority / Myndigheds Lov - regulate authorities /regulerer myndigheder

Kontakt forfatteren af dette andragende

NEW AGE PJAT SOM DU SKAL VÆRE SÆRLIG OPMÆRKSOM PÅ

2017-10-28 16:21:23

Max Igan "While you Were" henviser SÆRLIG MEGET til You Tube "Russian General on the JEWRY" hvor seere skal forstår det er jøder der har skyld i alt det, der foregår i verden fra 2000 år siden og den dag idag - selvom det går lidt OVERFLADISK til værks som man plejer i budskaber der prædiker HVEM DU SKAL HADE og HVEM DER SKAL BÆRE AL SKYLD - om hvordan de så længe siden skulle havde haft kendskab til den total overvågning og surveillance som vi har idag og QUANTUM computers og lignende. Max Igan siger - UNDERSTREGER også selv - du skal ikke fokuserer på HVEM der har skylden "ENDNU" og den lille ord ENDNU er jeg særlig opmærksom på. For jeg vide med SIKKERHED og fra de oplæg jeg ser på internet - at denne HAD til jøderne i Israel og UDENFOR Israel DYRKES SLAVISK HVER ENESTE DAG !!!! Altså hans budskab er - det kan vi komme til SENERE !!!!

Det er en form for RADIKALISERING - og hvis ikke du kan se det, er du selv radikaliseret.

Eftersom jeg er jøder tager jeg særlig meget afstand på denne form for manipulation

En oplæg om "Acephali" redegøre for mange af de lov og jura der anvendes til at skille folket. Her FORVANDLES folket til de IKKE LEVENDE - til SLAVER. Det er vi HELT ENIGE OM ! Meeen teksten opfordre også til at man som den ENESTE RIGTIGE TEXT DER KAN ANVENDES - at erklærer sig selv soveregn med SAMTIDIG at erklærer sig TROEN TIL KRISTENDOMMEN. Her ser vi det igen ! Det hele er en sammen blanding af lidt sandhed og lidt MANIPULATION. Alle budskaber hvor du opfordres til hvem du helt specifik skal give skylden og hader og hvem du helst specifik må INKLUDERER er manipulation. Den tekst i acephali er også så flot og så professionel det kan kun være lavet af en der er særlig kyndig i computer eller af en DER HAR MAGT OG PENGE til at betale for at have en så flot side.

Pas på at kunne navigere gennem alle disse fælder. HAD og ADSKILLELSE af mennesker SÆRLIGE PRIVILEGIER til et EKSKLUSIV GRUPPE er kun metoden for, at DELE FOLK - DEL OG HERSK STRATEGI så man NEMMERE KAN KONTROLLERER folket. Det har IKKE hensigt at FORENE folket. De anvendes MOD hinanden og det, til skade for alle der deltager og til alle der stiltiende acceptere det, de uskyldige og dem der ikke er i stand til at forsvarer sig.

Herudover kan man sagtens gøre sig til LEVENDE MENNESKER uden at måtte helt FALDE UD AF SAMFUNDET. AT fristes til "frihed" hvor du falde ud af samfundet er i virkeligheden - at gøre dig IKKE FARLIG FOR MAGT HAVERE fordi du er blevet gjort tavs og skal leve i VILKÅR der er næsten umuligt med mindre du er UNGE OG STÆRKE.  og det igen UDELUKKE de ældre og syge og handicappede. FAT DET - det er en manipulation !!! At adskille folk betyde du ikke belaste dem der vil have dig under deres kontrol - du kan JAGTES - du vil ikke have kræfter og INGEN MIDLER at købe dig til - eller BYTTE dig til det, du skal anvende for at beskytte dig mod MILITÆR MAGT som magthavere vil anvende mod alle der ikke adlyde dem - uanset om de erklærer sig levende eller uafhængig eller ej - eller måske ISÆR af denne grund. Se bare CATALONIA !

Jeg erklærer mig levende igen og igen når jeg har klager sager og har set helt konkret at det i JURIDISKE SAGER har en indflydelse. Er ikke tilstrækkelig kyndig til at forklarer hvorfor andet end de budskaber jeg selv deler, men det syntes at have en virkning. Hertil skal mit navn ikke have andet end først bogstav som kapital (stor skift) men ikke hele navnet. Jeg henviser også altid til at jeg nægter at vil have min sag vurderes efter STATUTES som er Romerske lov og gyldig for virksomheder (RCL) men efter folkets lov (CL) Common Law - fordi jeg er LEVENDE mennesker.

