Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Dit hykleri og din letkøbte harme?
#263: lb - Dit hykleri og din letkøbte harme?
Nej disse røde lejesvende, kan ikke se, kun hvad de vil.
Vi skal ikke synke ned på et umenneskeligt plan og nedværdige os også selvom det er tvivlsomt at politikker er mennesker så burde de handle som nogle
Re: Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften.
#101: hansi - Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften. Jeg hørte tilfældigvis , hvad der blev spurgt om , og det har man fuldstændig fået fordrejet .Hvis folk dog bare ville høre ordentligt efter, og ikke kun læser hvad ,journalisterne vil have os til at mene.Han startede nemlig med at sige, at EFTER man havde fjernet kvinder og børn, skulle man bombe resten, da de KUJONER( ISS) gemte sig bag kvinder og børn ,var det den eneste mulighed , for at få ram på de rigtige forbrydere.( Det er der forøvrigt mange andre, der har sagt og ment ) Så den slags løgne og fordrejninger skriver JEG IKKE under på.
Hvis Søren Espersen ( som medlem at folketinget, og repræsentant for ca 20 % Folketingets mandater ) kan komme med udtagelser der er på kant med loven. Er han jo ikke en skid bedre end dem der opfordre til terror.
kan Søren Espersen tillader sig det, så kan alle andre også, og det kan efter min mening ende i nogle meget upassende udtagelser.
PS. Jeg vil opfordre anmelder til at gennemgå den tekst der bruges til anmeldelsen. Såfremt teksten øverst på denne side er selve anmeldelsesteksten, syntes den virker dårligt formuleret og kan give politiet anledning til afvisning af anmeldesen pga. uklar formulering af denne.
Og være med til, at stoppe politikerne.
Desuden blev jeg rigtig glad, at der er menneske med hjerte, der har gjort denne, underskrift indsamling mulig. Så taaaaaaak for det
Re:
Så vi må godt slå mænd ihjel, det er jo ikke mord, efter dit udsagn.
Re: Re: Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften.
#288: Grete - Re: Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften.
Jubii, endelig en, som hørte det samme som mig. Du kan bare ligeså godt glemme det, de er i totalt selvsving herinde. De døve for et andet udsagn en deres egne. Hanne
Re: Re: Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften.
#288: Grete - Re: Man kan ikke anmmelde ham alene med baggrund i overskriften.
Tak Grete
Men du må forstå at store del af venstrefløjen de ønsker ikke at læse/høre hvad der bliver sagt/talt om, de ønsker bare at fremstå som de hellige og ååhh så godtroende korrekte, men det er desværre dem så ligenu er igang med at nedbryde/ødelægge det Europa som mange generationer før os har bygget så flot op :-(
M.v.h.
Peter Hansen(odense)
| This discussion has been closed. |
og solnedgangen tvinges op
af en mand med en le
jeg' en lavtfrekvenssvingende
spaltet tyran og barbar
som skærer et ulegemligt ar