Nedlæg landets familie afdelinger, til fordel for en ny uafhængelig instans.

Den er HELT gal i Danmark!!!!

Flere og flere børn bliver tvangs fjernet, og bort adopteret ved tvang.
Alt for stor en procent del, af de sager der kører igennem systemet, bliver der lavet store fejl ved.
Ting bliver ikke undersøgt som loven foreskriver, bliver ingen lov pligtige undersøgelser sat i gang mere.
Flere og flere kommuner går egen vej, fordi der intet bliver gjordt fra folketingets side af.
Sagsbehandlere har personlige holdninger, går uden om loven, uden omtanke på de familier de ødelægger, og i de fleste sager uden godt nok et grundlag.
Tvangs fjernelser er ikke længere sidste udvej men deres absolut første løsning.
Dette er ikke iorden derfor siger jeg nedlæg familie afdelingerne landet rundt.
Lad danmark få en selvstændig instans til at tage sig af disse sager. Med et ordenligt grundlag, med ordenlige undersøgelser der opbygger statens sag. Og med et panel af dommere psykologer og folk der faktisk ved hvad de laver som kan kigge om barnet realt er i fare i henhold til sundhed og trivsel.
I et rets system kan man ikke dømmes på en tanke eller en idé.
Vi alle forskellige hav plads til forskellighederne, plads til et danmark hvor man ikke skal leve i frygt.

Luk familie afdelingerne landet over nu!!!

Giv danmark en instans, hvor tingene bliver gjordt og undersøgt som de skal når det kommer til vores familier her i landet.
Fjern kommunens ret til og fjerne børn, så de ikke længere kan kører mange års lange sager på en sagsbehandlers personlige tanker og ider.

Skriv under nu støt dette og støt børn og familier i en sikker og tryg fremtid i danmark.

Nedlæg kommunens familie afdelinger, og lad os få en uafhængelig instans hvor de ansvarlige ikke bare kan køre frit lejde.

50,000 underskrifter så kan vi få den op i folketinget.

Støt nu din underskrift betyder nået.