Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.

Quoted post


Gæst

#150 Re:

2015-11-15 16:57

#1: -  

 Det var bedre I støttede aktiv dødshjælp eller gratis over Storebæltsbroen. ... desuden er de koldblodige dræbermaskiner så glem det.   Hvad gør I når det sker i København. ... skriver i så under for han skal komme tilbage i folketinget. .? Vågn dog op !!!!

Svar

rune

#154 Re: Re:

2015-11-15 17:05:07

#150: - Re:  

 Du er da helt sendt afsted, hvis du synes at det er vigtigere at komme gratis over Storebælt, end at en af vores folkevalgte politikere kommer med sådanne modbydelige udtalelser!? Tag dig dog sammen mand!

Jonas

#196 Principiel bevarelse af et demokratis værdier

2015-11-15 18:39:18

#150: - Re:  

 Det er et spørgsmål om, at få afprøvet vores demokrati. Har manden begået en ulovlighed, så skal han straffes. Han sidder i en situation, hvor det må betragtes, som en særlig skærpende omstændighed, at han måtte bryde loven, og som konsekvens deraf, bliver det meget interessant, hvorvidt dette er at betragte, som en opfordring til krigsforbrydelser.

Jeg er selv soldat, har været udsendt og jeg har svært ved at se, hvordan man som konstabel, befalingsmand eller officer ville kunne se sig selv i øjnene, efter at have været ansvarlig for at myrde civile, på denne måde som Espersen anbefaler Forsvaret at gøre. Derfor mener jeg, at det er uværdigt, at en politiker opfordrer til denne slags amoralske handlinger.


Gæst

#242 Re: Re:

2015-11-15 20:54:40

#150: - Re:  

Hvor er jeg dog inderligt træt af folk, der bruger mantraet "vågn dog op" som svar på alt hvad der ikke lige passer dem, men heller ikke rigtig kan ignoreres. At efterlyse billigere billetter over Øresund og trække den diskussion ind i en situation hvor den største trussel imod Danmarks sikkerhed er en af vores egne politikere er altså ikke særlig kvikt. Er du klar over, hvad der ville ske hvis manden fik sin vilje??