PENGE er ikke OND - penge er blot en MATEMATISK metode at beregne hvem der skylde de andre hvad i forhold til at bytte sig til varer og tjeneste. Det er MENNESKER der anvende det forkert. Med BEDRAG og med at STJÆLE og LYVE og ÆNDRE sandheden til noget andet, at narre os til at adlyde RCL lov i stedet for CL og meget andet. Men der er så meget at lave om på, hvor skal man starte?

Jeg mener, at folket skal lære at værdsætter sig selv. Det er frihed. Hertil kræves at man selv også anvende dømme kræfter for at kunne indser når man gøre noget galt - at undskylde det - at ændre sig selv. Du udøver LOVEN overfor dig selv på en måde at du kan bevarer din egen selv respekt. Du kan ikke forvente at andre vil respekterer dig - hvis du ikke respektere dig selv. Men din selv respekt skal også omfatte at det arbejde du lave har en værdig - og den værdig skal i hvert fald være nok til at det skabe dig den værdigt liv du har krav på - og RET til.

At der findes lov er en god ting såsom at køre hver på sin side af vejen for at undgå at smadre hinanden. De burde være formuleret og være de PRAKTISKE REDSKABER til at få samfundet til at fungere optimalt UDEN at vi skal opgive at have adgang til teknologiske udvikling og de gode vi har muligheder for, her i livet og gøres til kriminelle fordi nogle har en FED FIDUS for at kunne straffe os for - at være os selv.

NOGLE misbruger vores jord og penge og magt og lov. Disse skal afsløres og standses af folket. Det er meget alvorligt. Det er meget omfattende. Det er noget vi alle har pligt og ansvar at gøre noget ved. Vi svigte os selv - og vi svigte alle andre - når vi ikke handle for at standse det.

Her mener jeg min oplæg er en bedre løsning end alt det new age pjat, jeg har set og fået præsenteret til mig af andre og jeg har helle ikke fået en eneste der kan komme med saglig og faglig forklaringer for - at jeg tager fejl. Jeg vil ønsker at folk vil komme med noget så jeg kan rette og tilpasse efter den nye insigt men jeg modtager kun radikaliseret had formuleret af folk med LÆKRE STEMME og POPULARITET og altid dækker over deres indhold af budskaber med had og adskillelse. Disse kan jeg tager det gode og sande fra - men ignorer og AFVISER det - der vitterlig er til skade for andre.

1. Immunitets traktater (formuleret i 1950) skal erklæres ulovligt. Her har en gruppe magthavere i det skjulte og dog helt offentligt, erklæret sig selv BEDRE END ANDRE og givet sig selv særlige privilegier og rettigheder de mener andre ikke skal have. Det er helt klart en absolut forbrydelse mod andre mennesker og må slet ikke eksistere og accepteres af nogen andre mennesker i samfundet. Disse traktater kan findes af alle på internet for BIS (Bank of International Settlements), Central Banker (danske National Bank er en PRIVATISERET central bank), IMF, Verdens Banken, FN, NATO, EU, WHO, UNESCO og alle de andre der ligne. De har forsynet sig med total diplomatisk immunitet for at hæfte for skat, tariffer, told, at kunne ransages, anklages - er fri for at adlyde alle lov i alle nationer, kan bevæger sig i hele verden med diplomatisk immunitet og det gælder også alt deres ejendom, bygninger, familie, tjeneste folk, husdyr, og - ALLE DER ARBEJDE FOR DEM - fortrinsvis de multi nationale selskaber (TOO BIG TO JAIL) og velgørende organisationer. De anvende deres magt og midler (som de har taget fra os andre uden vores tilladelse) til at bestemme hvordan verden skal styres. GLOBAL GOVERNANCE. Uanset hvor meget det er til skade for folket og jorden og fortrinsvis eksklusiv til deres egen fordel. Uafhængighed har ingen værdi - hvis ikke det gælder alle.

Bemærk jeg udpeger ikke en eneste MENNESKER som skyldig for disse immunitets traktater. At pege på en mennesker kan man kun gøre med beviser der kan holde stand i en retssag. Beviser er der - med de traktater. De er formuleret og underskrevet og ligge offentlig tilgængelig for alle at se. Max Igan har jeg til gengæld tilladt mig at nævne for jeg betragte hans "smukke" budskab dækker over skjulte had der er til skade for nogle mennesker. Vi kan - mener jeg - aldrig nogen sinde acceptere - at nogle mennesker race religioner alder osv skal angribes på denne måder. ALLE mennesker skal behandles ENS efter loven og vi skal ikke TRUES med at vi NU eller måske SENERE kan være udsat for endnu en had hetz.

