Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Og han virker til, intet at kende til politik...,
I den politiske verden han lever i, burde han kende bedre til sine holdninger som privat, og hva han kæfter op om i offentligheden... Det jo direkte racisme på åben skærm, som ikke lige frem hjælper på situationen, omvendt skaber det større afstand imellem befolkningen...
Re:
Krigens love tillader ganske vist, at man i en militær operation kan udføre angreb med risiko for civile følgeskader, hvis man for eksempel derved efterfølgende kan redde et stort antal liv. Det er den såkaldte proportionalitets betragtning.
BOMB IS !
Espersen er ude på en uhyggelig glidebane og skal politianmeldes. Hvorledes han er beskyttet af sin parlamentariske immunitet ved jeg ikke. Den kan jo tages fra ham, som det skete for Glistrup.
Hykleri
Ja jeg ser ikke andet end hyklere her
Der findes ingen krige hvor der ikke dør uskyldige Se selv vores krig mod IS i Paris
Så den her skriver jeg ikke under på
manden har jo ret jo flere vi bomber jo flere civile går der tabt især når de beskidte ISIS kryber i skjul i kvindeskørte og børneflokke
Manden har jo ret og ikke andet så hvorfor starte en underskrifts indaamling her der jo kun støtter de skide muslimer så for min skyld må de gerne bomde dem
De har jo selv bragt sig i den ulykke de ligger i alle deres unge mænd er flygtet herop og de har ladet kvinder og børn blive som bombeskjold for IS Det kaldes for landsforræderi
Han er dum.
Danmark har underskrevet Genevekonventionen, Haagkonventionen og Menneskerettighedskonventionen. Derved er drab og opfordring til drab på civile en krigsforbrydelse. Derved skal Søren Esbersen ses som en krigsforbryder. Derfor bliver han nu politianmeldt. Længere er den sådanset ikke.
manden er gal og skal bures inde
Bekæmp ekstremister og mørkemænd
Jeg støtter anmeldelsen da der er vigtigt at bekæmpe de mørke kræfter denne modbydelige udtalelse er et udtryk for.
Re:
Det var bedre I støttede aktiv dødshjælp eller gratis over Storebæltsbroen. ... desuden er de koldblodige dræbermaskiner så glem det. Hvad gør I når det sker i København. ... skriver i så under for han skal komme tilbage i folketinget. .? Vågn dog op !!!!
| This discussion has been closed. |