Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.

Quoted post

Grete

#288 Re: Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften.

2015-11-16 07:14

#101: hansi - Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften. Jeg hørte tilfældigvis , hvad der blev spurgt om , og det har man fuldstændig fået fordrejet .Hvis folk dog bare ville høre ordentligt efter, og ikke kun læser hvad ,journalisterne vil have os til at mene.Han startede nemlig med at sige, at EFTER man havde fjernet kvinder og børn, skulle man bombe resten, da de KUJONER( ISS)  gemte sig bag kvinder og børn ,var det den eneste mulighed , for at få ram på de rigtige forbrydere.( Det er der forøvrigt mange andre, der har sagt og ment ) Så den slags løgne og fordrejninger skriver JEG IKKE under på.

 

Svar


Gæst

#299 Re: Re: Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften.

2015-11-16 08:14:21

#288: Grete - Re: Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften. 

 Jubii, endelig en, som hørte det samme som mig. Du kan bare ligeså godt glemme det, de er i totalt selvsving herinde. De  døve for et andet udsagn en deres egne. Hanne

Peter Hansen

#300 Re: Re: Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften.

2015-11-16 08:15:32

#288: Grete - Re: Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften. 

 Tak Grete

Men du må forstå at store del af venstrefløjen de ønsker ikke at læse/høre hvad der bliver sagt/talt om, de ønsker bare at fremstå som de hellige og ååhh så godtroende korrekte, men det er desværre dem så ligenu er igang med at nedbryde/ødelægge det Europa som mange generationer før os har bygget så flot op :-(

M.v.h.

Peter Hansen(odense)

Dia

#319 Re: Re: Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften.

2015-11-16 10:30:15

#288: Grete - Re: Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften. 

Jaaaaa du er endnu en!!!!!der ikke har slået forstanden til.

Prøv engang til, at høre, hvad Søren Espersen siger.

Der er ingen!!!!!!! der har bedt om din underskrift, du er ikke!!!!!! blevet tvunget til at skrive under.