2. Menneskerettigheder (formuleret i 1948) - to år FORINDEN immunitets trakter - tilsluttet af næsten alle nationer i verden -  skal erklæres som en DEL AF LOVEN og skal være med HØJESTE RANG dvs ingen skal igen kunne komme og ændre denne lov for at lade som om de  kan fratager NOGLE andre deres rettigheder uden at folket er behørigt oplyst om det, og har godkendt det men en afstemning. Det er mit håb at når disse endelig er i loven at folket er så oplyst at de vil modsige enhver form for forsøg til at indfører igen noget der diskriminerende og forskelsbehandling. Af samme årsag ønsker jeg de svageste i samfundet - børn og handicappede osv - de TILVALGS protocoller skal også være inde i loven og GÆLDENDE og med højere rang - så de svage hellere ikke kan trampes på af ivrige myndigheder der vil tilegne sig særlige fordele.

Du har RET i at NATURLOV er den eneste RIGTIG lov - det er en lov der IKKE ER SKABT AF MENNESKER men som eksistere uanset hvad mennesker gøre. Hvis du springer fra en høj sted - kan du dør - når du ramme jorden langt ned. Det er NATUR LOV. Uanset hvor meget man bøje og dreje i det, kan mennesker ikke lave en sådan lov om. Jeg vil ønsker mig at natur loven inkluderer at folk ikke må gøre andre fortræd - men det gøre det ikke.

Herudover har folket altid en tendens til at have en LEDER. Uanset hvor meget PRIMITIV en samfund er - er der nogle der blive LEDER. Derfor har folket behov for at den leder der automatisk udskiftes - for folk leve ikke evigt - ALTID vil have begrænsninger for den MAGT de kan anvende. Igen af denne grund skal Universale Menneskerettigheder begrænser deres mulighed for hvor meget de kan skade andre. Igen er den begrundelse til at den lov skal have HØJERE RANG end alle andre lov. (dog undtagen NATUR loven som mennesker aldrig kan ændre).

For praktiske hensyn vil man have behov for administration for at organisere det vores udpegede leder foretager sig især når, og fordi - de handle for andre. Her ligge alt for meget skjult of fordækt af manipulation og løgn og bedrag. DERFOR skal vi have beskyttelse for WHISTLE BLOWERS for folk skal ALTID kunne sige fra og sikre at de er i stand til at stoppe det ulovlige der foretages af vores myndigheder. Med direkte demokrati danne vi os nogle leder som vi har udvist tillid til - som kan overtage beslutninger for os - men dog ALDRIG til at skade andre. DERFOR skal den WHISTLE BLOWER beskyttelse også være med til at have højere rang end alle andre lov så magthavere (leder - myndigheder) aldrig nogen sinde igen kan fratager den beskyttelse der tilhører alle mennesker.

GENNEMSIGTIGHED af folk der foretager noget for andre (som jeg kalde myndigheder) er nødvendigt også. Hvis de foretager noget for os skal vi i hvert fald altid have rettidig kendskab til det og ALTID - have den mulighed for at kunne sige fra.

DERFOR har jeg formuleret mine tekster for Myndigheds Lov og mener at det er et redskab som folket kan anvende idag til at opnå beskyttelse for ALLE MENNESKER UDEN UNDTAGELSER - og ikke kun dem der er vågnet, ikke kun dem der er kristne, ikke kun for alle der ikke er jøder - eller tjæ noget som helst andet metode for at skabe en EKSKLUSIV KLUB der ----- BETRAGTE SIG SOM BEDRE END DE ANDRE og derfor tillade sig flere rettigheder som kun skabes med at fratager dem fra andre.

Der er ingen forskel mellem en opvækkede gruppe der skaber sig en EKSKLUSIV KLUB og dem der har GIVET SIG SELV IMMUNITET- de er præcis ENS !!! Især når man ser deres budskaber skjule had og adskillelse af mennesker og give sig selv eksklusive rettigheder som burde tilhører alle mennesker uden undtagelser.

Jeg håber det jeg skrive giver bedre indsigt i hvorfor min tekst er så vigtig og hvorfor det burde være indført i loven.

Jeg har tilladt at folk kan kommentere denne oplæg for jeg syntes ikke tilstrækkelig mange har skrevet under.

Lesley Christensen (FB: Jus Cogens - Leah Lesley Christensen)

Spørgsmål og Svar

2017-10-18 11:49:13

Hvem må skrive under?

Denne underskrifts indsamling er skabt for at udnytte at vi fra den 1. januar 2018 kan selv fremlægge forslag til lov hvis man har 50.000 underskrifter. Derfor skal du være myndig til at stemme i Danmark for at din underskrift kan anvendes.

Hvorfor kræves CPR nummer?

Hvis loven er vedtaget - vil den erstatte dele af Grundloven og mange andre lov.

