Bevar øen i Aars Lystanlæg!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar øen i Aars Lystanlæg!.


Gæst

#1

2015-06-12 14:24

Fordi iniativet er super og jeg er enig i det fremførte.

Gæst

#2

2015-06-12 16:16

Fordi, at for mig har søen været et slags hellested. Fred og ro til at sidde og kigge ned i vandet. Se på de ringe ænderne laver.
Lade tankerne flyde.
Nyde, at de ligger og ruger ude på øen i fred og ro for mennesker og de firebenede. Deres hellested.
Ødelæg det ikke!
Det er nok, at anlægget er blevet lavet til en legeplads.
Gæssene har forladt anlægget - skal ænderne det nu også?!

Gæst

#3

2015-06-12 18:34

Fordi øen skal da bevares i Aars Lystanlæg, ellers hører alting da op, det er byens vartegn og det var da nok da de byggede den træklods på øen til så mange penge at man da vist sagtens kunne have restaureret huset på øen

Gæst

#4

2015-06-12 19:35

Jeg er født og opvokset i Aars, men bor nu i Struer, jeg har stadig familie i Aars, det er dog det mest tåbelige jeg har hørt, hvordan kan man få den ide at øen skal nedlægges, det var nok at man fjernede Pavillionen, som var helt enestående. Hver gang jer er hjemme, er jeg altid forbi anlæget, som for mig rummer minder, om Kimberfester, bal i Pavillionen og tivoli i anlæget, det er helt forrykt.
Hilsen fløjtepostens pifter Østermarken 3


Gæst

#5

2015-06-14 17:16

Jeg er født og opvokset i Aars. Aars Lystanlæg har altid været et af byens samlingspunkter, og øen i søen har været centrum for diverse aktiviteter, om det har været koncerter, eller det smukke lyskæder hængende ved træerne. Der er allerede gjort meget "oprydning og udrydning" i Lystanlægget, men her er det at gå for vidt at fjerne øen.

Gæst

#6

2015-06-15 22:14

Jeg har været med min mand til fest og koncert og meget andet, mange gange, når der har været byfest i Aars lystanlæg . og hvorfor byggede man en ny scene, i stedet for at restaurere det gamle hus, som alle elskede ,og nu vil man fjerne øen, så varmt, har der da ikke været i Aars, at de har fået solstik i kommunen. har det?


Gæst

#7

2015-06-18 20:48

jeg synes øen skal bevares, og at der fortsat skal være plads til cimbrefesten, den vil aldrig blive den samme hvis den blev flyttet fra anlæget, det er en tradition som skal bevares

Gæst

#8

2015-06-19 04:27

Skal denne indsamling ikke ud i et bredere forum ?  er der ikke en der kan lave et læserbrev i Aars avis ? Jeg sejler og har dårligt internet :(