Bevar øen i Aars Lystanlæg!

Jvf. Aars Avis påtænker Vesthimmerlands Kommune at fjerne øen i Aars Lystanlæg. En ø hvor der blot for få år siden blev investeret i en ny scene, som repræsenterer en ikke ubetydelig investering. Man ønsker også at nedlægge springvandet ved Per Pallesens plads og stedet placere et springvand i søen.

Artikel vedr. fjernelse af øen: http://www.aarsavis.dk/index.php?id=23&no_cache=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=16917

Øen har i mange år været in institution ifm. byfester og andre aktiviteter, desuden er det en fantastisk facilitet at have til rådighed for byens foreninger og eventplanlæggere - og der findes ikke noget alternativ uden at man skal leje dyrt sceneudstyr. Derfor er det ikke blot en bunke jord med et skur, som skal lade livet for at etablere et nyt springvand - det er en kulturinstitution og et ikon for Aars.

Alternativt foreslås det Vesthimmerlands kommune at etablere et springvand som komplementerer øen og scenen istedet for at fjerne både ø og scene.

Sommerkoncerter på øen - vil du være med?
pt. arbejdes der på at etablere en forening der arrangerer ugentlige sommerkoncerter på øen (Hvis du vil være med til at etablere denne forening må du gerne kontakte undertegnede på nicklarzn@gmail.com eller tlf. 60 91 41 85)

SKRIV UNDER OG LAD OS BEVARE ØEN I AARS LYSTANLÆG!

Iniativtager til underskriftsindsamling:
Nichlas Larsen