Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.
Kontakt forfatteren af dette andragende
(et politisk parti er en forening)
§ 78 siger, at vi må danne foreninger uden at spørge nogen først. Det kaldes foreningsfrihed. Foreningerne må dog ikke have til formål at begå noget ulovligt.
Demokrati er for alle
Og fordi jeg mener Søren Espersens udtalelse er opfordring til terror mod civile.
Om det hører ind under vort lands "terrorlove" må retssystemet tage stilling til.
Hvilken konvention/protokol/paragraf i Geneve-konventionen er det præcist han overtræder ved udtalelsen? Manden har jo tabt forstanden.. "He has abandoned reason for madness".. Så tag dig dog en dyb indånding.. :) Hvad er det dog for nogle mennesker vi vælger til at varetage vores interesser..
Fordi ham der psykopatten skal ind og sidde bag celler. Han er skam for menneskeheden..
Hvor blev vores kristne kulturarv af? Hvornår blev "vend den anden kind til" til "tand for tand" eller "tand for hovede" og det kunne godt være at man lige skulle undersøge mere dybdegående hvem der står bag terrorangrebet inden man træffer forhastede beslutninger, der kan koste tusindvis af menneskeliv. Men jaja. Alt i alt er det jo bare den sædvanlige newspeak "krig er fred, frihed er slaveri og uvidenhed er styrke", der har kørt siden 9/11 med alle angrebskrigene i mellemøsten. George Orwell og Aldous Huxley så fremtidens tendenser klart for sig..
I er alle uden nosser og jeg skammer mig
over jeres idioti
Jeg vil ikke ligge nationalitet til så uhyre en handling - ingen i civilbefolkningen har medvirken i ISIS handlinger - ISÆR ikke børnene!
| This discussion has been closed. |