Efterhånden da folk klage vil dommer og jurister og advokater være tvunget til at sætte Myndigheds Lov højere end de lov som parlaments medlemmer har formuleret, samt skik og praksis som idag - hvis disse krænker for eksempel menneskerettighederne.

Myndigheder vil miste deres frie adgang til at krænke folk som de har lyst til. Det betyder at modstand vil være meget stor til at den ikke vedtages.

Vi er derfor nødt til at fjerne alle mulige begrundelse til afvisninger.

Myndigheder vil aldrig tillade det.

Det er sand, det kan kun vedtages hvis "kongen" dvs i øjeblikket, Dronningen, underskrive det før den er godkendt som et lov, uanset om 90 parlaments medlemmer har stemt for loven.

Vi kan forvente meget stor modstand til, at denne lov kan indføres. Men der findes også myndigheder der virkelig ønsker denne lov indført som vi gøre.

Vi må anvende disse kræfter til at samle os, der vil at folket reelt har direkte demokratisk indflydelse på samfundet og reelle menneskerettigheder og retten til at frasiger os det vi i fællesskab er enige om ikke må foretages af vores myndigheder uden vores tilladelse. Det gøre folket til den ØVERSTE MAGT i landet.

Hvad gøre vi, hvis loven afvises?

Dn offentlig debat om loven i parlamentet vil afslører de argumenter der anvendes til, at den lov ikke er vedtaget.

Det vi KAN ændre - uden at krænker vores egen rettigheder - skal vi ændre og forsøge igen.

Men nogle argumenter vil afslører at de løfte vi har fået om at ville give folk en tryg samfund med menneskerettigheder og en demokrati - er bare løgn. Disse argumenter kan vi anvende til at STYRKE vores sag og opnå offentlig MOMENTUM og større pres på at loven indføres.

Ingen har spurgt - hvorfor 65% afstemning - det kan være svært at opnå.

Begrundelsen er, at Loven skal være svært at ændre. Det skal være svært for skiftende statsminister og myndigheder med skumle hensigter at pille med disse paragrafer. Men det skal også være svært for lobbyister med masse af magt og penge at skabe en populær holdning der vil narre folk i en hurtig vending til at afskårer sig selv fra deres egen rettigheder.

Derfor beskyttes såvel regeringer som folket med, at disse er meget svært at ændre når den endelig er indført i loven med HØJERE RANG END ALLE ANDRE LOV.

Hvordan vil det ændre CETA og andre FRI HANDELS AFTALER?

Denne lov vil gøres med HØJERE RANG end ALLE andre lov.

Herunder også vores internationale forpligtelser der gøre at vi ofte er udsat for at skulle opgive vores menneskerettigheder for at imødekomme ikke demokratiske organer lov krav såsom BIS IMF Verdens Banken EU NATO FN og så mange andre der indfører lov vi skal hæfte for, uden at det er til vores fordel og uden at vi er behørig informeret.

Alle dem der påstår de vil os det godt, alt imens de tildeler sig selv IMMUNITETS TRAKTATER der fritager dem for at overholde vores lov, SKATTELY og SÆR PRIVILEGIER. De bestemme hvilke ejendom og service vi ejer som skal sælges, hvilke skat vi skal betale for at hæfte for deres særlige diplomatiske fordele som vi ikke engang må have kendskab til.

Det vil de ikke kunne gøre længere hvis loven indføres. De vil miste deres ret til immunitet. Vi skal behørig informeres om alt de planlagte lov og kan sige fra, med DIREKTE demokratiske valg - hvis vi syntes det er en meget dårlig forslag, korrupte, kriminelt eller på andet måde til skade for folket. Vi kan gøre dem ansvarlige for deres handlinger. Det har folket aldrig før kunne gøre.

Hvad med Økonomi?

Jeg har personligt anvendt egen midler til at skabe lidt annonce på denne indsamling. Vi kan ikke regne med stor magter smider masse af midler som vi kan anvende til at tage deres magt fra dem. Derfor har jeg behov for flere midler til at blive ved med at annoncerer og dette over hele landet. 18 har underskrevet.

Jeg tillader mig at smide lidt flere midler ind idag men det er sidste gang jeg gøre det og vi har langt igen. Vi mangler MINDST 49.982 underskrifter !

Hvis der er nogen der vil bidrag med crowd funding hertil vil det være dejligt. Her er link hvor du kan sende beløb til  - https://www.paypal.me/MyndighedsLov.

DEL - skab det fællesskab vi mangler.

Det vil glæder mig meget hvis du vil deler denne underskrifts indsamling med så mange som muligt og - så mange gange som muligt :) <3

Lesley Christensen (FB: Jus Cogens - Leah Lesley Christensen)

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.