Mod Administrationen i Egedal Kommunes forslag om færre skoler

Quoted post

Claus Elvej

#13 man fyldes af politikerlede..

2012-11-05 22:36

Tror, jeg har et godt bud på hvorfor, man melder dette ud netop nu. Skoleindskrivingen starter idag, og ved at lade denne bombe falde, tror politikerne, at vi med børn til de kommende 0. klasser, kan dirigeres derhen, hvor de helst vil have os. Vi bor tæt på Hampelandskolen, og har et rigtig fint indtryk af denne. Nu foreslåes den lukket, og vi dirigeres samtidig i retning af Stengårdsskolen. Gør vi som de håber, og vælger Stengårdsskolen med det samme (som rigtig mange andre mere eller mindre skræmte forældre vil gøre), gør vi bare beslutningen om lukning lettere for dem, at tage. Er der ingen elever, er der ingen grund til at bevare skolen!!! Vi har idag indskrevet vores søn på Hampelandskolen. Vælger de at lukke den, må vi overveje påny, hvilken skole der vil egne sig bedst til vores søn. Jeg håber alle andre, også vælger at indskrive deres barn på deres 1. valg. Politikerne skal have de STORE arbejdshandsker på i denne sag!!!
Kamplystne hilsener, Claus Elvej

Svar

Emil Jensen

#59 Re: man fyldes af politikerlede..

2012-11-14 22:30:37

#13: Claus Elvej - man fyldes af politikerlede..

Vi har en datter som går i 1. klasse på Hampelandsskolen, og en søn som skal indskrives senest i denne her uge, til skolestart sommer 2013. Vi skriver ham ind på Hampelandsskolen, da det som er ude nu, er et FORSLAG. Går forslaget alligevel gennem, følger vores søn med til den skole hvor vores datters 1. klasse flyttes til.
Og jeg tror at Claus Elvej (indlæg #13) er inde på noget, med hvorfor man melder det ud nu, midt i indskrivningen af de kommende 0. klasse elever...