Bevar øen i Aars Lystanlæg!

Kontakt forfatteren af dette andragende

150 underskrifter i løbet af få dage!

2015-06-18 13:11:39

I løbet af få dage er det lykkedes at samle over 150 underskrifter for bevarelse af øen i Aars Lystanlæg - hvilket vi kun kan være glade for!

I gårsdagens Aars Avis kunne man læse at borgmester Knud Kristensen lovede at borgerne ville blive indraget i øens fremtid - Det vil jeg holde knud oppe på, med underskrifterne som er blevet givet i denne underskriftindsamling.

...Men for at sende et klart og egentydigt signal til kommunen om at øen skal blive, har vi brug for flere underskrifter! Personligt går jeg på gaden og indsamler fysiske underskrifter i den kommende uge - vil du hjælpe med dette må du gerne sende mig en mail på nicklarzn@gmail.com

Du kan også være med til at dele underskriftsindsamlingen ved at lave en opdatering på din personlige profil - heri skal du blot skrive hjemmesideadressen: www.skrivunder.net/bevar_oen_i_aars_lystanlaeg

Musik på Øen- vild du være med?

Som jeg har skrevet flere steder ønsker jeg at starte en forening, der i sommerferieugerne arrangerer ugentlige koncerter på øen (startende fra 2016). Hvis du kunne tænke dig at være med i foreningen og hjælpe med til at skabe en kanon sommerstemning i Aars midtby, så må du meget gerne kontakte undertegnede på nicklarzn@gmail.com eller tlf. 60 91 41 85.

Så vil du efterfølgende blive indkaldt til den stiftende generalforsamling.

Mange tak for din støtte!

NICHLAS LARSEN

Dronningholmvej 2
9600 Aars
Tlf 60 91 41 85
nicklarzn@gmail.com

Nichlas Larsen

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.